Author |
Topic |
AaB-ern
Fast mand på førsteholdet
357 Posts |
Posted - 27 Sep 2006 : 19:54:46
|
Og alle jer andre :) |
Strandfelta på EASO |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 28 Sep 2006 : 14:17:40
|
Ok... måske lidt overdrivelse... Men helt ærligt...generelt, så er FIFA sku da ikke livet! Der er da andre ting at tage sig til. Derfor er Torben f.eks også kun at træffe for en kamp efter kl 22 grundet alt det man ellers skal nå og se til i livet.... Og sådan er det! FIFA er ikke livsvigtigt. Det er blot et ad-on til ens ellers fremrivende liv. |
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 28 Sep 2006 : 14:41:04
|
quote: Originally posted by daugaard
Ok... måske lidt overdrivelse... Men helt ærligt...generelt, så er FIFA sku da ikke livet! Der er da andre ting at tage sig til. Derfor er Torben f.eks også kun at træffe for en kamp efter kl 22 grundet alt det man ellers skal nå og se til i livet.... Og sådan er det! FIFA er ikke livsvigtigt. Det er blot et ad-on til ens ellers fremrivende liv.
Jo da.. FIFA er ikke alt - det er det eneste! Det vigtigste at foretage sig overhovedet.. Nemlig Det er heelt klart hvad jeg mener.. .. .. .. |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 29 Sep 2006 : 11:08:39
|
Jeg håber der er ironi ude og går der |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 29 Sep 2006 : 11:27:02
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Jeg håber der er ironi ude og går der
sagde ludomanen for hvem FIFA betyder alt, og som allerede har kostet, Brugsen, Fjellet og gutten ... hvad bliver det næste?
Skåne, Halland og Blekinge |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 10 Dec 2006 : 21:08:57
|
quote: Originally posted by daugaard
Ok... måske lidt overdrivelse... Men helt ærligt...generelt, så er FIFA sku da ikke livet! Der er da andre ting at tage sig til. Derfor er Torben f.eks også kun at træffe for en kamp efter kl 22 grundet alt det man ellers skal nå og se til i livet.... Og sådan er det! FIFA er ikke livsvigtigt. Det er blot et ad-on til ens ellers fremrivende liv.
Korrekt
|
Strandfelta på EASO |
Edited by - AaB-ern on 11 Dec 2006 17:20:56 |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 11 Dec 2006 : 12:24:36
|
Her spiller vi FIFA til damen flytter ud :D
Måske har Ole lagt Damen ned ? |
|
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 11 Dec 2006 : 17:21:41
|
Sådan noget overvejer man inden en sæson går igang. Der vil jeg gerne bruge torben, der på trods af familie og kæmpe arbejdstider for lego, stadig fik spillet sine kampe uden brok.
Og andreas den sande grund var jo at du ikke lå i toppen og at du faktisk havde tiden, men heller ville spille PCM imod din lillebror hvor du vandt hver gang.
Var skrevet af ole :P |
Strandfelta på EASO |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 11 Dec 2006 : 18:33:13
|
LOL ja det er fordi jeg tager fejl imellem reply with quote og så den der edit som admins har.
så beskeden oven over er skrevet af mig. |
|
|
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører
233 Posts |
Posted - 11 Dec 2006 : 22:18:22
|
quote: Originally posted by AaB-ern
Sådan noget overvejer man inden en sæson går igang. Der vil jeg gerne bruge torben, der på trods af familie og kæmpe arbejdstider for lego, stadig fik spillet sine kampe uden brok.
Og andreas den sande grund var jo at du ikke lå i toppen og at du faktisk havde tiden, men heller ville spille PCM imod din lillebror hvor du vandt hver gang.
Var skrevet af ole :P
Jamen Ole har da også ret der... |
Vinder af 2Div. |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 12 Dec 2006 : 13:52:00
|
quote: Originally posted by Kasper Pedersen
quote: Originally posted by AaB-ern
Og andreas den sande grund var jo at du ikke lå i toppen og at du faktisk havde tiden, men heller ville spille PCM imod din lillebror hvor du vandt hver gang
Var skrevet af Ole
Jamen Ole har da også ret der...
Det er ikke rigtigt, blot Ole's evige lyst til at drille. |
Strandfelta på EASO |
Edited by - AaB-ern on 12 Dec 2006 13:53:00 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 12 Dec 2006 : 18:47:32
|
nej andreas, du sad selv og blærede dig med det og lavede 12 timers arbejde hver dag for en PCM side fordi du var blevet admin |
|
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 12 Dec 2006 : 20:51:03
|
12 timersarbejde , Ole, det jeg laver, laver jeg når jeg har tid/lyst, og har aldrig været over halvanden time. Og var sjældent der oppe.
Desuden ser det ud til de fleste af jer har glemt at jeg også skrev: "Det sker på grund af at jeg har mistet lysten fuldstændig og ..."
Altså, ja, tiden var en grund, men lysten var da også en grund. Og PCM "arbejdet" kan gøres når jeg har lyst. Der er ikke tider, og deadlines! Så siger i nok, "så få kampe om ugen", men når lysten ikke er der, så har man ikke lyst til en eneste kamp, og når det bliver ved og ved for hver uge, dropper man det.
Jeg tog chancen at melde mig til T3, det fortrød jeg, og nu er jeg her, og fortryder ikke, at jeg fortrød!
Og går i så meget "amok" over et spil, syntes jeg at det er jer der har et problem. Hvis fifa nu er det i vil, så brug tiden på det. |
Strandfelta på EASO |
Edited by - AaB-ern on 12 Dec 2006 20:53:54 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 12 Dec 2006 : 21:52:18
|
det hedder ansvar andreas.
Du siger du er klar til at fuldføre en sæson og du indrømmede det selv bagefter at det var fordi du lavede meget pcm arbejde og at du ikke lå nummer 1.
og den med deadline er dårlig, vil du sige det samme nå du skal til eksamen, at de ikke skal flippe ud fordi du ikke kommer til tiden og ikke gider lave opgaven på den 4 timer deadline?
|
|
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 12 Dec 2006 : 22:01:57
|
quote: Originally posted by caleb22
det hedder ansvar andreas.
Du siger du er klar til at fuldføre en sæson og du indrømmede det selv bagefter at det var fordi du lavede meget pcm arbejde og at du ikke lå nummer 1.
og den med deadline er dårlig, vil du sige det samme nå du skal til eksamen, at de ikke skal flippe ud fordi du ikke kommer til tiden og ikke gider lave opgaven på den 4 timer deadline?
Det første du siger, er forkert, jeg gjorde det. bl.a. på grund af at jeg ville bruge mere tid på PCM. På den tid var jeg ikke Admin/skribent for feltet.dk/pcm, blev det først i oktober. Og det med 1. pladsen har jeg aldrig sagt, hvad jeg sagde var at man måske mister lysten hurtigere når man ikke har succes.
Desuden syntes jeg din med deadline, er værst, hva fanden har dette med min eksamen at gøre? Den eneste måde mit quit vil kunne påvirke min eksamen, hvis den overhovedet gør, bliver positivt. |
Strandfelta på EASO |
|
|
Topic |
|