Author |
Topic |
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 21 Aug 2006 : 22:05:26
|
quote: Originally posted by JBNJUNIOR
jeg ska ik være med hvis han er kaptajn
Hvorfor dog ikke det |
|
|
|
Don Corleone
Bold-bestyrelsen
427 Posts |
Posted - 21 Aug 2006 : 22:08:05
|
Han kan ikke li mig. |
Vinder af DMT,s fairplay pris 2006. DMT Leder..så ka i lære det
torsoe666 på EASO |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 21 Aug 2006 : 22:28:58
|
jeg ska ik være med hvis han er kaptajn
Jonas hvorfor må han ikke være holdkaptajn? |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 21 Aug 2006 : 23:15:01
|
Fordi han er gammel og han siger noget til ham når det er berettiget. |
|
|
|
Yasir
Fast mand på førsteholdet
256 Posts |
Posted - 22 Aug 2006 : 14:58:16
|
Jamen så er jeg frisk :) |
|
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 22 Aug 2006 : 20:24:11
|
Well, jeg stemmer for til at Torben er kaptajn. Jonas' problemer er ikke vores |
Strandfelta på EASO |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 22 Aug 2006 : 20:34:38
|
Jeg stemmer også på Torben, og Jonas se nu at blive god igen. Giv Torben en undskyldning og kom videre! |
|
|
|
BIF
Bold-bestyrelsen
336 Posts |
Posted - 22 Aug 2006 : 20:35:51
|
Godt at se der er uro i den jyske trup |
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 22 Aug 2006 : 20:53:13
|
quote: Originally posted by Chrallle
Jeg stemmer også på Torben, og Jonas se nu at blive god igen. Giv Torben en undskyldning og kom videre!
ska jeg blive god igen??? Jeg har sku aldrig været dårlig jeg vinder sku næsten hele tiden |
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 22 Aug 2006 : 20:54:14
|
og lad være med at skrive det samme i to topics så skriver du sku bare for at skrive og få din rang op ik pga du har noget vigtigt at sige |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 22 Aug 2006 : 21:14:48
|
og lad være med at skrive det samme i to topics så skriver du sku bare for at skrive og få din rang op ik pga du har noget vigtigt at sige
...og lad være med at skrive to posts efter hinanden - det er det "Edit Post" - knappen er til. Du skal ikke komme for godt i gang med hvad andre ikke skal gøre.. |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 22 Aug 2006 : 21:27:31
|
quote: Originally posted by Tem
og lad være med at skrive det samme i to topics så skriver du sku bare for at skrive og få din rang op ik pga du har noget vigtigt at sige
...og lad være med at skrive to posts efter hinanden - det er det "Edit Post" - knappen er til. Du skal ikke komme for godt i gang med hvad andre ikke skal gøre..
...og lad være med at skrive to posts efter hinanden - det er det "Edit Post" - knappen er til. Du skal ikke komme for godt i gang med hvad andre ikke skal gøre.. |
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 22 Aug 2006 : 21:58:46
|
Du skal nødigt snakke Jon, du skriver ALTID to post eller mere lige efter hinanden. Og du ved godt hvad jeg mente med det med at du skulle blive god igen, lad nu være med at spille dum ikke |
|
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 19:30:14
|
Du skal nødigt snakke Jon, du skriver ALTID to post eller mere lige efter hinanden. Og du ved godt hvad jeg mente med det med at du skulle blive god igen, lad nu være med at spille dum ikke
nu er det at jeg kunne sige noget meget dumt til dig så jeg nøjes med stjerner *** ***** *** ******* ***** *******!!!!! så må du jo tænke over hvad der kan stå der!!! og til dig tim *** ***** *** ** |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 23 Aug 2006 : 19:35:59
|
Du skal nødigt snakke Jon, du skriver ALTID to post eller mere lige efter hinanden. Og du ved godt hvad jeg mente med det med at du skulle blive god igen, lad nu være med at spille dum ikke
nu er det at jeg kunne sige noget meget dumt til dig så jeg nøjes med stjerner *** ***** *** ******* ***** *******!!!!! så må du jo tænke over hvad der kan stå der!!! og til dig tim *** ***** *** **
Fedt Jon, du har lært at beherske dit sprog. Tillykke |
|
|
|
Topic |
|