Author |
Topic |
AaBManden
Fast mand på førsteholdet
296 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 12:21:18
|
Her til middag blev jeg kontaktet af Christian Hedetoft (Chrallle). Han sagde han havde snakket med Jesper om noget reklame på arto, Jesper havde været åben for det, og sagde han skulle kontakte mig. Christian er kommet frem til vi enten laver en klub eller banner, jeg kan bedst lide det med klubben. En klub på Arto.dk koster 10kr. ellers ved jeg om Andreas har nogle ekstra klubber fra sammenlægninger af andre klubber. Jeg vil gerne tage ansvaret for klubben, og klubben skal udelukkende virker som reklame for fifa-online.dk.
Hvem er frisk på den måde for reklame?
|
Ingen Kode-Ole - Ingen DMT
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 12:26:16
|
quote: Originally posted by AaBManden
Her til middag blev jeg kontaktet af Christian Hedetoft (Chrallle). Han sagde han havde snakket med Jesper om noget reklame på arto, Jesper havde været åben for det, og sagde han skulle kontakte mig. Christian er kommet frem til vi enten laver en klub eller banner, jeg kan bedst lide det med klubben. En klub på Arto.dk koster 10kr. ellers ved jeg om Andreas har nogle ekstra klubber fra sammenlægninger af andre klubber. Jeg vil gerne tage ansvaret for klubben, og klubben skal udelukkende virker som reklame for fifa-online.dk.
Hvem er frisk på den måde for reklame?
syntes det er en dårlig ide det er kun nørder der har en profil på arto. |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 12:30:08
|
Som Jesper selv fortalte mig da vi snakkede. "Vi er for dårlige til at reklamere for DMT", nu har vi så en mulighed for at komme ud med det, og få samlet evt. nogle flere medlemmer, det er da den oplagte chance. Hvis der er nogle der har andre idéer til hvordan vi gør det, vil det også være fedt at vide. |
|
|
|
AaBManden
296 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 12:35:59
|
ja Christian der er jeg enig, vi kunne evt. stille spørgsmålet til vores lille kritikker Jonas. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 12:55:53
|
quote: Originally posted by JBNJUNIOR
syntes det er en dårlig ide det er kun nørder der har en profil på arto.
- så passer det jo fantastisk, for det er jo også stort set kun nørder der spille fifa i DMT
Hvis I har energien til det, så synes jeg I skal køre på - DMT kan bruge al den reklame vi kan få. |
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 13:01:20
|
Lyder godt Claus.
Vi vil se hvad vi kan gøre. Men vi skal nok have lavet et banner tror jeg. Vil lige snakke med Bo om det, det er han vist den bedste til. Men fedt at du syntes om idéen. |
|
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 14:41:10
|
Det er rigtigt jeg har en klub i overskud, og har også stor erfaring af at være klubejer på arto, da jeg ejer den største AaB klub på arto, med ca. 530 medlemmer.
Dog tror jeg ikke vi kan få medlemmer medmindre vi køber banner på forsiden af arto, som koster:
5.000 visninger for DKK 9,- 25.000 visninger for DKK 29,- 50.000 visninger for DKK 49,- 100.000 visninger for DKK 69,-
Så lige meget hvad vil det koste penge. Og tror ikke vi vil kunne finde mere end 5 medlemmer til dmt derinde. John og jeg har prøvet at lave reklame i den største fifa klub på arto, dog uden en eneste tilmelding til dmt. |
Strandfelta på EASO |
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 15:10:23
|
ja Christian der er jeg enig, vi kunne evt. stille spørgsmålet til vores lille kritikker Jonas.
man kunne evt. se om man kunne få lov til at reklamere på ea's hjemmeside der er der nok mange fifa spillere ville lige høre hvad i siger til det |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 16:37:09
|
ja Christian der er jeg enig, vi kunne evt. stille spørgsmålet til vores lille kritikker Jonas.
man kunne evt. se om man kunne få lov til at reklamere på ea's hjemmeside der er der nok mange fifa spillere ville lige høre hvad i siger til det
Ja, eller en stor gamingsite. |
Strandfelta på EASO |
|
|
AaBManden
296 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 16:45:32
|
ja, okay. lyder også fint. |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 16:57:01
|
det med reklame på arto. jeg har prøvet flere gange.. folk er ligeglade, eller også forstår de ikke sammenhængen |
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 17:11:49
|
Det med at reklamere på Ea´s side og en gamingsite lyder virkelig fedt. Kan vi jo prøve på. |
|
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 17:22:32
|
quote: Originally posted by zinky
det med reklame på arto. jeg har prøvet flere gange.. folk er ligeglade, eller også forstår de ikke sammenhængen
Som jeg har skrevet før |
Strandfelta på EASO |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 19:20:56
|
Altså nu har vi oprette en DMT profil derinde og vil muligvis også lave en klub, hvis vi kunne få en af dem Andreas havde. Så må vi se om der kommer noget den vej fra. Ellers er det jo en super idé det med at sætte banners ind på diverse gaming sites. |
|
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 21:47:08
|
vil i kun ha folk fra norden med eller vil vi også have folk fra hele verden med? for hvis vi vil det kender jeg en fodbold manager hjemmeside hvor der nok er nogen er spiller fifa hvor man kan få reklame hvis vi gerne vil ha folk fra hele verden med er jeg villig til at prøve at få reklame plads på den side jeg vil godt høre noget respons på denne ide før jeg får reklame pladser derinde hva siger i til det |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 13 Aug 2006 : 22:37:10
|
vil i kun ha folk fra norden med eller vil vi også have folk fra hele verden med? for hvis vi vil det kender jeg en fodbold manager hjemmeside hvor der nok er nogen er spiller fifa hvor man kan få reklame hvis vi gerne vil ha folk fra hele verden med er jeg villig til at prøve at få reklame plads på den side jeg vil godt høre noget respons på denne ide før jeg får reklame pladser derinde hva siger i til det
well problemet er grundlæggende at vi er et dansk community .. og det vil ødelægge en del af fornøjelsen for mange af vores deltagere, hvis tingene foregik på engelsk ... derfor er vi indtil videre nordiske... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Topic |
|