Author |
Topic  |
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 07 Jun 2006 : 12:30:40
|
det kan da være ligegyldigt med den kamp som er desværre er "åbnet" for, for john siger jo at han holder pause i t3........ Og hvis han så har tænkt sig at komme tilbage starter han jo alligevel forfra, og om man så bliver nr 4 eller 5 i sidste sæson kan sgu være ligemeget. |
 Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
 |
|
Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts |
Posted - 07 Jun 2006 : 12:41:15
|
Man ski da ikke være Prez og holde pause!
 |
 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 07 Jun 2006 : 13:05:59
|
for sidste gang ligger forskellen i at: Troben beder om det og der er forskel jan. i 1 division kunne psg bare have sendt en mail ind og reddet egen røv , det vil sige hans "glemsomhed" går ud over ham selv. i 2 division har vi john der venter på et resultat hvor den ene (corinthinas) vælger bare at ikke spille imod torben og ikke sende mail til ledelsen og dermed koster hans "dovenskab" john pladsen på bekostning af torben der gerne vil have afgjort det fair.
sådan er det nu engang gjort.
|
 |
 |
|
Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts |
Posted - 07 Jun 2006 : 13:15:18
|
John kan oz være doven, derfor duer han ikke som cykelbud.. 
|
 |
 |
|
JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts |
Posted - 07 Jun 2006 : 13:33:34
|
quote: Originally posted by caleb22
for sidste gang ligger forskellen i at: Troben beder om det og der er forskel jan. i 1 division kunne psg bare have sendt en mail ind og reddet egen røv , det vil sige hans "glemsomhed" går ud over ham selv. i 2 division har vi john der venter på et resultat hvor den ene (corinthinas) vælger bare at ikke spille imod torben og ikke sende mail til ledelsen og dermed koster hans "dovenskab" john pladsen på bekostning af torben der gerne vil have afgjort det fair.
sådan er det nu engang gjort.
jammen hvad er forskellen så på at Corintians ikke sender mail og PSG ikke sender mail.
og jeg gider ikke bøvle mere over det. men kan bare konstatere at der er forskel på objektiviteten, alt efter hvilket hold man er, for set med mine øjne er der ingen forskel hvis tilfældet var at zarragoza ville spille sin dømte kamp mod PSG.
HERMED SLUTTER DENNE DEBAT FRA MIN SIDE (mod tåber kæmper selv guder forgæves)    |
 |
 |
|
Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts |
Posted - 07 Jun 2006 : 13:54:42
|
Erklærer denne tråd for ualmindelig sjov!

|
 |
Edited by - Murphie75 on 07 Jun 2006 13:55:08 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 07 Jun 2006 : 14:04:05
|
forskellen er jan at psg brænder kun egen røv ved ikke at sende, men corinthinas sidder i sikkerhed på en playoff plads og ædelægger det for en anden og det er det torben ikke acceptere og så syntes jeg denne løsning er den bedste.
like it or not, det er bare sådan jeg gør det denne gang. |
 |
 |
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts |
Posted - 07 Jun 2006 : 19:33:20
|
Har det sku bare sådan at hvis man endelig skal omgås en REGL, så skal det være fordi at det står klart for enhver at andet ville være fuldstændigt tosset, og det mener jeg ikke at dette brud er.
Man skal også huske på at det har effekt for den som skal møde Torben eller John i playoff.
Men stopper også min deltagelse i debatten her, og vil bare konstatere at reglerne gælder kun for nogen og kun i det omfang det lige passer ledelsen.
Meeen hey im not part of it, sooo who cares |

|
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 07 Jun 2006 : 21:35:35
|
Ja johnny jeg indrømmer, jeg vidste jesper ville ud og rejse og anders hars travlt så jeg ville lige lave en bush og udnytte og være diktator i denne her periode og sidder og s...... p.. hver dag over den magt jeg har  |
 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 07 Jun 2006 : 23:46:15
|
Om john skal stoppe efter denne T så er han vel ligeglad med playoff eller hur ? jävla skid svenske :D |
 |
 |
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts |
Posted - 08 Jun 2006 : 11:28:06
|
quote: Originally posted by caleb22
Ja johnny jeg indrømmer, jeg vidste jesper ville ud og rejse og anders hars travlt så jeg ville lige lave en bush og udnytte og være diktator i denne her periode og sidder og s...... p.. hver dag over den magt jeg har 
I know Ole, vennetjenester og sok koking har altid været dine favorit discipliner. |

|
 |
|
Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts |
Posted - 08 Jun 2006 : 13:47:44
|
Jeg syntes det er helt iorden med den omkampe. Har indrømmet at jeg var lidt for sløv, så det er helt fair. |
 |
 |
|
Topic  |
|