FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Oplysninger om diverse DMT ting LÆS
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Oplysninger om diverse DMT ting LÆS
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  19:23:33  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja som det første har Torben og jeg talt lidt om den dømte kamp som sendte ham i playoff hvor det var corinthinas doovenskab der ødelagde det for Horsens (John) og sendte Real Madrid (Torben) i playoff.

Torben har nu sagt han vil i playoff på fair vis og viser igen hvor stor en sportsmand han er.

Jeg har derfor valgt (Rent undtagelsesvis) at lade den udsætte på trods af at turneringen er slut, men da der er flere faktor i denne her batalje vælger jeg at give til på søndag den 11/6 kl 24 at få denne kamp spillet, dog skal det siges at Corinthinas sagtens kan nægte at spille denne kamp og så blvier resultatet som det er nu, nemlig 5-0 til Real Madrid.
---------------------------------------------------------------------

Omkring Fairplay afstemningen vil jeg bede folk om at komme til urnerne da kun 8 personer har afgivet stemmer og det er sgu for svagt, sommerpause eller ej, for folk har jo selv bedt om det så vi vil gerne have flere til urnerne.

---------------------------------------------------------------------
Det sidste er at der er lidt usikkerhed om hvornår afviklingen af playoff skal foregår men vi skal jo lige være sikre på hvem der stopper osv før vi kan sætte det rigtigt igang.
Men i skal nok få det at vide når det kommer.

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  19:46:58  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Meget fint og en flot gestus af Torben,men kunne man så ikke give Jesper en Chance også, der blev døren smækket i, men han er ukampdygtig til på fredag så han burde også ha til søndag til at spille sine dømte kampe, og de har trods alt kun indflydelse på Jesper og ikke andre som tilfældet er i 2 div.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  19:50:58  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
netop derfor blev de dømt da han selv ville have dem dømt og da det jo ikke havde nogen særlig betydning for andre end ham selv(ingen blev snydt for det ene eller det andet pga hans kampe.

Med hensyn til BMt kan jeg dog ikke svare da JJ er lederen der.

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  19:52:24  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vil gerne oplyse at dette ikke er et Fairplay stunt.Det kunne godt se sådan ud, men hvis jeg skal i playoff skal det foregå på ærlig vis. Og som Ole skriver i sit indlæg, er der nogle ting som gør at det ikke kan være anderledes.
Og dem som kender mig ved at jeg er ligeglad om jeg spiller playoff eller ej.
Jeg er med i DMT pga det sociale og hyggen omkring det hele.
Og at jeg så i denne sæson har spillet over evne og været skyld i at en anden DMT'er ikke nåede playoff griner jeg stadig over.
(sorry..kunne ikke dy mig)

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  20:07:47  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nej Torben du gør det af et godt hjerte ingen tvivl derom. syntes bare det er problematisk at Jesper ikke får en chance for at spille sine kampe, selvom der siges at han ønskede dem dømt.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  20:57:07  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fordi det er 2 vidt forskellige situationer og det er det jeg går efter og lad dog jesper tale for sig selv i stedet for at putte ord i munden på ham.

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  21:06:33  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
der er såmænd ikke puttet ord i munden på ham det drejer sig bare om at holde mulighederne åbne i stedet for at lukke dem. den eneste der har puttet ord i munden på Jesper er så vidt jeg kan se dig

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  21:49:50  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
nææ jeg gjorde som jesper sagde.
mener bare hvis jesper vil brokke sig over hans kampe kan han vel selv gøre det selv, han er vel over 18

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  21:54:32  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

nææ jeg gjorde som jesper sagde.
mener bare hvis jesper vil brokke sig over hans kampe kan han vel selv gøre det selv, han er vel over 18

nej, Jesper er endnu ikke fyldt 15.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  22:02:56  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

netop derfor blev de dømt da han selv ville have dem dømt og da det jo ikke havde nogen særlig betydning for andre end ham selv(ingen blev snydt for det ene eller det andet pga hans kampe.

Med hensyn til BMt kan jeg dog ikke svare da JJ er lederen der.

Vil bare sige at det ikke er mig som har dømt BMT finalen, men ledelsen (Ole-Jesper), så tør den ikke af på mig, den hænger du selv på Ole, hvad min mening er om dømte finale kampe bør igen være i tvivl om.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  22:22:15  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja men kan jo være de 2 indvolverede blvier enigt om noget andet og så er din afgørelse.

jeg havde næsten regnet ud at nogen ville tude ved det jeg har lavet men det havde der været uanset hvad.

jeg syntes ligesom at det er det rigtig at gøre da der er 3 parter indvolveret samt at den vindene part ønsker det skal gå retfærdigt til.

jeg vælger så at gøre det som jeg har gjort og det er det.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  23:40:29  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er din beslutning Ole, den tuder jeg ikke over.

Men vil bare ikke drages ind i den, thats all

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 05 Jun 2006 :  23:45:59  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
var såment heller ikke dig jeg mente der tuder og du kan aldrig drages til ansvar da jeg bare gjorde som jesper bad om.

men lad lige jesper komme hjem så bliver det nok bedre udredt af ham selv.

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 06 Jun 2006 :  09:53:00  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

ja men kan jo være de 2 indvolverede blvier enigt om noget andet og så er din afgørelse.

jeg havde næsten regnet ud at nogen ville tude ved det jeg har lavet men det havde der været uanset hvad.

jeg syntes ligesom at det er det rigtig at gøre da der er 3 parter indvolveret samt at den vindene part ønsker det skal gå retfærdigt til.

jeg vælger så at gøre det som jeg har gjort og det er det.

LÆS OG FORSTÅ.

Der bliver ikke tudet over det der er blevet gjort, men det der ikke er blevet gjort.

Når man har valgt at åbne turneringen igen så burde alle der har dømte kampe, som ikke er afviklet pga."dovenskab" ha muligheden for afvikle dem.

Der bliver sagt i nyheden "De sidste 2 titler sat på plads" :

"1 der er en grund til man afslutter en turnering på visse datoer. 2 så vil alle have 2 måneder til deres kampe."

og hvis man har den holdning, og selv åbner for muligheden for at spille kampe efter sæsonafslutningen, må det gælde alle dømte kampe.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 06 Jun 2006 :  10:12:23  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Forskellen ligger i at den her sag er mere indviklet end bare kampen er dømt da det havde konsekvenser for flere personer i en sidste runde og kampen bliver kun genoptaget for fordi en person ikke vil ud i playoff på den måde og som sagt er corinthinas ikke tvunget til at spille.

Jeg syntes det er flot af torben og som sagt gør jeg det untagelsesvis fordi jeg syntes det er fair.

Med hensyn til Jesper siger han jo selv han vil have sin kampe dømt osv.

Denne afgørelse er ikke leelsen men min som ansvarlig for opdatering af kampprogrammet og det er min afgørelse.

Torben har gjort noget flot og ikke (som nogen syntes eller tror) et PR stunt.

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 06 Jun 2006 :  11:36:29  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
LÆS OG FORSTÅ:

DET ER FINT OG IORDEN DET DER SKER.

Men hvorfor kan andre ikke få chancen? der er flere der har misset en playoff chance pga. dømte kampe i denne sæson.

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.141.29.119