FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - :'(
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 :'(
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  14:36:59  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
hej allesammen,

en sæson i DMT er meget hva.
jeg har næsten ikke mulighed for at spille fifa længere pga. et spyware problem. Er der så nogen grund til at bruge jeres tid på at spille.
jeg burde nok stoppe her i DMT og i det hele taget fifa karrieren.
der er jo ikke noget ved at spille uden andre. så hvorfor fortsætte?

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  14:47:09  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Kig i de andre tråde og få styr på din comp. Så kan du da sagtens spille.

quote:
Posted - 26/01/2006 : 04:02:27 Show Profile Visit IstvaN's Homepage Send IstvaN an ICQ Message Click to see IstvaN's MSN Messenger address Reply with Quote
De problemer danskerne har har i høj grad noget at gøre med hvordan man har sat sin computer op...

To close unnecessary programs and processes on Windows XP, do the following:

Hold down the Ctrl and Alt keys on your keyboard at the same time, and press the Delete key once.
Click on the Task Manager button to launch the Windows Task Manager.
Follow these steps to close unnecessary programs:
Click on the Applications tab to view the list of active programs.
Click on any program listed in this window and select the End Task button.
Repeat the previous instructions until all programs have been closed.
Follow these steps to close unnecessary processes:
Click on the Processes tab to view the list of active processes.
Click in the User Name column header to organize the processes by login.
Click on any program listed next to your Windows login, other than EXPLORER.EXE and TASKMGR.EXE, then select the End Process button.
Warning : Do not close any processes running under SYSTEM, LOCAL SERVICE, or NETWORK SERVICE.
Repeat the previous instructions until all programs associated to your Windows Login are closed except for the following two:
TASKMGR.EXE
EXPLORER.EXE

Man bør lukke ALT - også ALT der kører i baggrunden når man vil spille... sætte opløsning og detaljegrad ned i fifa, installere no-lag patches... computeren skal OPTIMERES til at spille (sæt alt i dit grafikkort -> "performance" i stedet for "quality", tjek for virus/spyware, lav diskdefragmentering etc etc) og spil på et lille stadion f.eks. er BayArena nok det bedste stadion i fifa...

Nu er der kommet en masse nye med i DMT og jeg kan kun opfordrer til at kigge på det her..
Generelt skal man huske:
1. Kontrollér din computer for spyware... www.spywarefri.dk fx den side kan være en hjælp eller dennehttp://www.slyck.com/spyad.php
2.Kontroller for virus.
3.Luk alt unødigt ned.
4.Kør med 800x600 low som maksimum opløsning.

samtidigt er det jo en ting som har været oppe før, her er bl.a. flere diskutioner omkring det, samt i denne tråd.
http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3389&whichpage=1&SearchTerms=lag
http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3389

Jeg bruger selv spywareblaster, ad-aware og avast antivirus.
En format c: er sikker også god.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 04 Apr 2006 14:48:49
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  14:48:50  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
problemet skyldes tilsyneladende disconnects pga. reklameads der popper op hele tiden...

kan anbefale www.spywarefri.dk - deres team har styr på sagerne...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  14:50:51  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Der er masser af gratis hjælp omkring Rasmus, dumt at stoppe midt i denne T.

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  14:54:47  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
jamen problmet kan ikke beskrives, eller jeg kan ikke gøre det ordentligt

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  14:58:26  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja...vi acceptere ikke at du bare holder.
Tænk hvis du får styr på problemet og fortryder din udmelding midt i en T, så er det 2 T'ers karantæne.

Op med hovedet Rasmus.

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  15:18:25  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mr.Corleone

ja...vi acceptere ikke at du bare holder.
Tænk hvis du får styr på problemet og fortryder din udmelding midt i en T, så er det 2 T'ers karantæne.

Op med hovedet Rasmus.

jeg siger ikk jeg holder midt i t
jeg mener at jeg stopper efter denne T hvis jeg ikk har styr på mit spyware problem inden, så jeg har bruge for al den hjælp jeg kan få.

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  15:44:49  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er ikke så svært at fjerne alt det lort der kan komme ind på compen - find nogle programmer til det - der er massere af dem, så skal du nok blive klar igen

Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  15:51:09  Show Profile  Reply with Quote
Det vil da være synd hvis du holder så jeg håber at du får det ordnet
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  15:54:23  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja Rasmus, hva med vores spændene lokalopgør? Skal de allerede forsvinde? Nej tak, download nogle gode programmer mod spyware og få renset dig PC

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  16:07:10  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja eller reinstall din pc

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  16:08:02  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
ta backup af din comp. Partisjoner ud en lille hd ca 10 GB. og ha windows system på den C:\(10GB) resten fordeler du som du vil.

Da kan du bare tage format c: og lægge ind Win xp igen. Tager dig max en halv time på en amd64 3200+ CPu. værre er det ik. Men jeg har været med her i denne T. hvor 9 kampe er spillet så har jeg installeret win xp og formateret mindst 3-4 gange. så skal du klare en gang. Kom frisk og tag backup af den skod du ik kan downloade igen. Vi trenger de spillere vi har pt. Så du skal ik smutte nogen plads. Stay in line Biatch ;)

Go to Top of Page

Tv3-Luna

302 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  17:50:25  Show Profile  Reply with Quote
Jeg har lige haft Spyfalcon. som er en stædig motherf****** . den lave fake popups som lukker spillet ned. Du skal nok få det fjernet Rasmus, det er noget de fleste kommer til at kæmpe med på et tidspunkt

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  17:56:18  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ThomasMorch

Jeg har lige haft Spyfalcon. som er en stædig motherf****** . den lave fake popups som lukker spillet ned. Du skal nok få det fjernet Rasmus, det er noget de fleste kommer til at kæmpe med på et tidspunkt

De fleste unge mennesker kæmper også med kyssesygen for tiden

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  21:40:27  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ThomasMorch

Lyder faktisk som det samme han har, hvordan fjernede du den?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 04 Apr 2006 :  21:45:11  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

problemet skyldes tilsyneladende disconnects pga. reklameads der popper op hele tiden...

kan anbefale www.spywarefri.dk - deres team har styr på sagerne...

Brug Avant Browser, og slå popup killeren til ....

Udover alle de andre gode forslag !

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.219.44.171