Author |
Topic |
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 18:07:33
|
Der kan være nogle problemer med disconnect og lignende hvis man har brugt/bruger multitool, og kører den nye spillefil.
1) Inden du downloader den nye spillefil, kør Multitool med original, så du er sikker på at FIFA spillets filer er som de var oprindeligt. 2) Afsintaller T1 spillefil - via startmenu 3) Installer T2 spillefil 4) Kør DMT T2 ikon fra skrivebord 5) Start FIFA via normalt ikon, hvis du starter det med multitool overskriver den nogle filer og der går ged i den igen ....
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 18:14:27
|
er netop nu i færd med at installere fifa påny, og kan vi så ikke bruge multitools, hvis det er tilfældet hvad går vi så hvis vi ønsker at spille esl-kampe eller CW kampe |
|
Edited by - JBN on 01 Mar 2006 18:16:05 |
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 18:15:16
|
jeg slettede ikke T1
|
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 18:32:40
|
Jeg blev nød til at slette T1, og jeg har ikke Multitool. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 18:32:52
|
quote: Originally posted by JBN
er netop nu i færd med at installere fifa påny, og kan vi så ikke bruge multitools, hvis det er tilfældet hvad går vi så hvis vi ønsker at spille esl-kampe eller CW kampe
- du bruger bare DMT-T2-filvælgerens link: "EA Original", og bagefter bruger du så multitool inden din esl/cw kamp. |
|
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 18:33:33
|
ja sådan er det jo..nogle er n00bs (Cruzader) de fleste prof |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 18:34:35
|
quote: Originally posted by Chrallle
Jeg blev nød til at slette T1, og jeg har ikke Multitool.
- du behøver ikke multitool, men det er en god ide at slette/afinstallere DMT T1 filvælger, inden man installerer DMT T2 filvælgeren. |
|
|
|
MR-LarZEN
492 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 18:39:13
|
Mig og Rangers fik det sq da også til at virke |
Michael Larsen AC Milan 1. Division Bronze T2 2002
- Billede under udarbejdelse =) |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 18:47:11
|
hvis I har problemer med crash efter installation, så kan det være fordi jeres settings i spillet skal nulstilles...
under My Documents/Dokumenter ... rename FIFA 06 biblioteket til FIFA 06_old eller lignende ... så burde det virke.... |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 19:16:43
|
quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by Chrallle
Jeg blev nød til at slette T1, og jeg har ikke Multitool.
- du behøver ikke multitool, men det er en god ide at slette/afinstallere DMT T1 filvælger, inden man installerer DMT T2 filvælgeren.
Jeg slettede jo også T1 filvælgeren sagde jeg |
|
|
|
MR-LarZEN
492 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 21:57:17
|
Nu har jeg spillet nogle kampe med den nye spillefil og jeg kan kun sige en ting... SIKKE EN FUSER.
Hold da helt op hvor er spillet blevet dødsygt nu. Det er jo stort set håbløst at score mål. Som vores kære Tuborg ven ville have sagt. DET ER EN OM'ER!!
Ikke for at komme med et surt opstød. Jeg mener bare at flere kampe hvor der ikke bliver scoret pånær på hjørnespark, så er det sq ikke ligeså sjovt mere og slet ikke når man måske har 15 skud på mål.
Måske er jeg ikke den bedste til Fifa, men før kunne jeg da score på langskud osv.
Hvis I andre har en anden mening omkring det her, så lad mig endelig høre. |
Edited by - MR-LarZEN on 01 Mar 2006 21:58:05 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 22:04:30
|
målene kommer med tiden, men enig det er meget sværere ...
positivt er de fleste standardmål, som det ser ud pt., væk med legend sværhedsgraden...
negativt er en del ripostmål og at man skal helt ind omkring det lille felt for at putte den i kassen med sikkerhed ... |
|
|
casper_d
328 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 22:20:41
|
quote: Originally posted by MR-LarZEN
Nu har jeg spillet nogle kampe med den nye spillefil og jeg kan kun sige en ting... SIKKE EN FUSER.
Hold da helt op hvor er spillet blevet dødsygt nu. Det er jo stort set håbløst at score mål. Som vores kære Tuborg ven ville have sagt. DET ER EN OM'ER!!
Ikke for at komme med et surt opstød. Jeg mener bare at flere kampe hvor der ikke bliver scoret pånær på hjørnespark, så er det sq ikke ligeså sjovt mere og slet ikke når man måske har 15 skud på mål.
Måske er jeg ikke den bedste til Fifa, men før kunne jeg da score på langskud osv.
Hvis I andre har en anden mening omkring det her, så lad mig endelig høre.
Er enig i det du siger!- men flertallet stemte desværre for legendfilen.. |
Casper Dam - ex-Palermo Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler |
|
|
MR-LarZEN
492 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 22:24:21
|
Tror sq næppe man lære det Jesper. Den målmand er jo stort set håbløst af slå. Det ender med at spillet bliver ligeså elendigt som 2003, 2004 og 2005.
|
|
|
Tv3-Luna
302 Posts |
Posted - 01 Mar 2006 : 22:40:19
|
He he jeg kan godt overliste Cassilias.. scorede fra midten, lige da bolden blev sat igang, tror stadig Casilias ligger på Torbens knæ med røven bar i omklædnings rummet |
|
|
|
MR-LarZEN
492 Posts |
Posted - 02 Mar 2006 : 18:27:03
|
JEG BLIVER SINDSSYGG!!!!!!!
#¤%¤#%#"""%%%%% FIL!!!!!!!
Kan det være rigtigt!!!!! |