Author |
Topic |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 09:16:29
|
Jeg har lagt mærke til at der er skrevet nogle indlæg opg har også talt med en del DMT'er og der er nok nogle ting der skal stemmes om på et tidspunkt og vi skal jo også huske at der efter ledervalg også kommer udvalgs valg så jeg ser 4 spørgsmål til dabet og evt senere afstemning da jeg føler det er 2 forskellige valg.
1 Må man stille op som leder hvis man er i karantæne
2 Må man stille op som leder hvis man ikke er aktiv i divisionerne.
3 Må man stille op til udvalget hvis man er i karantæne
4 Må man stille op til udvalget hvis man ikke er aktiv i divisionerne.
Jeg mener de regel forslag skal der tages stilling til og gøres til afstemning blandt DMT's medlemmer.
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 09:19:59
|
jeg kan supplere med følgende info...
pt ser det sådan her ud;
1) ja
2) ja
3) nej
4) nej |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 11:42:07
|
Der skal helt klart en afstemning til
Personligt vil min se sådan ud:
1. Nej 2. Ja 3. Nej 4. Ja |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 11:47:47
|
min vil klart være 4 gange nej da jeg syntes man skal være med og en del af gamet for at kunne lede en turnering for spillet.
Men der vil efter slutningen af T3 blive opsamelet en tråd hvor der kan debateres og der vil være afstemninger., |
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 11:50:21
|
Ok, men jeg er af en anden mening. Hvis nu man ikke spiller og er leder, har man en del mere tid til at opdatere og lave siden federe. Så skal man jo ikke også tænke på at få spillet sine kampe |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 13:04:52
|
er der ikke sammenfald mellem 1/2 og 3/4 forstået på den måde, at hvis man er i karantæne, så kan man umuligt være aktiv i divisionerne. Hvis vi således siegr ja til 2 og 4, så siger vi også indirekte ja til 1 og 3.
En anden formulering kunne dog være om man kan stille op til hhv udvalg og ledelse hvis man er aktiv divisionerne, men tidligere har fået en karantæne pga eksklusion/frafald midt i en sæson/etc. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 13:19:42
|
quote: Originally posted by GoodPeace
er der ikke sammenfald mellem 1/2 og 3/4 forstået på den måde, at hvis man er i karantæne, så kan man umuligt være aktiv i divisionerne. Hvis vi således siegr ja til 2 og 4, så siger vi også indirekte ja til 1 og 3.
En anden formulering kunne dog være om man kan stille op til hhv udvalg og ledelse hvis man er aktiv divisionerne, men tidligere har fået en karantæne pga eksklusion/frafald midt i en sæson/etc.
vi tager den endelige formulering til den tid ;-) |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 13:57:27
|
quote: Originally posted by Chrallle
Ok, men jeg er af en anden mening. Hvis nu man ikke spiller og er leder, har man en del mere tid til at opdatere og lave siden federe. Så skal man jo ikke også tænke på at få spillet sine kampe
Chralle når man stiller op til ledervalg er det fordi man har tiden og deltager man selv i divisionerne giver det mere respekt når man skal afgøre ting og du kommer tættere ind på folk og hvordan de er.
|
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 14:11:37
|
quote: Originally posted by caleb22
Ok, men jeg er af en anden mening. Hvis nu man ikke spiller og er leder, har man en del mere tid til at opdatere og lave siden federe. Så skal man jo ikke også tænke på at få spillet sine kampe
Chralle når man stiller op til ledervalg er det fordi man har tiden og deltager man selv i divisionerne giver det mere respekt når man skal afgøre ting og du kommer tættere ind på folk og hvordan de er.
Ja jeg syntes også at det vil være bedst at have en ledere der spillede, MEN siger at man ikke behøver at være aktiv i nogle divisioner for at være det. |
|
|
|
AaBManden
Fast mand på førsteholdet
296 Posts |
Posted - 17 Sep 2006 : 14:16:38
|
1) Nej 2) Nej 3) Nej 4) Nej
ingen diskution. |
Ingen Kode-Ole - Ingen DMT
|
|
|
AaB-ern
Fast mand på førsteholdet
357 Posts |
Posted - 18 Sep 2006 : 10:12:25
|
Enig med Christian
1. Nej 2. Ja 3. Nej 4. Ja |
Strandfelta på EASO |
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 18 Sep 2006 : 15:56:54
|
quote: Originally posted by AaB-ern
Enig med Christian
1. Nej 2. Ja 3. Nej 4. Ja
Ja ikke. Man må da gerne være leder, uden at man spiller i divisionerne, så har man jo ikke det at bekymre sig om. (Selvom Ole siger at hvis man stiller op er det fordi at man har MASSER af tid) |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 18 Sep 2006 : 16:08:31
|
quote: Originally posted by AaB-ern
Enig med Christian
1. Nej 2. Ja 3. Nej 4. Ja
Ja ikke. Man må da gerne være leder, uden at man spiller i divisionerne, så har man jo ikke det at bekymre sig om. (Selvom Ole siger at hvis man stiller op er det fordi at man har MASSER af tid)
Lol overdrivle . Jeg sagde bare at stiller man op til ledelsen er det fordi man har tiden, ligeså vidt som claus meldte fra fordi han ikke havde tiden.
jeg syntes bare at sætte en der ikke er aktiv i ledelsen der ikke selv deltager i divisionerne vil møde mindre respekt fra medlemmerne, når han skal dømme forskellige ting og har mindre feeling med hvad der sker i DMT og med medlemmerne som man skal bruge i mange sager der kommer mens man er leder. |
|
|
|
|
Topic |
|