FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - jeg har valgt at holde pause
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 jeg har valgt at holde pause
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  11:49:24  Show Profile  Reply with Quote
hej allesammen
jeg har valgt at holde pause fra dmt i en sæson eller to pga af mange ting.
jeg holder dog først pausen efter denne t for at undgå karantæne
vil gerne lige vide hvis jeg kommer tilbage i t2 kan jeg så få chelsea tilbage der?

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  11:51:50  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ærgeligt at høre ...

Du kan ikke få Chelsea tilbage

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  11:52:21  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
kun hvis der ikke er en anden der har taget holdet

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  11:56:20  Show Profile  Reply with Quote
ok
kan godt være det ik blir til noget så med den pause men jeg overvejer det kraftigt

Edited by - JBNJUNIOR on 24 Sep 2006 12:02:07
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  13:34:37  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Hvis jeg skulle stoppe hver gang jeg var blevet svinet til efter en kamp, tja, så ved jeg sgu ikke. Det ville have været for lang tid siden.

Desværre lever janteloven i bedste velgående.

Jonas jeg kan sige dig en ting. Ignorer det og luk det døve øre til. Folk må sige hvad de vil, jeg passer sgu bare mig selv, jeg ved selv hvad der er rigtigt og forkert.

Brug din sunde fornuft, det ville være ærgerligt at miste dig. Hæng i mester, det er mit råd.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  13:47:01  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er det samme når i siger der var lag mod mig :p

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  15:46:17  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
En helt anden sag Lagmus....

Ja surt at høre du vil holde pause.... Men hæng dog i.... Det er jo her vi har vores fristad fra hverdagen! Word up boy!

Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  15:51:19  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
hehehe-

hvorfor vil du holde pause Jonas?

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  21:07:07  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

.

Bliver sku så harm når nogen snakker om janteloven.....
Som regl er den del af loven som hedder, man skal ikke tro man er noget, som folk mener når de snakker om janteloven.

Uanset hvor god man er til Fifa, Håndbold "Anja Andersen" så er man altså ikke automatisk et bedre menneske end os andre, ja man er måske bedre til håndbold - fifa og what ever ... samme med skuespillere de er heller ikke bedre mennesker pr. automatik ... Mother Theresa ... hun var et bedre menneske ... samlign i jer selv med hende, og gid Anja "hold så din kæft" Andersen gjorde det samme, så ville i finde ud af at i ligesom mig er små mennesker i den store sammenhæng.

Janteloven er noget kendte og folk som gerne vil være det, bruger for at gøre opmærksom på at de er kendte og føler sig lidt bedre end os andre .......

JJ <---- Damn proud of being ordinary

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  21:37:28  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så er der da heller ikke nogen, der kan være i tvivl om din holdning til den sag, Johnny!

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  21:43:10  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Fint ..... der skal heller ikke være tvivl om den sag !

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  23:09:19  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Hvis jeg skulle stoppe hver gang jeg var blevet svinet til efter en kamp, tja, så ved jeg sgu ikke. Det ville have været for lang tid siden.

Hvis man er god til fifa og derfor tror man er noget særligt, og man udelukkende på grund af denne selvfede følelse bliver svinet til, så kan du godt snakke lidt om jantelov.

Hvis man derimod er et uforskammet, uhøflig, uvenlig og ofte skriver som om man synes alle andre er idioter, så er det jo fløjtende ligegyldigt om man er god til fifa eller ej, og helt uanset hvad janteloven siger, så får man som regel svar på tiltale og oplever dermed tilsvining.

Det er vist oftest det der sker....

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  23:31:08  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:

Hvis man er god til fifa og derfor tror man er noget særligt, og man udelukkende på grund af denne selvfede følelse bliver svinet til, så kan du godt snakke lidt om jantelov.

Hvis man derimod er et uforskammet, uhøflig, uvenlig og ofte skriver som om man synes alle andre er idioter, så er det jo fløjtende ligegyldigt om man er god til fifa eller ej, og helt uanset hvad janteloven siger, så får man som regel svar på tiltale og oplever dermed tilsvining.

Det er vist oftest det der sker....

Og du Claus, på den selvbyggede selvretfærdig hellige pedistal, du ved udmærket at hvis man puster til gløder så kan der ske at springe ild,

ja jeg er harm når et voksent menneske forsøger at gøre sig bedre end det egentlig er, på bekostnig af en ung naiv dreng, magen til arrogance skal man lede længe efter, jeg nåede jo så at se en del af det der blev skrevet(det du hentyder til) desværre havde han ikke slået loggen til, men du holdt dig da så sandelig ikke tilbage med hensyn til at være:uforskammet, uhøflig, uvenlig

Det skal selvfølgelig ikke betyde at det er iorden at tale grimt eller nedsættende om og til andre, men der er vel ikke den store forskel på at kalde nogen en snottet møgunge eller et dumt svin.eller spade, det kommer vel an på øjene der ser og hvad de vil se.

jeg ved godt der er problemer med en vis herres sprogbrug og jeg kan love jer at der bliver arbejdet på det, men lad for himlens skyld være med at fremprovokere det.

Edited by - JBN on 24 Sep 2006 23:47:47
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Sep 2006 :  12:47:19  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

quote:

.

Bliver sku så harm når nogen snakker om janteloven.....
Som regl er den del af loven som hedder, man skal ikke tro man er noget, som folk mener når de snakker om janteloven.

Uanset hvor god man er til Fifa, Håndbold "Anja Andersen" så er man altså ikke automatisk et bedre menneske end os andre, ja man er måske bedre til håndbold - fifa og what ever ... samme med skuespillere de er heller ikke bedre mennesker pr. automatik ... Mother Theresa ... hun var et bedre menneske ... samlign i jer selv med hende, og gid Anja "hold så din kæft" Andersen gjorde det samme, så ville i finde ud af at i ligesom mig er små mennesker i den store sammenhæng.

Janteloven er noget kendte og folk som gerne vil være det, bruger for at gøre opmærksom på at de er kendte og føler sig lidt bedre end os andre .......

JJ <---- Damn proud of being ordinary

.... ooohhh vise JJ ... man kan godt se du har været leder for DMT. Du udviser jo de egenskaber som alle DMT ledere har - klogskab, visdom og evnen til at se sandheden, der ellers er gemt bag tonstykke mure af beton og stål...

jeg kunne ikke være mere enig i det indlæg

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 25 Sep 2006 :  15:05:47  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaBManden

hehehe-

pga folk som claus og thomas nebel og så fordi jeg ik har lysten til dmt længere og så fordi jeg får flere lektier for og jeg har hørt at hvis man har tre grunde til at man ik ska gøre noget så ska man ik gøre det og jeg har tre
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Sep 2006 :  15:11:05  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

quote:
Originally posted by AaBManden

hehehe-

pga folk som claus og thomas nebel og så fordi jeg ik har lysten til dmt længere og så fordi jeg får flere lektier for og jeg har hørt at hvis man har tre grunde til at man ik ska gøre noget så ska man ik gøre det og jeg har tre

well lad os nu se om ikke alle mand får friskt mod når FIFA 07 er på gaden ... håber og tror jeg på

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.136.18.192