Author |
Topic |
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 20:29:19
|
Heldigvis er jeg ikke enig der Claus. Fifa06 er et sjovt spil som jeg har brugt mine aftener med ren hygge på. Og det er sjelden jeg møder på extreme lag tilfæller her i DMT . I skal heller sikte(sigte)(aime) lidt længer Øst da møder jeg LAAAAAAAG.
Så alt i alt Fifa06 gir mig gode aftener. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 06 Mar 2006 : 20:37:02
|
fifa 06 er ganske underholdende - når det kører ordentligt - og det gør det heldigvis også i de fleste kampe.
- men det ændrer ikke på det faktum, at EA selv har skrevet, at GFX settings betyder noget for online spil. |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 07 Mar 2006 : 11:17:08
|
Et eller andet skal de jo skrive... de vil jo næppe indrømme at det er i programeringen fejlen ligger.. så taber de da for alvor ansigt. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 07 Mar 2006 : 15:09:34
|
quote: Originally posted by daugaard
Et eller andet skal de jo skrive... de vil jo næppe indrømme at det er i programeringen fejlen ligger.. så taber de da for alvor ansigt.
Tsk tsk Bo
Du ved vel lige som de fleste andre at online gaming desværre altid har været afhængigt af gfx settings , hensigstsmæssigt eller ej,er det sådan det er! |
|
Edited by - BL on 07 Mar 2006 15:10:26 |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 11 Apr 2006 : 16:42:07
|
Derfor skal denne patch hjælpe os. Vil prøve den en af dagene. Det siges ude i den store fifa-online verden at denne patch virker fremragende!
INFO: Here is a small patch, which allows you to play FIFA 06 via Lan or Internet without slow motion (no lagging)! This patch does not change graphic quality in the game, but it enables you feel better smoother than before. So we strongly suggest you use it now! Hvad den helt præsis gør ved jeg ikke.
Find den her under DMT GFX: FifaX Anti-Slowmotion Patch 06
|
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 11 Apr 2006 : 16:55:22
|
Man må da kunne finde ud af, hvad den gør..? |
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 11 Apr 2006 : 17:04:37
|
quote: Originally posted by daugaard
Derfor skal denne patch hjælpe os. Vil prøve den en af dagene. Det siges ude i den store fifa-online verden at denne patch virker fremragende!
INFO: Here is a small patch, which allows you to play FIFA 06 via Lan or Internet without slow motion (no lagging)! This patch does not change graphic quality in the game, but it enables you feel better smoother than before. So we strongly suggest you use it now! Hvad den helt præsis gør ved jeg ikke.
Find den her under DMT GFX: FifaX Anti-Slowmotion Patch 06
Så vidt vides har vi prøvet den før - uden resultat.
Har vi ikke ??? |
|
|
|
Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet
302 Posts |
Posted - 11 Apr 2006 : 23:40:19
|
jo Martin , den blev prøvet i starten af T1 |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 11 Apr 2006 : 23:45:01
|
køb et nyt grafikkort hvis det lagger @ goalkicks, corners, indkast etc... |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
MR-LarZEN
Fast mand på førsteholdet
492 Posts |
Posted - 12 Apr 2006 : 20:08:11
|
Eller endnu bedre! Sælg din computer, drop Fifa og drik pengene op! |
Michael Larsen AC Milan 1. Division Bronze T2 2002
- Billede under udarbejdelse =) |
|
|