FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Punkt G for eller imod
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Punkt G for eller imod
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 27 Feb 2006 :  17:09:05  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address
Jeg går også helt klart ind for at beholde skades-pausen. Argumenterne for dette er vist kommet frem i dette topic...

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 27 Feb 2006 :  19:03:46  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address

Hold kæft hvor i piver .....

18 skader i 300 kampe .... nøøøøøøøøøøøøøj hvor er chancen for en skade latterlig stor .... hell no !

Og så meget betyder det ikke at have B spillere på holdet.

Skader
kort
målscore
mom

Er bare lir som giver kulør på turneringen, thats it !

Der er 30% chance for at man får 1 skade i løbet af turneringen, og der er så 16,6% chance for at den sker i sidste runde, hvor den ingen effekt har, tåbligt tidsspilde at diskutere det her

uforstålig ironi kan forekomme ......

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 27 Feb 2006 :  19:04:37  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
Vi holder os til Punkt G [Ole har rettet her]

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts

Posted - 27 Feb 2006 :  19:22:25  Show Profile
Er faktisk meget enig med Vidar i hans pointe...

Mener ikke at man skal indføre skadespause... Desuden synes jeg ikke at vi skal lave reglerne efter hvad der er mest virkeligt, men hvad der tjener os bedst..

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

Natteulven

307 Posts

Posted - 27 Feb 2006 :  19:45:56  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address
hvad skal vi med punkt G !?

når vi spiller med Legend er skader sat til off........:S

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 27 Feb 2006 :  20:56:37  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by birthek

Vi holder os til Punkt G [Ole har rettet her]

Troede også at Punkt G omhandlede skader .....

Men åbenbart ikke alle som må ytre sig !

Uanset hvad jeg måtte have stemt indgår min stemme hermed som blank !

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 27 Feb 2006 :  21:12:12  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Natteulven

hvad skal vi med punkt G !?

når vi spiller med Legend er skader sat til off........:S

FORKERT!

- når man bruger multitool, så kan det forekomme, at skader som default er slået fra - det har INTET, absolut INTET at gøre med om legends-settings er i spillet eller ej.

- hvis alt går vel, så vil ledelsen lave et alternativ til multitool, så man slipper for at bruge multitool - og dette alternativ vil så være uden skader, hvis det er det, DMT vil.

Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 28 Feb 2006 :  21:43:44  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by birthek

Jeg mener klart vi skal fastholde at skader udløser en kamppause på 1 kamp.

Dette fordi det i højst mulig grad efterligner de forhold, som eksisterer i virkeligheden.

Jeg vil give Jesper ret, man burde få en kamppause det er mest realistik

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 28 Feb 2006 :  22:15:13  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message
Skader skal være der - ligesom en skadespause skal.

Kan ikke se det fede i fx. at droppe kort, skader, karantæner osv..

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 28 Feb 2006 :  22:57:50  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address
Jeg vil indlede min post med at sige, at FIFA på ingen måder nærmer sig virkeligheden - alle Jer, der begrunder jeres mening med at spillet bliver mere virkelighedstro med skader, er efter min mening, fuldstændig forkerte på den! Jeg er IMOD, at skader skal noteres ned! Jeg har flere gange spillet mod hold, der igennem en hel kamp gang på gang sabler ens spillere ned. Ser man også det i virkeligheden? - næppe!

Skader er en unødvendig straf i et fodbolspil som Fifa, hvor det frem for alt handler om at have det sjovt! Noget af den glæde går tabt, så snart man møder en modstander, vis eneste entention, er at fælde løs! Skader giver kun den skadede spillers hold, et unødvendigt minus - et minus, som jeg på ingen måder synes hører hjemme i et computerspil, som Fifa - og ja, jeg sagde computerspil! Et computerspils hensigt behøver ikke nødvendigvis at være realisme - det er det i hvert fald ikke for mig! For mig er det glæden ved spillet, og efter min mening, har det også altid været pointen i netop at have et Community som DMT! Ærlig talt, så synes jeg glæden forlader spillet, så snart man bliver straffet fordi man spiller mod en modstander, der netop ikke har fattet pointen i DMT - Fællesskab!

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Edited by - Esben Lauritsen on 28 Feb 2006 23:54:54
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 28 Feb 2006 :  23:02:14  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Esben det er kun i træningskamp jeg sabler dig :D også lidt i ladder :)

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Feb 2006 :  23:23:12  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
ja men esben så kan du jo heller ikke brokke dig over konstante indlægsmål for det er jo kun et spil og ikke virkelighed.

Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 28 Feb 2006 :  23:50:39  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address
Enig Ole - men jeg gør det alligevel :) Du ved selv hvorfor!

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

MR-LarZEN

492 Posts

Posted - 01 Mar 2006 :  13:30:31  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address
Realistisk eller ej, så er det vel i bund og grund udfordringer der gør et spil som Fifa sjovt right?

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

- Billede under udarbejdelse =)
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 04 Mar 2006 :  14:11:59  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message
jeg giver esben 100% ret.....

Det kan ikke være rigtigt at man med vilje kan spille på, at sable andres spillere ned så de bliver skadet, så man får latterlige ringe spillere ind...

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 04 Mar 2006 14:15:10
Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.12.146.108