FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Reklame
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 Reklame
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  14:53:50  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

vil i kun ha folk fra norden med eller vil vi også have folk fra hele verden med? for hvis vi vil det kender jeg en fodbold manager hjemmeside hvor der nok er nogen er spiller fifa hvor man kan få reklame hvis vi gerne vil ha folk fra hele verden med er jeg villig til at prøve at få reklame plads på den side jeg vil godt høre noget respons på denne ide før jeg får reklame pladser derinde hva siger i til det

well problemet er grundlæggende at vi er et dansk community .. og det vil ødelægge en del af fornøjelsen for mange af vores deltagere, hvis tingene foregik på engelsk ... derfor er vi indtil videre nordiske...

bare iorden
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  14:55:38  Show Profile  Reply with Quote
men ska vi prøve at se om man kan få reklamer pladser på ea
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  15:08:08  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kan sgu godt betale de 69 kr for 100.000 visninger, var det på Arto? Så skal jeg lige lave en profil og sørge for jeg skriver min alder er 16 eller under, ellers tror folk jo nærmest man er pædofil

Er sgu kold, har brugt mange penge på FIFA, 69 kroner er intet for reklame til DMT.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  16:31:26  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
enig med martin .. det skal blive vores mindste kunst ... desuden giver vidar tuborg og fest på norgesbåden for hvert nyt medlem vi skaffer sådan her

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  16:35:36  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Apollo

Kan sgu godt betale de 69 kr for 100.000 visninger, var det på Arto? Så skal jeg lige lave en profil og sørge for jeg skriver min alder er 16 eller under, ellers tror folk jo nærmest man er pædofil

Er sgu kold, har brugt mange penge på FIFA, 69 kroner er intet for reklame til DMT.

nej vi har oprettet en reklame bruger,

Brugernavn:
fifa-online

Pass:
fifaonline

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  17:39:31  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Bare sig til når der er lavet et banner, så hopper jeg ind og betaler.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører

241 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  17:42:37  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Skal vi ikke lige se om det er det vi gør.

Mange siger jo at de har prøvet inde på arto, så hvorfor ikke prøve på fx EA´s hjemmeside eller nogle af de der gaming sites.

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  18:45:51  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Lad os nu se. Et nyt FIFA site skulle gerne komme op i dag eller en af de næste dage.

Men lad os prøve med de 100.000 visninger på Arto. Det er kun 69 kr og jeg er klar på at betale det.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  18:56:12  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis du virkelig vil gør du da det :D
der ka ikk være en ret stor tekstlængde,
men skriv det du kan om DMT, også self.
www.fifa-online.dk

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  19:17:00  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
vi laver lige en samlet plan for projekt arto snarest

så det ikke peger i 50 retninger på samme tid

mht. til de andre idéer så er reklame hos EA nok ikke realistisk da de har en reklamefri website - vi har allerede en reference under deres FIFA omtale, men er ikke så meget og ikke særlig synligt...

andre gamingsites ville klart være en god ting ... og hvis folk skulle have lyst til at hjælpe med dette arbejde så kontakt os - så laver i en plan for hvordan tingene kan gøres

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  19:18:26  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Yes, er frisk nok til at smide de 69 kr til det og kan da gøre det 2 gange hvis det skal være

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  20:16:36  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Well, hvis du betaler pengene apollo, så klarer jeg klubben. 100.000 forside visninger er mange.

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  20:20:28  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Klubben er klaret, vi mangler et banner der siger det hele

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  20:28:20  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
Andreas kan klub ejer ikk være
fifa-online?

Jesper sender et banner til mig, så sørger jeg for at få den ind de rigtige steder.

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  20:29:06  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Apollo

Klubben er klaret, vi mangler et banner der siger det hele

Well, Bo er vores ven, vi skal have et nice klubbillede

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page