FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Oplysninger om diverse DMT ting LÆS
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Oplysninger om diverse DMT ting LÆS
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 07 Jun 2006 :  12:30:40  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
det kan da være ligegyldigt med den kamp som er desværre er "åbnet" for, for john siger jo at han holder pause i t3........ Og hvis han så har tænkt sig at komme tilbage starter han jo alligevel forfra, og om man så bliver nr 4 eller 5 i sidste sæson kan sgu være ligemeget.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 07 Jun 2006 :  12:41:15  Show Profile  Reply with Quote
Man ski da ikke være Prez og holde pause!

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 07 Jun 2006 :  13:05:59  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
for sidste gang ligger forskellen i at:
Troben beder om det og der er forskel jan.
i 1 division kunne psg bare have sendt en mail ind og reddet egen røv , det vil sige hans "glemsomhed" går ud over ham selv.
i 2 division har vi john der venter på et resultat hvor den ene (corinthinas) vælger bare at ikke spille imod torben og ikke sende mail til ledelsen og dermed koster hans "dovenskab" john pladsen på bekostning af torben der gerne vil have afgjort det fair.

sådan er det nu engang gjort.

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 07 Jun 2006 :  13:15:18  Show Profile  Reply with Quote
John kan oz være doven, derfor duer han ikke som cykelbud..

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 07 Jun 2006 :  13:33:34  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

for sidste gang ligger forskellen i at:
Troben beder om det og der er forskel jan.
i 1 division kunne psg bare have sendt en mail ind og reddet egen røv , det vil sige hans "glemsomhed" går ud over ham selv.
i 2 division har vi john der venter på et resultat hvor den ene (corinthinas) vælger bare at ikke spille imod torben og ikke sende mail til ledelsen og dermed koster hans "dovenskab" john pladsen på bekostning af torben der gerne vil have afgjort det fair.

sådan er det nu engang gjort.

jammen hvad er forskellen så på at Corintians ikke sender mail og PSG ikke sender mail.

og jeg gider ikke bøvle mere over det.

men kan bare konstatere at der er forskel på objektiviteten, alt efter hvilket hold man er, for set med mine øjne er der ingen forskel hvis tilfældet var at zarragoza ville spille sin dømte kamp mod PSG.

HERMED SLUTTER DENNE DEBAT FRA MIN SIDE
(mod tåber kæmper selv guder forgæves)

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 07 Jun 2006 :  13:54:42  Show Profile  Reply with Quote
Erklærer denne tråd for ualmindelig sjov!

Edited by - Murphie75 on 07 Jun 2006 13:55:08
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 07 Jun 2006 :  14:04:05  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
forskellen er jan at psg brænder kun egen røv ved ikke at sende, men corinthinas sidder i sikkerhed på en playoff plads og ædelægger det for en anden og det er det torben ikke acceptere og så syntes jeg denne løsning er den bedste.

like it or not, det er bare sådan jeg gør det denne gang.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 07 Jun 2006 :  19:33:20  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Har det sku bare sådan at hvis man endelig skal omgås en REGL, så skal det være fordi at det står klart for enhver at andet ville være fuldstændigt tosset, og det mener jeg ikke at dette brud er.

Man skal også huske på at det har effekt for den som skal møde Torben eller John i playoff.

Men stopper også min deltagelse i debatten her, og vil bare konstatere
at reglerne gælder kun for nogen og kun i det omfang det lige passer ledelsen.

Meeen hey im not part of it, sooo who cares

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 07 Jun 2006 :  21:35:35  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja johnny jeg indrømmer, jeg vidste jesper ville ud og rejse og anders hars travlt så jeg ville lige lave en bush og udnytte og være diktator i denne her periode og sidder og s...... p.. hver dag over den magt jeg har

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 07 Jun 2006 :  23:46:15  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Om john skal stoppe efter denne T så er han vel ligeglad med playoff eller hur ? jävla skid svenske :D

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 08 Jun 2006 :  11:28:06  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

Ja johnny jeg indrømmer, jeg vidste jesper ville ud og rejse og anders hars travlt så jeg ville lige lave en bush og udnytte og være diktator i denne her periode og sidder og s...... p.. hver dag over den magt jeg har

I know Ole, vennetjenester og sok koking har altid været dine favorit discipliner.

Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 08 Jun 2006 :  13:47:44  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg syntes det er helt iorden med den omkampe. Har indrømmet at jeg var lidt for sløv, så det er helt fair.

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.14.142.17