Author |
Topic |
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 21 Jan 2006 : 23:34:17
|
JA her denne halvsløve lørdag aften spillede undertegnet først med john(wigan) og fck-morfar i counter og bagefter med casper(udinese) og hold læft hvor man savner counter strike i DMT som vi havde engang. så undertegnet og john tænker på måske at få startet noget op ige og evt bruges det nyeste nemlig Counter strike source hvor der alt er mange. for det var sgu sjovt at regne rundt som et lille minihold med john og fck-morfar og senere med og imod casper-udinese, ¨tænk over det og eventuelt skriv herinde vi i er itneresseret.
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 21 Jan 2006 : 23:37:19
|
Jamen jeg er da self frisk.. jeg tænkte bare mere i den gamle 1.6 udgave... |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 01:58:43
|
Hvis jeg skulle lege med bliver det i "sovs" udgaven. |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 02:04:01
|
Jeg har også kun sovs :) |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Morfar
Fast mand på førsteholdet
286 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 03:00:31
|
jeg må sige der er extrem forskel på cs og css.. 1. der er ikke de latterlige skjold i css :D 2. grafiken i cs er så dårlig efter jeg har spillet css siden det kom ud så hvis jeg ska være med hedder det css |
|
|
|
CliFaxZ
355 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 09:14:20
|
CS.
Det der nye kan have fremragende grafik, men gamet er jo 10 gange federe i 1.6 . Og de latterlige skjolde hader jeg også, men de er jo næsten altid restrictet. Og synes også hvis der skulle laves en sådan turnering, at våben som GSG og AWP skulle restrictes |
Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK |
|
|
Yasir
256 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 09:57:48
|
''Cover me'' ''Roger that''
helt sikkert frisk på lidt cs |
|
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 10:14:55
|
cs dør inden for 2 år game nu bare noget css i stedet for :D i ved ik hva i går glip af! |
|
|
|
CliFaxZ
355 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 10:45:35
|
Hvad koster Source? |
Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK |
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 11:04:04
|
20$ over nettet ( kan ikke huske om det er med alt altså guld pakken man kan også bare købe hl2 + css ( du går alligevel spil med som day of defeat team fortress osv mener jeg nok )
det er til at overleve det gode er at du ikke får nogen cd ( hvis du skulle ødelægge cd'en) du kan download det gratis og hurtigt fra nettet din account er din mail + pass + cd key self.
uden den har du ik en account.
|
|
Edited by - Morfar on 22 Jan 2006 11:06:09 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 11:58:21
|
jeg må give henrik ret i at cs ikke holder mange år da det nogen gange er svært at finde folk på før tiden populære baner, mens næsten alle maps kan du finde mange baner på source. Så bliver nok det man må gå hen efter. Men interne kan man jo sagtens spille Cs mod hinanden. |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 12:34:21
|
Jeg er da også enig med jer alle om source er den bedste, men jeg har ikk lige midlerne til at købe det lige pt, men kunne måske stå som leder lissom Apollo gjorde det i sin tid |
|
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 12:39:48
|
quote: Originally posted by zinky
Jeg er da også enig med jer alle om source er den bedste, men jeg har ikk lige midlerne til at købe det lige pt, men kunne måske stå som leder lissom Apollo gjorde det i sin tid
midlerne til at købe det lige pt, ?? lol har du ik sølle 2-300kr ?
ps. get a job |
|
Edited by - Morfar on 22 Jan 2006 12:40:41 |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 13:10:23
|
quote: Originally posted by Morfar
Jeg er da også enig med jer alle om source er den bedste, men jeg har ikk lige midlerne til at købe det lige pt, men kunne måske stå som leder lissom Apollo gjorde det i sin tid
ps. get a job
Du er da ret så agressiv for tiden... |
|
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 13:13:00
|
quote: Originally posted by Morfar
ps. get a job
Du er da ret så agressiv for tiden...
lol
JA KØBT DET FFS§!! |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 22 Jan 2006 : 13:14:58
|
ja du kan godt stå som leder, for det tror jeg du ville klare fint.
Men ja morfar er agrrasiv john. bare se hvordan han hele tiden kommenterede din indsats igår. øv john, det er din skyld john, hvad laver du john, du er da for dårlig john. |
|
|
|
Topic |
|