Author |
Topic |
|
joey
Grusbane fejeknægt
23 Posts |
Posted - 29 Aug 2006 : 19:36:01
|
Hej. Min computer har desværre ikke et DVD drev. Og da det nye fifa 07 udkommer på DVD har jeg et problem. Mit fifa 06 har jeg købt af en ven, som havde det fra USA. Derovre bliver det nemlig lavet til CD-ROM. Kender i nogle hjemmesider hvor man kan købe CD-rom udgaven? eller bliver det kun lavet til DVD i år?
|
Johan Buus superliga newcastle Og det er så her man skriver sine bedrifter. Men jeg har sku ik rigtig nogen:D |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 29 Aug 2006 : 19:57:03
|
Det klogeste ville nok være at købe et DVD drev. Så er den potte ude. Det koster jo ikke alverden idag... Det ville da være det nemmeste... Skriv lige i din signatur hvem du er.... Og Velkommen til fifa-online.dk |
|
|
|
JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet
329 Posts |
Posted - 29 Aug 2006 : 20:28:07
|
det er da johan buus der har været siden t2 han er newcastle fra 1 div |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 29 Aug 2006 : 20:59:31
|
quote: Originally posted by JBNJUNIOR
det er da johan buus der har været siden t2 han er newcastle fra 1 div
Ja, men det er kun dig der kan huske så noget Jonas . Så meget desto værre, at han har været her så lang tid og ikke fået signatur på.
Johan, for guds skyld (og din egen), køb dig et dvd-drev. Du vil få glæde af det nu og senere! |
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 29 Aug 2006 : 21:53:01
|
Du kan hente EA Downloader, som gør det muligt at hente EA's spil online og spille dem uden brug af CD/DVD. |
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 29 Aug 2006 : 22:38:15
|
et dvd drev koster ikke alverden, man kan finde det på www.edbpriser.dk. Jeg har selv en NEC drev som er ganske udemærket selvom det ligger i den billige ende. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 30 Aug 2006 : 09:07:39
|
quote: Originally posted by Apollo
Du kan hente EA Downloader, som gør det muligt at hente EA's spil online og spille dem uden brug af CD/DVD.
Så ville det jo hjælpe, hvis man kunne finde ud af programmet (Muligvis mig der ikke har tålmodigheden til at finde rundt) men synes det er advanceret. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 30 Aug 2006 : 18:34:22
|
John, det er jo EA der har lavet det, så det vil kun være naturligt, hvis det er nærmest umulig at finde ud af, og derudover formentlig fyldt med fejl.... |
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 31 Aug 2006 : 01:47:19
|
Den liste som står på EA Downloader side er de spil man kan hente via det program. Det ser ud til at være de nyeste udgivelser, som NBA, NFL, tiger wood 07. Så mon ikke FIFA vil være på listen når det bliver udgivet
Man vælger spillet på siden, logger ind med sin EA bruger, køber spillet, henter EA downloader og logger ind i programmet og spillet vil nu stå klar til at blive hentet
|
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
|
|
|
Topic |
|