Author |
Topic  |
|
Kamil
Fast mand på førsteholdet

360 Posts |
Posted - 05 Apr 2006 : 19:12:24
|
Hej jeg tror min computer er i færd med at brænde sammen... såeh forklaringen på hvis jeg ikke er til at finde har i nu... her lugter i hvertfald stærkt af plastic... :( hehe
men mit mobilnr er [bare for en god ordens skyld og diverse f***hoveder der scanner sites - er det fjernet... det fremgår af deltagerlisten /Jesper] hvis det er at i vil have fat i mig... :P
|
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 05 Apr 2006 : 19:18:21
|
sluk!
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 05 Apr 2006 : 19:18:55
|
hurtigt ... og tjek dine blæsere efter den er kølet ned...
få den slukket asap.. find fejlen inden eksempelvis dit bundkort brænder af ... |
 |
|
Kamil

360 Posts |
Posted - 05 Apr 2006 : 19:33:06
|
det lugter stadigvæk... :( har slukket, men hvordan kan jeg finde fejlen når alt kører ? :( |
 |
 |
|
JBNJUNIOR

329 Posts |
Posted - 05 Apr 2006 : 19:44:30
|
håber da du får det ordnet |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 05 Apr 2006 : 23:04:27
|
er der ikke lige en fra ledelsen, der fjerner Kamil's tkf numme fra hans post, og smider det ind i deltagerlisten eller noget i den stil - ingen grund til at det ligger her og flyder.. |
 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 06 Apr 2006 : 11:04:06
|
Kamil åbne din computer og se efter om noget er fysisk skadet/ødelagt.
Og ikke køb Polsk næste gang  
Se at der ikke ligger meget med støv(dust) i dine blæsere(Cpu Fan og Gfx fan om den har det.) og at alle kører. |
 |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 06 Apr 2006 : 16:54:39
|
men hvis du støvsuger den indeni, så lad vær med at bruge en gammel nilfisk-støvsuger med metal-rør som sugestykke som kommer for tæt på bundkortet med en masse dejlig statisk elektricitet!
(det er en erfaring ) |
 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 06 Apr 2006 : 17:03:41
|
quote: Originally posted by GoodPeace
men hvis du støvsuger den indeni, så lad vær med at bruge en gammel nilfisk-støvsuger med metal-rør som sugestykke som kommer for tæt på bundkortet med en masse dejlig statisk elektricitet!
(det er en erfaring )
Må der grines     |

|
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 06 Apr 2006 : 17:04:27
|
quote: Originally posted by GoodPeace
(det er en erfaring )
øv ... men ikke noget en kop espresso ikke kan gøre endnu mere bittert ...
Det kan være en ledning, der bliver for varm og er ved at smelte Kamil ... så tjek også ledninger for lugt og brandmærker ... derudover kan ledninger hvis de bliver snoet/trykket for meget sammen udvikle mere varme ... så sørg for de ikke ligger alt for sammensnoet... |
 |
|
Kamil

360 Posts |
Posted - 06 Apr 2006 : 19:17:58
|
Ja så er det sgu sket... den døde sgu i går, og jeg er på jagt efter en ny computer,
Ja så er tiden inde til jeg skal have købt mig en ny computer... den skal være samlet fra starten af og klar til at køre...
Der skal primært spilles på den så jeg går efter en AMD med et godt grafikkort noget aka. radeon 800xt eller Geforce 6800 eller sådan noget og mindst 1024DDR Ram... Desuden skal der være en dvdbrænder i, størrelsen på HD er ikke afgørende men skal mindst være 120GB, der må gerne være en 19"fladskærm med men det behøves ikke lige i første omgang...
Derfor har jeg bl.a. kigget på Vision K8 Game fra www.mm-vision.dk
jeg har ca. 6000-10.000 at gøre med....
Desuden søger jeg også en samlet familie computer der primært vil blive anvendt til hjemmesidebesøg samt avanceret børnespil skal køres uden problemer, og der skal gerne en fladskærm med størrelse 17"-19" pris ca. 4000kr...
jeg håber på en masse feedback omkring dette, da det virkelig brænder på. Jeg skal til eksamer her til sommer og derfor ville det være rart med en computer stående...
Mvh Kamil |
 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 06 Apr 2006 : 19:23:57
|
Du kan ikke få familie computeren til den pris, hvis skærmen er inkluderet. Med hensyn til din egen.. søg lidt på www.shg.dk |

|
Edited by - zinky on 06 Apr 2006 19:24:25 |
 |
|
|
Topic  |
|