FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Attention All in DMT!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 Attention All in DMT!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  16:44:00  Show Profile  Reply with Quote
Hej Alle DMTere.

Opretter denne tråd som en forespørgsel til Jer.

Et ønske, en drøm!

Som nogen nok har bemærket, har jeg valgt holdet AGF til T3 - sidste mulighed inden 2007-udgaven kommer, hvor de så desværre ikke er med (og ja, derfor!).

Mit ønske består så i at møde forståelse fra alle jer DMTere der så tænker "så vil jeg også have mit hold opdateret!".

Ledelsen ønsker ikke inden T3 at opdatere alle holdene, da det er et meget tidskrævende arbejde og ville tage al den tid de måtte have til rådighed. Forståeligt!

Hvad ville jeres holdning være til at kun jeg fik ændret min startopstilling ?

Problemet er nemlig at der kun er 3 på holdet som er på holdet i virkeligheden - og nu jeg kun har muligheden for at have det hold jeg er fan af - i en T...

.. Så skal det da være med stil!

Tobias Grahn er altså ikke god på banen, når han hellere vil være i OB - og så mange andre, der ikke burde være der..

Men smid jeres holdning i denne tråd - og er det overvejende positivt - og har i intet imod at jeg får gjort dette.. Ja, så har Jesper indvilget i at ordne det for mig.

Dog bliver det ikke en realitet, hvis denne tråd møder negativ respons.

God T3!

May the best man win!

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  16:48:20  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
...som sagt er det desværre en større omgang at skulle ændre hele spillefilen med opdaterede rosters ... hvis vi/jeg får tid til det imorgen, skal jeg/vi forsøge at nå det ... men ellers synes jeg at Martin og evt. Juventus bør have visse rettigheder i forhold til en opdatering af deres hold - da de nærmeste ikke er genkendelige fra spillefilen til de faktiske hold nu...

omvendt kan jeg godt forstå at nogen kan føle at det er urimeligt at vi kun opdaterer enkelte holds rosters frem for andre ... så derfor bad jeg martin om denne tråd ...

giv jeres mening til kende, boys

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

MR-LarZEN
Fast mand på førsteholdet

492 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  16:52:02  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address  Reply with Quote
EGO MARTIN

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

- Billede under udarbejdelse =)
Go to Top of Page

Stonie
Kegle-bold dreng

109 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  16:56:18  Show Profile  Click to see Stonie's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fint for mig, AGF kan ingenting alligevel

Martin Steen
Tottenham Hotspurs
DMT siden T3 2005
Ingen titler - udover at jeg vandt 2. div i T1 2006 (?) tror jeg nok.
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  16:59:40  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har gennem hele din tid som DMT'r set at du elsker Agf af hele dit hjærte. Så om du vil lave ændringer så gerne for mig.

Specielt når du kun har 3 der spiller på holdet idag. Havde jeg været Aalesund Fk ville jeg også ha ønsket det samme , men nu har jeg barca og det er ik mere end et par nye køb der. Synes vi alle skal godta den lille ændring. Det bliver bare navne som blir forandret jo.

Go to Top of Page

MR-LarZEN

492 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  17:11:10  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Selvfølgelig Martin.. Du ved jo jeg altid hjælper dig.. hehe.. men så skal du satme også give en kasse humle!!!

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

- Billede under udarbejdelse =)
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  17:44:10  Show Profile  Reply with Quote
selvfølelig må du få lov til det jeg hjælper dig gerne
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  18:19:56  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Selvfølgelig Martin. Det er jo lidt skod at spille med et hold der i virkeligheden kun har tre af spillerne.

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  18:30:03  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
kunne man ikke bare nøjes med at ændre navnet på de aktuelle spillere på klubholdet, for de DMT'er som ønsker det, og så finde sig i at der måske render en navnebror rundt i en anden klub

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  19:37:21  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
problemet ligger også i forhold til ansigter og specielle referencer som kommentatorlyd og den slags ...

derudover er tiden en anden faktor ... vi har meget lidt tid til det her ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  20:21:24  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
For alles vedkomne er der altså en en ny roster på gaden for alle de større hold..... den kan hentes og så kan vi ændre dem som ikke er ændret, som så ikke er sååå mange.
Hjælpen tilbydes herfra.

Edit:
- Har hentet den nyeste roster... fra 080806... sååå rimelig opdateret! Checker den igennem i aften. Men her er hvad de skriver om den:

File Name = Mutiger's Interim Roster Update for FIFA 06
Includes: = updated eng.db and fifa.db
Made by = Mutiger
E-mail = aeald13@aol.com
Date = 08/08/2006

About
=====
It includes:
- all "main leagues" relegations/promotions plus major transfers
- entirely complete English Coca Cola Championship
- most major transfers have been made. St. Mirren in SPL in name only (the players on actual rosters are still from Livingston). Same thing for Excelsior Rotterdam...(players are still RBC Roosendaal).
- Please note: "G-14" league that you can play in career mode also included in this update

Edited by - daugaard on 12 Aug 2006 20:31:00
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  22:04:33  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
go ahead med juve/agf special treatment.

Pas på med externe roster updates - de skal nok lige afprøves grundigt inden de smides ind i spillefilen...

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  11:43:30  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Helt i orden med mig - det er jo fair nok.

(Claus, fjern nu for helvede det banner og lav et ordentligt et )

Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  12:02:33  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fuck jeres banner er fedt Jan og Bo
men Martin, det er sq iorden med mig
jeg vil gerne reservere VB til næste holdvlag

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Edited by - AaBManden on 13 Aug 2006 12:09:52
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  12:06:24  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaBManden

Fuck dit banner er fedt Jan

hvad har det med dette topic at gøre
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  13:01:18  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

Originally posted by AaBManden

Fuck dit banner er fedt Jan

hvad har det med dette topic at gøre

- mere end dit indlæg, idet han da i det mindste skriver om andet, end den ene bisætning, som du kommenterer på...

Jeg fjerner ikke mit banner - men vil tilgengæld løbende opdatere det med endnu grimmere og endnu mere irriterende animationer. Med tiden kan vi vel få en afstemning om at forbyde animationer på forum, så mit banner er bare en langsigtet valgplakat.

/offtopic.

/ontopic
Mht roster-updates, så kan det give problemer at benytte en ekstern roster-fil, hvis den tilhørende fifa.db efterfølgende ikke kan konbverteres via UniDB til en access-base. Det er nemlig i Access, at hele DMT spiller-udjævningen foregår.

Hvis vi selv manuelt flytter spillere rundt på holdene, så skal man være opmærksom på at de hold man tager spillere fra, godt kan gå hen og blive helt tomme - hvilket ikke er så praktisk...

Edited by - GoodPeace on 13 Aug 2006 13:02:43
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.116.24.238