FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Gal med spille fil?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Gal med spille fil?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Natteulven
Fast mand på førsteholdet

307 Posts

Posted - 08 Mar 2006 :  20:12:40  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hejsa.. er der flere end mig som har oplevet at man bliver smidt ud ved en hård tackling ?

Der er noget som ikke er som det skal være i spillefilen.. hvad end det så er...! ?

noget som har en fornuftig forklaring på hvorfor ?

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 08 Mar 2006 :  20:16:57  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er lige sket 3 gange for Ole og mig her idag - den siger bare connection lost, og det sker typisk lige midt i en hård tackling...

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 08 Mar 2006 :  20:31:48  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
øøøh Ole? var det spørgsmålet? eller var det et rødt kort du mente?

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 08 Mar 2006 :  20:55:04  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg ved Claus har reformattet og ikke bruger multitool... har du haft Multitool, Ole? Hvis du har kan jeg forestille mig, at en forklaring kan være at du stadig har legend sat til via multitool ... her er skader slået fra som default, og kunne godt lyde som om, at jeres settings er forskellige i forhold til dette ...

alternativt vil jeg ikke udelukke at filen kan være et problem, men tvivler nu lidt alligevel eftersom den kun modder to filer, nemlig ini.big og fifa.db...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 08 Mar 2006 :  21:21:18  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

det er lige sket 3 gange for Ole og mig her idag - den siger bare connection lost, og det sker typisk lige midt i en hård tackling...

Jeg har samme problem med Rasmus og Martin L

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Tv3-Luna

302 Posts

Posted - 08 Mar 2006 :  21:46:47  Show Profile  Reply with Quote
Spillede mod Bochum, der blev vi smidt af 3-4 gange. Hver gang ved en tackling.

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 08 Mar 2006 :  21:54:22  Show Profile  Reply with Quote
Jeg har også fået connection lost..

Typisk efter 10 mins spil..

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 08 Mar 2006 :  22:06:15  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja , alle har vidst prøvet det nu, mod en eller anden...

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 08 Mar 2006 :  22:26:00  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well hvis I gider smide evt. disconnects og beskrivelser af dem her ... så lad os prøve at se om der er et mønster i dem ...

umiddelbart ser jeg to muligheder
a) der er noget galt med fifa.db, der skaber disconnects (synes dog ikke at være noget vi har oplevet før når begge spillere har samme fil)
b) noget galt med installation af nye spillefil vs. multitool ...

jeg overvejer om vi skal lave en "installcleaner" der fjerner alle multitools ændringer, som man så kan køre hvis man har spillet med multitool - hvis problemet skyldes punkt b, burde de forsvinde så ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 08 Mar 2006 :  22:52:02  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har ikke multitool, men ryger også af mod Ole N. Og idag mod Rasmus(Bayern i 2.div)

Det sker typist i de tacklinger hvor spilleren laver den der "uuhhhh" lyd...

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 08 Mar 2006 :  22:53:44  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Ved ikke om det kan hjælpe, men når jeg spiller karriere delen, så bliver jeg smidt af, hvis jeg vil udskifte en skadet spiller, lige så snart den skadede spillere forlader banen, så ender jeg i windows.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 09 Mar 2006 :  00:55:27  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg har locale.ini filen mistænkt for at være årsag til problemerne ... disconnect synes at opstå når en spiller bør blive skadet ...

jeg kunne forestille mig, at hvis den ene part har locale.ini filen inde, og den anden ikke har, bliver fifa i tvivl om skader er slået til eller fra og disconnecter ...

locale.ini placeres i roden af fifa spillet af multitool og fjerner skader som default - locale.ini kan fjernes enten ved manuel sletning eller ved at køre fifa en enkelt gang via "original" knappen i multitool - herefter lukkes fifa, dmtfilen køres, og fifa startes med det normale startikon ...

mht. locale.ini er det ikke testet - var bare en mulig forklaring ... alternativt kan det være en bug i filen ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 09 Mar 2006 :  07:55:35  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

hvis nogen tester det og finder ud af noget så smid lige et reply

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 09 Mar 2006 :  10:50:34  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har snakket med Thomas/Zaragoza der har fulgt rådet om at fjerne multitool/locale.ini etc. via ovenstående instruktion ... han har ikke haft disc. siden ... dette kan dog være et tilfælde ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 09 Mar 2006 :  10:54:59  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har en helt ren installation af Fifa installeret, og jeg får tit og ofte disconnect i pausen, altså når dommeren fløjter til omklædningsrum.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 09 Mar 2006 :  10:56:48  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

jeg har locale.ini filen mistænkt for at være årsag til problemerne ... disconnect synes at opstå når en spiller bør blive skadet ...

jeg kunne forestille mig, at hvis den ene part har locale.ini filen inde, og den anden ikke har, bliver fifa i tvivl om skader er slået til eller fra og disconnecter ...

locale.ini placeres i roden af fifa spillet af multitool og fjerner skader som default - locale.ini kan fjernes enten ved manuel sletning eller ved at køre fifa en enkelt gang via "original" knappen i multitool - herefter lukkes fifa, dmtfilen køres, og fifa startes med det normale startikon ...

mht. locale.ini er det ikke testet - var bare en mulig forklaring ... alternativt kan det være en bug i filen ...

I multitool kan man vælge om skader skal være slået til som standard, så tror ikke dette er tilfældet.

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.137.159.163