FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - AaB takker af i DMT for denne gang
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 AaB takker af i DMT for denne gang
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  14:44:18  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address
JJ, efterrationalisering om egne fejl er kun de bedste forundt, så dertil kommer denne unge mindrebemidlede nok aldrig. Men vi kan da håbe og formode at han heller aldrig kommer så langt som du foreslår i din fremtidsvision.

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  17:40:37  Show Profile
Der er jo INTET nyt i at i går i skole. Det har i hele tiden vidst.

Men når i så en anden gang står overfor noget lignende som DMT - så lad vær med at melde jer ind, så i ikke skuffer andre "kort" tid efter.

For her smutter man ikke bare midt i det hele, medmindre man bliver smidt ud!

Tag det dog ikke så ilde, men tænk jer om istedet!

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  17:42:14  Show Profile
quote:
Originally posted by AaB-ern

quote:
Originally posted by Tem

"Med øjeblikkelig virkning" - hvad er det for noget pis. Du kan vel vente til T3 er færdig. Du er jo næppe så overbebyrdet i 8. klasse, så du ikke lige kan afse tid til at spille de sidste kampe. Det der med lektier er jo bare en dårlig undskyldning...

Jeg havde faktisk ikke fået spillet EN eneste kamp i denne runde, hvilket må vise hvor meget tid jeg havde.

Den tid du har brugt på at lave denne tråd og bruge tid på chatten, kunne du sku ha nået mange kampe. Det er en OM´ER!

Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  19:54:41  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address
Nej, jeg kan sgu ikke lade være med at grine af dig Andreas. DU GÅR I 8. KLASSE!!! Lad mig lige give dig et par sandheder om livet: DU FÅR ALDRIG MERE TID TIL AT SIDDE OG FJOLLE FORAN EN KOMPUTER END DU HAR LIGE NU. Tror du, at der bliver mere tid til at dyrke dit egocentriske jeg, når du kommer i 9.? eller 10.? nej vel? Hvad så når du starter på en ungdomsuddannelse, eller når du skal på en videregående uddannelse, eller når du skal ud og arbejde, bliver gift, får børn?
At du melder dig ud af DMT, er din egen sag. Det er da i orden at du er træt af fifa og at denne T måske ikke er gået helt, som du forventede, men at sige, at du ikke har tid fordi du skal lave dine 8. klasses lektier - det er sgu mere teenageagtig atitude end jeg kan udholde.

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

CliFaxZ
Fast mand på førsteholdet

355 Posts

Posted - 25 Sep 2006 :  15:35:53  Show Profile
Ye. Kan ikk være mere enig en sidste indlæg.

Jeg stoppede også i 8. kl. men da ikk på grunden af lektier (Roflshit er du en n4p xD) .. Næ jeg blev da ved med at pjække for idræt for at lave lektierne :P .. Whatever.. Der findes være stillede som mig der udover DMT havde 5 gange fodbold om ugen + Udtagelser til KBU/DBU -.-

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 25 Sep 2006 :  17:26:25  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message
quote:
Nej, jeg kan sgu ikke lade være med at grine af dig Andreas. DU GÅR I 8. KLASSE!!! Lad mig lige give dig et par sandheder om livet: DU FÅR ALDRIG MERE TID TIL AT SIDDE OG FJOLLE FORAN EN KOMPUTER END DU HAR LIGE NU. Tror du, at der bliver mere tid til at dyrke dit egocentriske jeg, når du kommer i 9.? eller 10.? nej vel? Hvad så når du starter på en ungdomsuddannelse, eller når du skal på en videregående uddannelse, eller når du skal ud og arbejde, bliver gift, får børn?
At du melder dig ud af DMT, er din egen sag. Det er da i orden at du er træt af fifa og at denne T måske ikke er gået helt, som du forventede, men at sige, at du ikke har tid fordi du skal lave dine 8. klasses lektier - det er sgu mere teenageagtig atitude end jeg kan udholde.

--------------------------------------------------------------------------------
Thomas Ravnkilde, Fiorentina

Helt enig!!

Vi burde seriøst overveje Aldersgrænse + længere karantæne for at skride midt i det hele. Det her holder ikke en meter.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 25 Sep 2006 :  17:32:44  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
forstår ikke den med aldersgrænsen, så jeg skrev i et tidligere indlæg var t1 aldersgennemsnittet for quit omkring 26 og mange i sent tyverne og 30'erne har quittet igennem tiden fordi de ikke længere lå i toppen end det nye fifa ikke har givet dem succes, så det vil være dobbelmoralsk det med alders grænsen i mine øjne.

Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 26 Sep 2006 :  16:32:16  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Andreas Andreas, det eneste som er ligegyldigt her, er de personer som quitter før tid, og skider på den andre, de er ligegyldige ....

ikke latterlige indlæg af denne JJ, de latterlige indlæg ville jo aldrig være der hvis folk som dig ikke eksisterede.

Tænk over det junghans, pas skolen, opnå fine karakter, bliv ervhvervsleder, be' dine ansatte om at stemple ind og ud når de kommer og går, fyr dem når de går før tid, sæt dig dernæst ned i en stol og tænk lidt over hvordan du selv er .... tag pistolen i skuffen ...... u know what to do !

Kill the bloody JJ

Andreas skal have gode nok karaktere til at være mig og Michaels kameramand, når vi skal være kommentatorer

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 26 Sep 2006 :  17:36:29  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
forstår ik jeres whining på at han slutter. det er bare en modem turnering for christs sake. der findes viktigere ting i livet end at sidde foran pc og spille lorte spill ifra EA.

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 26 Sep 2006 :  17:55:40  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address
Ha ha haaaa...
Kanon Vidar... Den slutter jeg mig sku til!

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 26 Sep 2006 :  18:02:22  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
vidar, så han skal heller ikke møde til tiden til eksamen, for der er vigtigere ting i livet

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 27 Sep 2006 :  15:44:25  Show Profile
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

forstår ik jeres whining på at han slutter. det er bare en modem turnering for christs sake. der findes viktigere ting i livet end at sidde foran pc og spille lorte spill ifra EA.

Selvfølgelig er det hele bare for sjov - men med din indstilling, ville der ikke være noget DMT overhovedet - bare klare facts.. lidt lalala.. og det forstår jeg da slet ikke en DMT guru som Bo kan tilslutte sig..

Edited by - Murphie75 on 27 Sep 2006 19:47:22
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 27 Sep 2006 :  17:26:42  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
den eneste jeg kan se tilslutte sig det er bo?????

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 27 Sep 2006 :  19:51:39  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
Jeg tilslutter mig til Murfine så :D

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 27 Sep 2006 :  19:52:03  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
TAK! Vidar

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.99.39