FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - tilmelding til træf i Præstø
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 tilmelding til træf i Præstø
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 09 Aug 2006 :  21:48:57  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
hop

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 11 Aug 2006 :  21:23:37  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis der ikke er flere der vil møde op, afbestiller jeg bare lokalerne, er det noget der skal ske

Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  15:25:24  Show Profile  Reply with Quote
jeg kan desværre ikke vil ellers gerne
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  16:21:56  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg kan desværre heller ikke, og ville nok også få lidt svært ved at komme derover alene. Lyder ellers rigtig godt John

Go to Top of Page

Esben Lauritsen
Fast mand på førsteholdet

372 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  18:39:13  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
I selv om jeg ikke længere er aktiv i DMT, er jeg da klar på at kigge forbi - hvis det altså er ok?! Jeg tager dog hjem sent lørdag eller meget tideligt søndag.

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  18:43:55  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
self må du kigge forbi, for hyggens skyld.. så hjælper du også til om det ikke skal nedlægges

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 19 Aug 2006 :  09:04:09  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
YO ALL!!!

JEG ER MED PÅ MÅSKE!!!

OG KAN HAVE 3 MED I BILEN, FRA VESTEGNEN MOD SYD!!!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 19 Aug 2006 :  09:05:16  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
MIN MAIL ER DCN2000@HOTMAIL.COM....

FØRST TIL MØLLE, RYGER MED I GRYDEN!!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 21 Aug 2006 :  21:22:57  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så har jeg lige idag fået af vide, at der skal betales for strømmen. Så snart jeg ved mere, får I mere info.
Men som det står til lige nu, med lokaliteterne, er der ingen problemer, pånær det endnu ukendte beløb for lån af lokaler.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 28 Aug 2006 :  17:30:29  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så er der pris på brugerbetalingen.
Det bliver 75 kr. pr. person til dette træf.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 02 Sep 2006 :  20:20:28  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu er det sidste chance for tilmelding ! på fredag annulleres dette træf, hvis der ikke er flere der melder sig til. Dem på måske må også gerne rette deres svar

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 03 Sep 2006 :  17:58:00  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kig en gang mere....

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Sep 2006 :  18:54:18  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg er off ... beklager men har ikke mulighed for at komme til Præstø lørdag

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 08 Sep 2006 :  09:09:13  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
TRÆFFET ER AFLYST !!!

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 08 Sep 2006 :  11:18:29  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja john desværre,
Jeg arbejder PT med få nogle lokaler i sydhavnen til engang i febraur/marts så vi håbe der er flere der kan der.

Det er surt det blev aflyst john, men uden at gnide for meget chili i såret og jeg ved også godt at det var den eneste weekend du kunne få må jeg nok sige at nå man satser på en weekend så kan folk som regel ikke der.

God ide John men desværre.

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.149.240.101