FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - tidsudtrækning?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 tidsudtrækning?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 27 Mar 2006 :  23:06:44  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
SLUDDER. OG FUCK INTERNATIONAL JADA JADA

Go to Top of Page

CliFaxZ
Fast mand på førsteholdet

355 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  10:52:27  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Murphie75

quote:
AaB-ern, Murphie75 og Flemming Jensen jeg griner ad jer. (Haha )

quote:
Jeg vil opfordre alle(mener kun det er nogle få!) til at holde op med det shit!!

Nu skal det dog liiige siges jeg aldrig selv har brugt at trække tiden! Så kom ikke og luk mund..shit ud på min bekostning - sæt dig ind i tingene først- Men dem der mener det er værd at bruge - ja, kan da ryste på hovedet, men ikke så meget andet - for.. Alle kneb gælder vel ?

Da jeg tilmeldte mig DMT, regnede jeg ikke med at se sær-regler for hvordan man nu har behov for at føre sin taktik. Men okay - skal der være regler for det - so be it. Trækker aldrig selv tiden i FIFA!

KIKS!

DMT er og bør forblive en fair turnering. DMT bør hellere ikke være et sted hvor alle eliterne skal feje alle væk med bugs og klamt spil, som f.eks. timeplay.

Men hvis man er SÅ ivrig efter at vinde, (som man ihvertfald giver udtryk for via at synes at det er okay) så bør man spille Ea Sports Online.

Her kan man bruge alle kneb.. Men det bør man ikk kunne i DMT ..

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  11:39:17  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Skal man så også forbyde lange udspark fra målmanden når der mangler 4-5 min eller og gå i menuen og ændre taktik til defence når man kommer foran eller sætte 5 mand i forsvarret og skal indkast tages med det samme istedet for at vente til modtageren er i position eller skal man bare afleverer bolden til en modspiller når man kommer foran. alle forsøger da at vinde med de midler de nu engang har, personligt syntes jeg da det er klamt at trække tiden, men kan dog godt forstå at der er nogen der gør det, og mener ikke det har noget som helst med fairplay at gøre om man gør det eller ej. Det ender med at man ikke må score fordi det er unfair fordi man så risikere at vinde, skal man forbyde ripost mål fordi de er unfair skal man forbyde indlægsmål fordi de er unfair skal man forbyde tilbagelægninger fordi det er unfair og så indføre en regel om at man kun må spille fremad fordi det giver modstanderen en bedre chance for at opfange bolden.

VI MÅ INGENTING FORETAGE OS VI SKAL GIVE BOLDEN TIBAGE TIL NÅR VI HAR EROBERET DEN VI SKAL VÆRE ENGLEBØRN OG HELST LADE MODSTANDEREN VINDE IN THE NAME OF FAIRPLAY (YNK YNK YNK FY FY FY jävla danska)

Edited by - JBN on 28 Mar 2006 11:54:18
Go to Top of Page

CliFaxZ

355 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  12:16:24  Show Profile  Reply with Quote
Christ.. Start med at sætte nogle kommaer/punktummer så man gider læse det inden ..

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  12:28:53  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Alex

Christ.. Start med at sætte nogle kommaer/punktummer så man gider læse det inden ..

.....................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
se så kan du selv sætte dem ind som du har lyst, se det er da fairplay, og skulle der være et par stykker i overskud, må du beholde resten

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  12:42:42  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg mener ikke man kan lave en decideret regel - det ville simpelthen være at gå for langt, som Jan også siger, så kan man jo lave regler for mange andre ting. Det eneste man reelt kan gøre, som mange jo også har gjort her, er at opfordre folk til at lade være - for det gør sgu ikke spillet sjovere, uanset om man vinder på det eller ej.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  14:19:38  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Om jeg fører mod en antatt bedre modstander så skal jeg selfølgelig spille timeplay. Dette sker også IRL. Det er bare et spill!!!!

Som kan spilles på den måde en ønsker. Om min modstander spiller Timeplay så værsegod. Jeg bliver selfølgelig vred efter kampen på ham men hvad kan jeg gøre ?

Idiotisk diskussion igen på dette forum. Og jeg er med på den

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  14:41:52  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

lige netop min pointe BESSEFAR

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  14:47:39  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Om jeg fører mod en antatt bedre modstander så skal jeg selfølgelig spille timeplay. Dette sker også IRL. Det er bare et spill!!!!

Som kan spilles på den måde en ønsker. Om min modstander spiller Timeplay så værsegod. Jeg bliver selfølgelig vred efter kampen på ham men hvad kan jeg gøre ?

forskellen er, at i virkelig fodbold kan man pille bolden fra modstanderen og det er ikke en ubetinget fordel ... det er anderledes i FIFA ... men kan kun appellere til fairplay ... vi laver ikke regler på det her område, da det er stort set umuligt at håndhæve i praksis....

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  15:05:13  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

ja vidar husk det.
da jeg slog dig i BMT kval hylede du om ludermål, men hvis det kun er et spil er der vel ingenludermål?

din dritsekk ;)

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  15:38:26  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN

Skal man så også forbyde lange udspark fra målmanden når der mangler 4-5 min eller og gå i menuen og ændre taktik til defence når man kommer foran eller sætte 5 mand i forsvarret og skal indkast tages med det samme istedet for at vente til modtageren er i position eller skal man bare afleverer bolden til en modspiller når man kommer foran. alle forsøger da at vinde med de midler de nu engang har, personligt syntes jeg da det er klamt at trække tiden, men kan dog godt forstå at der er nogen der gør det, og mener ikke det har noget som helst med fairplay at gøre om man gør det eller ej. Det ender med at man ikke må score fordi det er unfair fordi man så risikere at vinde, skal man forbyde ripost mål fordi de er unfair skal man forbyde indlægsmål fordi de er unfair skal man forbyde tilbagelægninger fordi det er unfair og så indføre en regel om at man kun må spille fremad fordi det giver modstanderen en bedre chance for at opfange bolden.

VI MÅ INGENTING FORETAGE OS VI SKAL GIVE BOLDEN TIBAGE TIL NÅR VI HAR EROBERET DEN VI SKAL VÆRE ENGLEBØRN OG HELST LADE MODSTANDEREN VINDE IN THE NAME OF FAIRPLAY (YNK YNK YNK FY FY FY jävla danska)

Fuldstændig enig

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  15:42:12  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN

Er jo totalt ude af sammenligning det du skriver..

At aflevere bolden rundt i forsvaret i 20 minutter, at skifte om på spillerne så modstanderens man marking fucker op, at lave offside buggen i fifa 2004, at holden "print screen" knappen nede når modstanderen har bolden, at quitte kampe via windowstasten når bolden er på ved ind over målstregen, at lyve om resultater osv...

Se det er samme 100% destruktive kategori.

Det andet du skriver er noget ævl.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 28 Mar 2006 15:43:40
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  15:45:02  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

quote:
Originally posted by JBN

at lave offside buggen i fifa 2004, at holden "print screen" knappen nede når modstanderen har bolden,

Hvad er det for noget, hvad gør det?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  15:59:48  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tro mig du vil ikke vide det - prøv det i en kamp og du vil blive hadet resten af din fifa karriere

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 28 Mar 2006 16:00:49
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  16:03:37  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

Tro mig du vil ikke vide det - prøv det i en kamp og du vil blive hadet resten af din fifa karriere

Lagger det så?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.143.169.173