Author |
Topic |
Esben Lauritsen
Fast mand på førsteholdet
372 Posts |
Posted - 14 Apr 2006 : 17:06:57
|
En anden grund kunne være den måde, som folk vælger at spille spillet på! Det er ikke videre motiverende at spille mod folk, der udelukkende bygger deres spil op omkring éen faktor i spillet - som oftest indlægsmål. Det var en af de primære grunde til, at jeg stoppede!
Den påstand har jeg luftet udtallige gange på chatten, men som regel er folk dybt uenige i den påstand - måske der er noget om den? Jeg gider i hvert fald ikke spilde min tid på at se det samme mål igen og igen! Man kan forsvare sig ja, men nogen mål er ganske enkelt umulige at dæmme op for, og dem er der mange DMT'ere der ynder at bruge i flæng - desværre! Som jeg ser det, er det i hvert fald en af de utallige grunde der kan være til, at folk dropper ud i utide... |
Esben Lauritsen Tidl. DMT-leder
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 14 Apr 2006 : 17:49:14
|
esben du snorede da også kun rundt og lavede marcus mål i 2000 . og et par af dine venner lavede kun indlægsmål i 2001 og de gange sagde du ikke noget |
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 00:01:27
|
Nej det vil være for groft, og som Johnny har sagt vil vi ingen medlemmer have. Men håber virkelig at en smart fyr finder på noget retfærdigt |
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 00:04:11
|
Ups den passede hvis ikke ind der. Skulle have været et svar til Johnnys forslag på den foregående side. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 11:29:56
|
Da trykker du bare quote Chrallle |
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 15:21:10
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Da trykker du bare quote Chrallle
Ved det. Men glemte det bare |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 15:53:54
|
Esben, det er for groft at smutte fra en turnering i utide som man har meldt sig til og ved hvad går ud på, fordi man ikke kan klare mosten, og bliver sur fordi man taber nogle kampe........
Domenik: Som sagt, det er ikke noget angreb på dig, jeg kender ikke til din situation. Jeg kan bare se at endnu en person har meldt sig ud i utide, og det er en ærgerlig tendens.......
Der vil nok altid være et frafald undervejs. Jeg synes bare at det frafald har været enormt stort her de sidste par T'er.... Ydermere er det de samme folk som stopper og kommer igen..... |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 17:19:25
|
quote: Originally posted by SpeZ
Esben, det er for groft at smutte fra en turnering i utide som man har meldt sig til og ved hvad går ud på, fordi man ikke kan klare mosten, og bliver sur fordi man taber nogle kampe........
Synes det er op til Esben selv om han gider og være med. Grunden er ik andet end dårlig planlægging og ledelse.
Havde det været spillefilafstemning før tilmelding til T2 så havde måske ik Esben tilmeldt sig ? Eller måske finder man ved et tidspunkt ud at der laves for mange ludermål. Det blev her forsøgt at se det ifra Esbens side af sagen. Som jeg kan forstå.
Og om en person ik har tid i en periode til at spille fifa så skal vi da smide ham ud for evigt ? Han må da få lov til at komme tilbage! Ellers bliver DMT HARDCORE |
|
Edited by - Vidar Rekdal on 15 Apr 2006 17:23:08 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 17:25:17
|
I havde tid nok til at afprøve de filer.
Vidar der var klart flere ludermål i T1, hvor man bare kunne løbe ned og ligge ind og så avr der 90 % sikkerhed mål.
Og husk på vidar man kan melde fra helt op til start datoen uden at få karantæne.
|
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 17:28:33
|
quote: Originally posted by caleb22 Og husk på vidar man kan melde fra helt op til start datoen uden at få karantæne.
- forhåbentlig ikke!
Der plejer at være en deadline, og melder man ikke fra inden, så er der karantæne - uanset om T'en er startet eller ej.... |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 20:41:31
|
Peter man får som sædvanligt karantæne når man melder sig ud, det kan man gøre 3 gange, så får man "livstid" hvilket betyder at man er ude indtil ledelsen syns at man kan komme ind igen, så får man lige en chance igen, til at skide på alt og alle.
Dvs. 4 forsøg før man er endeligt ude.
Det betyder også at man så vil have afsonet 6 T'ere inden man er helt ude .... 6 T'ere = 2 år
Men folk ændre sig jo, de bliver ældre og klogere, smartere, rygere mindre hash, drikker færre bajer, mere vin, men dog bliver de ældre, fortjener en chance eller 10 mere, nåvel så tager de røven på os igen, men vi har det jo meget sjovt, så giv dog børnene en chance mere, for DMT er og bliver turneringen uden konsekvenser.
Personligt har jeg det sådan, at når man har fuckede ex. antal med os, og fået en "livstid", tjaaah så er man bare ude, uanset hvor gammel og klog man bliver imellem tiden, dem som er dømt ude, og gerne vil ind igen, men ikke kommer det, kan tage det som gratis lære penge til det virkelige liv.
Dette er trods alt et sted hvor vi skal have det sjovt, og nej, det er ikke specielt sjov når folk pisser en op og ned af ryggen gang efter gang ..... med mindre man sidder i ledelsen og er pisse ligeglad, sorry guys ................ det er bare ikke godt nok ! |
|
Edited by - Keyboardcowboy on 15 Apr 2006 20:43:18 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 20:56:48
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Peter man får som sædvanligt karantæne når man melder sig ud, det kan man gøre 3 gange, så får man "livstid" hvilket betyder at man er ude indtil ledelsen syns at man kan komme ind igen, så får man lige en chance igen, til at skide på alt og alle.
Det betyder også at man så vil have afsonet 6 T'ere inden man er helt ude .... 6 T'ere = 2 år
Men folk ændre sig jo, de bliver ældre og klogere, smartere, rygere mindre hash, drikker færre bajer, mere vin, men dog bliver de ældre, fortjener en chance eller 10 mere, nåvel så tager de røven på os igen, men vi har det jo meget sjovt, så giv dog børnene en chance mere, for DMT er og bliver turneringen uden konsekvenser.
Personligt har jeg det sådan, at når man har fuckede ex. antal med os, og fået en "livstid", tjaaah så er man bare ude, uanset hvor gammel og klog man bliver imellem tiden, dem som er dømt ude, og gerne vil ind igen, men ikke kommer det, kan tage det som gratis lære penge til det virkelige liv.
Dette er trods alt et sted hvor vi skal have det sjovt, og nej, det er ikke specielt sjov når folk pisser en op og ned af ryggen gang efter gang ..... med mindre man sidder i ledelsen og er pisse ligeglad, sorry guys ................ det er bare ikke godt nok !
fuldstændig latterligt at skyde pilen efter ledelsen...
i min tid er fire ubestemt tid domme blevet ophævet, heraf har patrick dummet sig igen...
det er muligt at karantænereglerne er for dårlige ... men har intet med dommene på ubestemt tid at gøre, at sådan en som esben stopper her ... eller dominik ...
men er åben for diskussionen - gider bare ikke høre på det der ævl med at det er ledelsens skyld ... for det er det tydeligvis ikke ...
i tillæg hertil er det faktisk udvalget der har ophævet 3 af 4 ubestemt tid domme .... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 22:37:04
|
quote: Originally posted by birthek
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Dette er trods alt et sted hvor vi skal have det sjovt, og nej, det er ikke specielt sjov når folk pisser en op og ned af ryggen gang efter gang ..... med mindre man sidder i ledelsen og er pisse ligeglad, sorry guys ................ det er bare ikke godt nok !
fuldstændig latterligt at skyde pilen efter ledelsen...
i min tid er fire ubestemt tid domme blevet ophævet, heraf har patrick dummet sig igen...
det er muligt at karantænereglerne er for dårlige ... men har intet med dommene på ubestemt tid at gøre, at sådan en som esben stopper her ... eller dominik ...
men er åben for diskussionen - gider bare ikke høre på det der ævl med at det er ledelsens skyld ... for det er det tydeligvis ikke ...
i tillæg hertil er det faktisk udvalget der har ophævet 3 af 4 ubestemt tid domme ....
Så kan man undre sig over at udvalget skal træffe den slags beslutninger.
Men nu er det jo heller ikke første gang at Esben stopper "kan så ikke husk og han tidligere har forladt skuden før tid, men mener det"
Men var egenligt ment som et forsøg på at forklarer Peter hvorfor tingene er som de er, og hvorfor de aldrig bliver bedre.
Og nej, det er stadigvæk ikke iorden, kan godt være udvalget har truffet disse "benådninger", flot at sende aben videre ....
Men nu er det ikke det vi skal diskutere, savner bare en konsekvens |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 22:48:43
|
fint hvis folk generelt er utilfredse med længden af karantænerne så må vi jo gøre noget ved det ...
use your voices plz ... kan jo også være det er et ønske hos et fåtal? |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 15 Apr 2006 : 23:42:37
|
Jeg er helt enig med JJ - når man er kommet så langt, som til at få karatæne på livstid, så skal den oss stå ved magt. Uden mulighed for benådning. |
|
|
|
Topic |
|
|
|