FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - CS i DMT
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 CS i DMT
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 21 Jan 2006 :  23:34:17  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
JA her denne halvsløve lørdag aften spillede undertegnet først med john(wigan) og fck-morfar i counter og bagefter med casper(udinese) og hold læft hvor man savner counter strike i DMT som vi havde engang. så undertegnet og john tænker på måske at få startet noget op ige og evt bruges det nyeste nemlig Counter strike source hvor der alt er mange. for det var sgu sjovt at regne rundt som et lille minihold med john og fck-morfar og senere med og imod casper-udinese,
¨tænk over det og eventuelt skriv herinde vi i er itneresseret.

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 21 Jan 2006 :  23:37:19  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jamen jeg er da self frisk.. jeg tænkte bare mere i den gamle 1.6 udgave...

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  01:58:43  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis jeg skulle lege med bliver det i "sovs" udgaven.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  02:04:01  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har også kun sovs :)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  03:00:31  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg må sige der er extrem forskel på cs og css.. 1. der er ikke de latterlige skjold i css :D 2. grafiken i cs er så dårlig efter jeg har spillet css siden det kom ud så hvis jeg ska være med hedder det css

Go to Top of Page

CliFaxZ

355 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  09:14:20  Show Profile  Reply with Quote
CS.

Det der nye kan have fremragende grafik, men gamet er jo 10 gange federe i 1.6 .
Og de latterlige skjolde hader jeg også, men de er jo næsten altid restrictet.
Og synes også hvis der skulle laves en sådan turnering, at våben som GSG og AWP skulle restrictes

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  09:57:48  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
''Cover me''
''Roger that''

helt sikkert frisk på lidt cs

Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  10:14:55  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
cs dør inden for 2 år game nu bare noget css i stedet for :D i ved ik hva i går glip af!

Go to Top of Page

CliFaxZ

355 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  10:45:35  Show Profile  Reply with Quote
Hvad koster Source?

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  11:04:04  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
20$ over nettet ( kan ikke huske om det er med alt altså guld pakken man kan også bare købe hl2 + css ( du går alligevel spil med som day of defeat team fortress osv mener jeg nok )

det er til at overleve det gode er at du ikke får nogen cd ( hvis du skulle ødelægge cd'en) du kan download det gratis og hurtigt fra nettet din account er din mail + pass + cd key self.

uden den har du ik en account.

Edited by - Morfar on 22 Jan 2006 11:06:09
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  11:58:21  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg må give henrik ret i at cs ikke holder mange år da det nogen gange er svært at finde folk på før tiden populære baner, mens næsten alle maps kan du finde mange baner på source. Så bliver nok det man må gå hen efter. Men interne kan man jo sagtens spille Cs mod hinanden.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  12:34:21  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er da også enig med jer alle om source er den bedste, men jeg har ikk lige midlerne til at købe det lige pt, men kunne måske stå som leder lissom Apollo gjorde det i sin tid

Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  12:39:48  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

Jeg er da også enig med jer alle om source er den bedste, men jeg har ikk lige midlerne til at købe det lige pt, men kunne måske stå som leder lissom Apollo gjorde det i sin tid

midlerne til at købe det lige pt, ?? lol har du ik sølle 2-300kr ?

ps. get a job

Edited by - Morfar on 22 Jan 2006 12:40:41
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  13:10:23  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Morfar

quote:

ps. get a job

Du er da ret så agressiv for tiden...

Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  13:13:00  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:
Originally posted by Morfar

quote:

ps. get a job

Du er da ret så agressiv for tiden...

lol

JA KØBT DET FFS§!!

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 22 Jan 2006 :  13:14:58  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja du kan godt stå som leder, for det tror jeg du ville klare fint.

Men ja morfar er agrrasiv john. bare se hvordan han hele tiden kommenterede din indsats igår.
øv john, det er din skyld john, hvad laver du john, du er da for dårlig john.

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.148.105.127