FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Attention All in DMT!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 Attention All in DMT!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  13:15:15  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Claus man skal respektere et resultat og ikke tude som en teenager, men du har stadigvæk et fedt banner men mangler fingeren

Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  13:22:48  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

Originally posted by AaBManden

Fuck dit banner er fedt Jan

hvad har det med dette topic at gøre

- mere end dit indlæg, idet han da i det mindste skriver om andet, end den ene bisætning, som du kommenterer på...

Jeg fjerner ikke mit banner - men vil tilgengæld løbende opdatere det med endnu grimmere og endnu mere irriterende animationer. Med tiden kan vi vel få en afstemning om at forbyde animationer på forum, så mit banner er bare en langsigtet valgplakat.

/offtopic.

/ontopic
Mht roster-updates, så kan det give problemer at benytte en ekstern roster-fil, hvis den tilhørende fifa.db efterfølgende ikke kan konbverteres via UniDB til en access-base. Det er nemlig i Access, at hele DMT spiller-udjævningen foregår.

Hvis vi selv manuelt flytter spillere rundt på holdene, så skal man være opmærksom på at de hold man tager spillere fra, godt kan gå hen og blive helt tomme - hvilket ikke er så praktisk...

hold kæft hvor er du latterlig med hensyn til dit skide banner og det tror jeg samtlige medlemmer af dmt også syntes
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  15:14:24  Show Profile  Reply with Quote
har i fået lavet en fil der kan dl nu?
og er der lavet det der til juve og agf
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 13 Aug 2006 :  17:36:05  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:

quote:

- mere end dit indlæg, idet han da i det mindste skriver om andet, end den ene bisætning, som du kommenterer på...

Jeg fjerner ikke mit banner - men vil tilgengæld løbende opdatere det med endnu grimmere og endnu mere irriterende animationer. Med tiden kan vi vel få en afstemning om at forbyde animationer på forum, så mit banner er bare en langsigtet valgplakat.

/offtopic.

/ontopic
Mht roster-updates, så kan det give problemer at benytte en ekstern roster-fil, hvis den tilhørende fifa.db efterfølgende ikke kan konbverteres via UniDB til en access-base. Det er nemlig i Access, at hele DMT spiller-udjævningen foregår.

Hvis vi selv manuelt flytter spillere rundt på holdene, så skal man være opmærksom på at de hold man tager spillere fra, godt kan gå hen og blive helt tomme - hvilket ikke er så praktisk...

hold kæft hvor er du latterlig med hensyn til dit skide banner og det tror jeg samtlige medlemmer af dmt også syntes

Tal nu ordentligt, i stedet for det der pattebørnsprog, Jonas. Det må du da snart have lært...

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  19:11:46  Show Profile  Reply with Quote
Vil lige slutte tråden af med at sige tusind tak for det arbejde Ledelsen har sat i værk i de døende timer inden deres deadline. Det er sku rimelig godt gået!

*klap klap*

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  21:22:56  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja, det er imponerende som man ligefrem ofrer sin nattesøvn i ledelsen, blot for at vi alle kan spille med opdaterede rosters på vores hold - godt gået!

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  21:25:16  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
tak ... og tak for hjælpen claus

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  21:37:56  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tem

quote:

quote:

quote:

/offtopic.

/ontopic

Tal nu ordentligt, i stedet for det der pattebørnsprog, Jonas. Det må du da snart have lært...

bland dig nu bare HELT uden om ikke også lille tim
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  22:00:36  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Virkelig godt arbejde Ledelse. I er bare de bedste. Og Jonas, prøv at slappe en lille smule af med de beskeder nu, ikke?
Det er ikke det fedeste at høre på for os andre.

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.138.178.162