FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Hvad sker der for folk? - Udvidelse af karantæne!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hvad sker der for folk? - Udvidelse af karantæne!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts

Posted - 15 Apr 2006 :  23:57:11  Show Profile  Reply with Quote
Uenig med JJ og Tem....

Er helt principielt imod at en livstidsdom er udelukkelse for evigt ligegyldigt hvad der sker... Det er sådan noget, der hører hjemme i USA, Iran osv.

Vil bakke Jesper og ledelsen 100% op i det arbejde, de har udført mht. karantæner i den periode, jeg har været her i. Super arbejde.

Mener der er en rigtig god balance mellem straf og det at være "blød".

Du nævner det selv JJ. Folk bliver normalt klogere med alderen.
Har sagt det før, men siger det altså lige igen: Det er imho komplet ligegyldigt om man giver folk 2 T'ers karantæne eller 4. Gør ingen forskel.
Er tilsyneladende ikke nemt at være i ledelsen med alle de mere eller mindre saglige beskyldninger den får. Vil lige bruge lejligheden til at rose ledelsen endnu engang for et super godt arbejde.

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  00:00:01  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Asse

Uenig med JJ og Tem....

Er helt principielt imod at en livstidsdom er udelukkelse for evigt ligegyldigt hvad der sker... Det er sådan noget, der hører hjemme i USA, Iran osv.

Vil bakke Jesper og ledelsen 100% op i det arbejde, de har udført mht. karantæner i den periode, jeg har været her i. Super arbejde.

Har sagt det før, men siger det altså lige igen: Det er imho komplet ligegyldigt om man giver folk 2 T'ers karantæne eller 4. Gør ingen forskel.
Er tilsyneladende ikke nemt at være i ledelsen med alle de mere eller mindre saglige beskyldninger den får. Vil lige bruge lejligheden til at rose ledelsen endnu engang for et super godt arbejde.

Kan kun bakke min viceprez op.. den officielle mening fra den demokratiske ledelse af DMT.

Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  02:03:16  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Spez> Hvad mener du med at jeg ikke kan klare mosten? Mig bekendt, så lå jeg i midten af 1. div. og havde netop kvalificeret mig til 3. runde af liga-cuppen ved at slå Asbjørn ud, da jeg valgte at trække mig! Så drop den kommentar! - Jeg meldte mig udelukkende ud pga. spillets, for mig, irreterende momenter! Jeg fatter ik hvordan folk, kan tro at nogle synes det er ihhh så spændende at se folk lave det samme mål igen og igen... ooog igen!

Det er muligt du synes, at det netop er dette aspekt der gør spillet spændende, men jeg gør det ikke! Derfor stoppede jeg, og ikke pga. en eller anden lousy grund, som du overhovedet ikke har noget belæg for at sige! I øvrigt troede jeg slet ikke, at den slags beskyldninger var lovligt på boardet?!

Fremover ville det måske være en idé at bruge saglige beskyldninger frem for at bruge "sådan-tror-jeg-det-er"-beskyldninger!

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Edited by - Esben Lauritsen on 16 Apr 2006 02:08:39
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  08:21:45  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Uenig med JJ og Tem....

Er helt principielt imod at en livstidsdom er udelukkelse for evigt ligegyldigt hvad der sker... Det er sådan noget, der hører hjemme i USA, Iran osv. Dvs. at fodboldspillere der gang efter gang, dopper sig med EPO skal benådes gang efter gang .... hhhmm tjaah, så tænker vi forskelligt, iøvrigt crap at blande USA og Iran ind i denne debat.

Lige på dette punkt er vi uenige, men ellers er jeg fuldt tilfreds med ledelsen, som er den bedste i min DMT tid.

Ja folk bliver klogere med alderen, det betyder ikke at man nødvendigvis er pisse meget klogere efter 6 mdr. kan være det først er om 5 år, 10 år, 20 år hvad ved jeg.

Præcis, vi kan ikke være mere enige !

Er tilsyneladende ikke nemt at være i ledelsen med alle de mere eller mindre saglige beskyldninger den får.
Hvem har sagt det skulle være nemt ?

Vil lige bruge lejligheden til at rose ledelsen endnu engang for et super godt arbejde.
Samme her, at være uenig på et punkt ud af 4512597 punkter, er jo ikke ens betydende med at man syns ledelsen udfører et crapy job, så thumbs up herfra

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  08:24:14  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:

Uenig med JJ og Tem....

Kan kun bakke min viceprez op.. den officielle mening fra den demokratiske ledelse af DMT.

Forklar lige begrebet demokratisk ledelse John, måske er der noget som jeg har misforstået

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  08:25:32  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

use your voices plz ...

Bestiller sku ikke andet

Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  08:48:26  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tem

Jeg er helt enig med JJ - når man er kommet så langt, som til at få karatæne på livstid, så skal den oss stå ved magt. Uden mulighed for benådning.

Uden der er formidlende omstændigheder??

Jeg mener - og det her er et meget groft bogstaveligt tilfælde - at hvad nu hvis man 2 gange er smidt ud, og man så først kommer igen nogle år efter(hvor man formoder at man er blevet mere moden og voksen), og så midt i en T, sker der noget tragisk i ens familie. Det kan være dødsfald eller generelt tragiske ting, som at ens bror kører en ihjel og sådan. Ved det er grove tilfælde, det var også mere ment som eksempel end grund.

Men hvis sådan noget sker, skal man så fuldføre en T, midt i sorgen og bekymringerne, fordi man ikke ønsker den livsvarige karantæne uden benådning, som du stemmer for?

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  09:09:35  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Ingen regler uden undtagelser !

Men tror nu det vil være yderst sjældent at folk efter at være smidt ud 2 gange holder et par års pause og derefter kommer igen, for derefter at opleve noget så tragisk som du beskriver, men det kan selvfølgelig forekomme, og så må man tage den derfra.

Tror bare her vi snakker om folk som er smidt ud 4 gange, for at tage røven på os alle sammen gang efter gang, har svært ved at se hvorfor de skal have lov 5. gang ..... måske jeg skal have briller

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  09:37:10  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg mener ikke at der skal være faste regler for hvor lang tid man skal være udelukket fra DMT, men at der tages stilling i de enkelte tilfælde, der er jo forskellige grunde til at folk springer fra, og nogen kunne man jo invitere indefor igen ligesåsnart de er klar, mens andre må tage deres straf på 2 t'er, vi har brug for alle de medlemmer vi overhovedet kan få.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  10:06:29  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

quote:
Originally posted by zinky

quote:

Uenig med JJ og Tem....

Forklar lige begrebet demokratisk ledelse John, måske er der noget som jeg har misforstået

Der var udstedt valg for ca. 1 års tid siden. Og jeg vandt. herefter udnævnte jeg Asse til Viceprez.

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  11:10:45  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dsk1980

quote:
Originally posted by Tem

Jeg er helt enig med JJ - når man er kommet så langt, som til at få karatæne på livstid, så skal den oss stå ved magt. Uden mulighed for benådning.

Uden der er formidlende omstændigheder??

Jeg mener - og det her er et meget groft bogstaveligt tilfælde - at hvad nu hvis man 2 gange er smidt ud, og man så først kommer igen nogle år efter(hvor man formoder at man er blevet mere moden og voksen), og så midt i en T, sker der noget tragisk i ens familie. Det kan være dødsfald eller generelt tragiske ting, som at ens bror kører en ihjel og sådan. Ved det er grove tilfælde, det var også mere ment som eksempel end grund.

Men hvis sådan noget sker, skal man så fuldføre en T, midt i sorgen og bekymringerne, fordi man ikke ønsker den livsvarige karantæne uden benådning, som du stemmer for?

Som JJ siger, er det et rimeligt ekstremt tiilfælde du kommer med der, Dominik, og hvis det endelig skulle ske, har jeg da 100 % forståelse for, at man genovervejer livstidsdommen...Men så vidt jeg ved er det indtil videre ikke kommet så vidt.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  12:16:42  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Ingen regler uden undtagelser !

Men tror nu det vil være yderst sjældent at folk efter at være smidt ud 2 gange holder et par års pause og derefter kommer igen, for derefter at opleve noget så tragisk som du beskriver, men det kan selvfølgelig forekomme, og så må man tage den derfra.

Tror bare her vi snakker om folk som er smidt ud 4 gange, for at tage røven på os alle sammen gang efter gang, har svært ved at se hvorfor de skal have lov 5. gang ..... måske jeg skal have briller

Er der jo ingen praksis-eksempler på er sket?

Problemet for mig at se opstår kun, hvis folk begynder at kalkulere med en straf.

"Jeg hader FIFA 06 så jeg går ud i T1 og så er jeg klar til FIFA 07 T1, hvis jeg synes det er sjovere"...

Den type tankegang er skidt, og hvis det er baggrunden for at folk quitter, at de kalkulerer med en begrænset straf, så skal den måske laves om ... men har svært ved at se at der er problemer i forhold til straffen på "ubestemt tid"...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  12:20:36  Show Profile  Reply with Quote
Hmmm....

quote:
Er helt principielt imod at en livstidsdom er udelukkelse for evigt ligegyldigt hvad der sker... Det er sådan noget, der hører hjemme i USA, Iran osv. Dvs. at fodboldspillere der gang efter gang, dopper sig med EPO skal benådes gang efter gang ....| hhhmm tjaah, så tænker vi forskelligt, iøvrigt crap at blande USA og Iran ind i denne debat.

<--- Jeg sagde, at jeg principielt var imod en livstidsdom. Anerkender at der kan være enkelte tilfælde, hvor man bør overveje en livstidsdom, men har endnu ikke oplevet en person, jeg mener skal have livstidsdom.
Well.. den med USA og Iran var lidt spøjs ja, men ville bare lige sætte tingene lidt i perspektiv.

Er det i virkeligheden "kun" spørgsmålet om livstid skal være livstid, der skal diskuteres.. For virker til at vi er nogenlunde enige om de nuværende 2T'ers karantæne?

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 16 Apr 2006 :  14:33:51  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Som udgangspunkt synes jeg også det er en ok ide at have mulighed for benådning af en livstids-karantæne - men det skal være og har også været en stærkt individuel og subjektiv behandling i hvert eneste tilfælde - hvor der ses på en række forskellige faktorer, f.eks. hvor lang tid der er gået siden, hvordan karantænen blev opnået, osv.

Dette betyder også, at skulle en spiller få en benådning, for så at ditche DMT igen, hvormed livstidsdommen indtræder igen, så får vedkommende forhåbentlig meget meget svært ved at overbevise nogen om at få endnu en benådning.

Der har for kort tid siden været afslag på en ansøgning om benådning, så dette forekommer også.

Alt i alt synes jeg det fungerer fint, som det er idag.

Mht det generelle frafald i hver eneste T, som primært giver 1. eller 2. gangs-karantænerne, så ved jeg ikke hvad der er at gøre ved det. Der vil altid være tarvelige personer, som af den ene eller anden latterlige grund synes det er ok at stoppe midt i en T. DMT kan jo ikke spå om fremtiden, så det er svært at screene alle deltagere op til en ny T, og finde de brodne kar, som egentlig ikke bøt have lov at være med.
(De ekstreme og yderst sjældne tilfælde med tragiske årsager finder jeg det irrelevant at diskutere, da de netop er ekstremt sjældne, og desuden altid behandles sobert af ledelsen).

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.129.71.13