FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Royal League Patch 1.0
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Royal League Patch 1.0
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  17:58:49  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej, Jeg har lavet et Royal League Patch til Fifa 06, med det vil du kunne spille royal league som en turnering ale eller i karierre delen, begge dele er muligt. Nogle interesseret?

Strandfelta på EASO

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  18:02:47  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaB-ern

Hej, Jeg har lavet et Royal League Patch til Fifa 06, med det vil du kunne spille royal league som en turnering ale eller i karierre delen, begge dele er muligt. Nogle interesseret?

Vi spiller somregel kun online her...
Men ellers et godt initiativ

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  18:03:04  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
bare smid et link ... alternativt send patchen til jesperdmt@gmail.com så smider jeg den op på vores site ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  18:11:44  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by AaB-ern

Vi spiller somregel kun online her...
Men ellers et godt initiativ

Det ved jeg godt, men det her er den eneste danske side jeg kan finde med Fifa. Men har også spurgt Fifa sweden om de var interesseret, kan bare ikke finde en norsk side

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  18:12:59  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

bare smid et link ... alternativt send patchen til jesperdmt@gmail.com så smider jeg den op på vores site ...

Jeg sender en mail til dig nu. Hvor på hvilken side vil den blive uploaded?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  19:30:05  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
den er lagt op nu www.fifa-online.dk/download.asp ...

skal nok få den lagt i en anden sektion snarest ... så den bliver lidt mere tydelig ;-)

derudover skal du lige huske en signatur med dit navn når du skriver herinde, Andreas ... under profile ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  19:44:55  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

den er lagt op nu www.fifa-online.dk/download.asp ...

skal nok få den lagt i en anden sektion snarest ... så den bliver lidt mere tydelig ;-)

derudover skal du lige huske en signatur med dit navn når du skriver herinde, Andreas ... under profile ...

Mange tak

Signaturen skulle også være ordnet nu

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.149.255.239