FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - AaB takker af i DMT for denne gang
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 AaB takker af i DMT for denne gang
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 27 Sep 2006 :  19:54:46  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
Og alle jer andre :)

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 28 Sep 2006 :  14:17:40  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address
Ok... måske lidt overdrivelse... Men helt ærligt...generelt, så er FIFA sku da ikke livet! Der er da andre ting at tage sig til. Derfor er Torben f.eks også kun at træffe for en kamp efter kl 22 grundet alt det man ellers skal nå og se til i livet.... Og sådan er det! FIFA er ikke livsvigtigt. Det er blot et ad-on til ens ellers fremrivende liv.

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 28 Sep 2006 :  14:41:04  Show Profile
quote:
Originally posted by daugaard

Ok... måske lidt overdrivelse... Men helt ærligt...generelt, så er FIFA sku da ikke livet! Der er da andre ting at tage sig til. Derfor er Torben f.eks også kun at træffe for en kamp efter kl 22 grundet alt det man ellers skal nå og se til i livet.... Og sådan er det! FIFA er ikke livsvigtigt. Det er blot et ad-on til ens ellers fremrivende liv.

Jo da.. FIFA er ikke alt - det er det eneste! Det vigtigste at foretage sig overhovedet.. Nemlig Det er heelt klart hvad jeg mener.. .. .. ..

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 29 Sep 2006 :  11:08:39  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Jeg håber der er ironi ude og går der

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 29 Sep 2006 :  11:27:02  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Jeg håber der er ironi ude og går der

sagde ludomanen for hvem FIFA betyder alt, og som allerede har kostet, Brugsen, Fjellet og gutten ... hvad bliver det næste?

Skåne, Halland og Blekinge

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 10 Dec 2006 :  21:08:57  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by daugaard

Korrekt

Strandfelta på EASO

Edited by - AaB-ern on 11 Dec 2006 17:20:56
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  12:24:36  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Her spiller vi FIFA til damen flytter ud :D

Måske har Ole lagt Damen ned ?

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  17:21:41  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
Sådan noget overvejer man inden en sæson går igang.
Der vil jeg gerne bruge torben, der på trods af familie og kæmpe arbejdstider for lego, stadig fik spillet sine kampe uden brok.

Og andreas den sande grund var jo at du ikke lå i toppen og at du faktisk havde tiden, men heller ville spille PCM imod din lillebror hvor du vandt hver gang.

Var skrevet af ole :P

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  18:33:13  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
LOL ja
det er fordi jeg tager fejl imellem reply with quote og så den der edit som admins har.

så beskeden oven over er skrevet af mig.

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  22:18:22  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by AaB-ern

Sådan noget overvejer man inden en sæson går igang.
Der vil jeg gerne bruge torben, der på trods af familie og kæmpe arbejdstider for lego, stadig fik spillet sine kampe uden brok.

Og andreas den sande grund var jo at du ikke lå i toppen og at du faktisk havde tiden, men heller ville spille PCM imod din lillebror hvor du vandt hver gang.

Var skrevet af ole :P

Jamen Ole har da også ret der...

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 12 Dec 2006 :  13:52:00  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Kasper Pedersen

quote:
Originally posted by AaB-ern

Og andreas den sande grund var jo at du ikke lå i toppen og at du faktisk havde tiden, men heller ville spille PCM imod din lillebror hvor du vandt hver gang

Var skrevet af Ole

Jamen Ole har da også ret der...

Det er ikke rigtigt, blot Ole's evige lyst til at drille.

Strandfelta på EASO

Edited by - AaB-ern on 12 Dec 2006 13:53:00
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 12 Dec 2006 :  18:47:32  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
nej andreas, du sad selv og blærede dig med det og lavede 12 timers arbejde hver dag for en PCM side fordi du var blevet admin

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 12 Dec 2006 :  20:51:03  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
12 timersarbejde , Ole, det jeg laver, laver jeg når jeg har tid/lyst, og har aldrig været over halvanden time. Og var sjældent der oppe.

Desuden ser det ud til de fleste af jer har glemt at jeg også skrev: "Det sker på grund af at jeg har mistet lysten fuldstændig og ..."

Altså, ja, tiden var en grund, men lysten var da også en grund. Og PCM "arbejdet" kan gøres når jeg har lyst. Der er ikke tider, og deadlines! Så siger i nok, "så få kampe om ugen", men når lysten ikke er der, så har man ikke lyst til en eneste kamp, og når det bliver ved og ved for hver uge, dropper man det.

Jeg tog chancen at melde mig til T3, det fortrød jeg, og nu er jeg her, og fortryder ikke, at jeg fortrød!

Og går i så meget "amok" over et spil, syntes jeg at det er jer der har et problem. Hvis fifa nu er det i vil, så brug tiden på det.

Strandfelta på EASO

Edited by - AaB-ern on 12 Dec 2006 20:53:54
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 12 Dec 2006 :  21:52:18  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
det hedder ansvar andreas.

Du siger du er klar til at fuldføre en sæson og du indrømmede det selv bagefter at det var fordi du lavede meget pcm arbejde og at du ikke lå nummer 1.

og den med deadline er dårlig, vil du sige det samme nå du skal til eksamen, at de ikke skal flippe ud fordi du ikke kommer til tiden og ikke gider lave opgaven på den 4 timer deadline?

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 12 Dec 2006 :  22:01:57  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by caleb22

det hedder ansvar andreas.

Du siger du er klar til at fuldføre en sæson og du indrømmede det selv bagefter at det var fordi du lavede meget pcm arbejde og at du ikke lå nummer 1.

og den med deadline er dårlig, vil du sige det samme nå du skal til eksamen, at de ikke skal flippe ud fordi du ikke kommer til tiden og ikke gider lave opgaven på den 4 timer deadline?

Det første du siger, er forkert, jeg gjorde det. bl.a. på grund af at jeg ville bruge mere tid på PCM. På den tid var jeg ikke Admin/skribent for feltet.dk/pcm, blev det først i oktober. Og det med 1. pladsen har jeg aldrig sagt, hvad jeg sagde var at man måske mister lysten hurtigere når man ikke har succes.

Desuden syntes jeg din med deadline, er værst, hva fanden har dette med min eksamen at gøre? Den eneste måde mit quit vil kunne påvirke min eksamen, hvis den overhovedet gør, bliver positivt.

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.255.170