FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - AaB holder pause i dmt
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 AaB holder pause i dmt
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 18 May 2006 :  17:49:29  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Cool.... Bare hæng i... Se for eks. Torben aka Real Madrid...
Hvis han havde den mentalitet som 80% af alle DMT'er har så var Torben ikke at finde i DMT. Han er et forbillede og en statuette i af have det sjovt med at spille fifa i medgang og modgang. Mest det sidste har han lidt under, men det holder ham ikke fra at være glad og optimistisk i alle kampe. Spillefiler som sucks er heller ikke noget der rynker hans pande... Det er bare at få det bedste ud af det og hygge om bolden som var det en kælling du er ved at score...
-Sikke en gang pladder der!!! men WTF... Hæng i deroppe i norjutland.

Ja og nu har det enddag båret frugt, nu hvor han er begyndt at vinde en del kampe og er blevet klart bedre.

Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 28 May 2006 :  11:15:25  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kan muligvis være jeg ikke holder den pause alligevel

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 28 May 2006 :  12:56:59  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja... han er sku ikke at kimse af... På med vinderhatten og den altforbarmende DMT ånd... Så ser du også det lys som torben har været 76 år om at finde...

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 28 May 2006 :  13:10:24  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Laver min endelige beslutning efter sommerens vm turnering

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 30 May 2006 :  22:04:53  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
se Torben han er den bedste der er i DMT.
Ikk bare for det du sagde, men han er altid klar til at hjælpe en,
se selv dengang jeg var i overvejelse om stop.
Han hjalp mig videre med mit Spam problem, ikke fordi Jesper og Vidar ikk var flinke til at hjælpe,
men torben kunne man altid gå til.
Tak for det Torben, Jesper og Vidar.

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.141.12.150