FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Ærgelig tendens i dmt
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Ærgelig tendens i dmt
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 11 Mar 2006 :  13:02:00  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Der er desværre en ærgelig tendens som bliver værre og værre her i dmt. Hvis folk er bagud, eller det ikke lige går deres vej, så er der desværre mange som er begyndt at være meget usportslige.
Enten går det ud på at hamre på fælde knappen, så alt og alle bliver nedlagt hele tiden.
Ellers bliver der lavet selvmål i stor stil.
og sidst men ikke mindst, så skrider folk fra kampen.

Hvad er der blevet af den gode moral som ellers har været til stede..
Jeg gider ikke spilde min tid et sted hvor folk er ligeglade og opfører sig som pattebørn.............

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 11 Mar 2006 :  13:10:49  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er meget ærgeligt, som du selv skriver.. men jeg har nok været en af dem, som der kan være tale om her.. har haft nogle disconnects, hvor jeg har smuttet, men ikke af dårlige results.. Men det er stadig for dårligt at jeg går.. ved det godt.. men samtidig sker det andet også... og folk vil ikke indrømme det...

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 11 Mar 2006 :  13:11:43  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har endnu ikke oplevet det, men det er da ganske rigtig noget af det værste gang pis, der findes. Folk, der laver så noget hører slet ikke hjemme i DMT...

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Mar 2006 :  13:33:43  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote

Hmmm det sker heldigvis ikke så tit , men dog oftere end tidligere..

Selv hører jeg til typen der losser modstanderen ned i frustration
over ikke at kunne komme hurtigt nok til bolden i nærkampe(læs;lag)

Go to Top of Page

Natteulven
Fast mand på førsteholdet

307 Posts

Posted - 11 Mar 2006 :  14:12:47  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er da selv slem til at gå efter manden HVIS der er tale om ladder og træning. i div kampe og cup kampe gør jeg det ikke, MEN nu er der jo nogen som spiller MEGET hårdt selv i div kampe?

det kommer jo til at gå ud over dem i den her diskussion også!?
Der vil blive gået til stålet fra nogle spillere fordi det er deres måde at spille, så må man jo lære at leve med det? det er jo ikke fordi de mener det er usportsligt.!

Det er bare deres måde at spille på.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 11 Mar 2006 :  14:24:27  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
der er forskel på at spille hårdt, og så sidde og fælde alle spillere med vilje, helt overlagt.... Det som der refereres til her, er hvor man sidder og hamrer på "slagteknappen"

nu vil jeg samtidigt sige at en kamp er en kamp, og fordi man spiller en ladder eller en friendly ikke berettiger til usportsligheder.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 11 Mar 2006 14:30:07
Go to Top of Page

d0nN
Grusbane fejeknægt

27 Posts

Posted - 11 Mar 2006 :  15:14:18  Show Profile  Click to see d0nN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Noget andet som kan pisse en af, er at folk ikke acceptere de indsendte kampe.. Var ude for det 3-4 gange sidste sæson, og det var lidt irriterende, ikke mindst for administratorene herinde.

Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 11 Mar 2006 :  15:23:49  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

der er forskel på at spille hårdt, og så sidde og fælde alle spillere med vilje, helt overlagt.... Det som der refereres til her, er hvor man sidder og hamrer på "slagteknappen"

nu vil jeg samtidigt sige at en kamp er en kamp, og fordi man spiller en ladder eller en friendly ikke berettiger til usportsligheder.

Nu er jeg en af dem som får gule og røde kort i stor stil og det handler da hverken om at være pattebarn eller andet, men at jeg nu engang spiller spillet som jeg nu engang kan lige nu. Jeg "træner" ikke hver dag og det ene og andet.

Så derfor er jeg mere "kluntet" i spillet og får fældet mange og ja, også med vilje, for sådan er jeg nu. Det er i sidste ende mit eget hold som har karantænedag.

Hvis "nedslagtninger" er den eneste måde jeg kan dæmme op for EVENTUELLE "ludermål", så gør jeg sgu det!

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 11 Mar 2006 :  15:50:47  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja jeg er detsværre en af dem der hopper ud dog syntes jeg det går bedre og bedre.
det sidste reele smut var da T2 filen kom ud og var imod spez i en træning. og før det var der også gået lang tid. Men nå jeg så har sagt det vil jeg så give Casper L. ret i hvad han siger, jeg oplevede det selv 2 gange og der er jeg selv 100 % retfærdig og godkender kampen,selv om man kan have svært ved at acceptere den.
nederlaget forsvinder jo ikke af at man ikke godkender den.

Go to Top of Page

Tv3-Luna

302 Posts

Posted - 11 Mar 2006 :  18:36:29  Show Profile  Reply with Quote
Jeg havde en kamp mod Yasir sidste sæson. hvor min målmand fik lyst til at score mål i eget net. Men sådan fungere det ikke i Zaragoza. Her kæmper man til sidste fløjt.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 12 Mar 2006 :  12:55:59  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

At hoppe ud før kampen er slut er skandaløst, bør udløse mindst 1 års karantæne ligesom til Anja.

At lave selvmål til sidst i kampene når man er bagud, er spild af andres tid, og som Spez korrekt siger, pattebarns agtigt.

At fælde modstanderen under en kamp, det kan der sku ikke siges noget til, der må Peter og andre nuppe en tudekiks hvis de ikke kan klarer mosten "gælder selvfølgelig ikke i de situationer hvor manden hele tiden fælder bare for at fælde", men at fælde for at forhindre et indlæg, det er sku helt iorden.

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 12 Mar 2006 :  13:08:08  Show Profile  Reply with Quote
Synes generelt at DMTere opfører sig rigtig godt under kampen.

Jeg er kun utilfreds med alt det whine, der kommer efter en kamp.

Derudover kan godt være jeg er lidt ømfindig, men for mig er det vigtigt at folk lige skriver "tfk" efter en kamp.

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 12 Mar 2006 :  13:14:05  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Asse

Synes generelt at DMTere opfører sig rigtig godt under kampen.

Jeg er kun utilfreds med alt det whine, der kommer efter en kamp.

Derudover kan godt være jeg er lidt ømfindig, men for mig er det vigtigt at folk lige skriver "tfk" efter en kamp.

Og at man siger god kamp (gk) før kampen.. så man ved at nu er det nu vi spiller

Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 12 Mar 2006 :  13:14:21  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Dette er jo præcis netop en af grundene til, at der IKKE skal noteres skader!

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 12 Mar 2006 :  13:17:35  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

At hoppe ud før kampen er slut er skandaløst, bør udløse mindst 1 års karantæne ligesom til Anja.

At lave selvmål til sidst i kampene når man er bagud, er spild af andres tid, og som Spez korrekt siger, pattebarns agtigt.

At fælde modstanderen under en kamp, det kan der sku ikke siges noget til, der må Peter og andre nuppe en tudekiks hvis de ikke kan klarer mosten "gælder selvfølgelig ikke i de situationer hvor manden hele tiden fælder bare for at fælde", men at fælde for at forhindre et indlæg, det er sku helt iorden.

enig, rørende enig - også selvom Inter's hårde drenge har anlagt en mere blid stil her i fifa 06, hvor det endnu kun er blevet til et enkelt gult kort i officielle kampe (T1+T2).

Hvis man er typen, som ikke er god nok til at vinde på flot opspil og mange mål, så kan man måske redde sig en uafgjort ved at lave glidende tacklinger og dermed spil-afbrydelser hele tiden - og for så at undgå at få kortene, skal man jo træne i at lave de tacklinger, og det gør man så i træningskampene. Med måde selvfølgelig, så der skal være formål med at fælde en mand.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 12 Mar 2006 :  13:49:54  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
synes dog at dommeren er raus med kortene i denne versjon.

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 13.58.211.135