FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Forslag til DMT
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Forslag til DMT
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  14:12:15  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Endnu engang slutter en T på en ærgerlig måde og vinderen af suppen vinder på en dømt kamp i sidste runde.

Det er simpelthen for slapt at folk ikke får spillet deres kampe, der er en tendens til at folk giver op når de ikke kan nå noget.

Det kan ikke være rigtigt at man kan gøre det og gå ustraffet fra det.

Derfor forslår jeg at man indfører et pointstrafsystem. Hvis man med vilje ikke gider spille sine kampe, får man -1 eller -2 point pr dømt kamp som overføres til næste T. Dette skal undgå dømte kampe hvor der ikke er en gyldig grund.

Så kan nogen komme og sige at hvis en person som ikke stiller op i T'en efter. I sådan en situation kan minus pointne gemmes til personen evt kommer tilbage.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  15:34:36  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes forslaget er helt fair. Folk bør sgu have respekt for de andre, og hvis de ikke har, skal det straffes.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  15:35:22  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
personligt er jeg ikke tilhænger af et pointsystem, fordi det betyder mere arbejde ... og meget af det vil være overflødigt ...

istedet kunne man måske overveje at stramme reglerne på en måde, så det ikke tolereres at man bare forsvinder ... uanset hvor mange dømte kampe man har?

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  15:47:24  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Noget skal der gøres, man kan så diskutere hvilket.

Mener ikke vi skal tolerere dette. Jeg mener klart at det er usportsligt.

Go to Top of Page

Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet

302 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  16:18:20  Show Profile  Reply with Quote
...

Edited by - Tv3-Luna on 23 Oct 2006 20:10:20
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  16:35:48  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Så vidt jeg kan se, er kampen sendt ind som en kamp der var udsat og det var runde 4/3. Vi skal som sagt møde hinanden 2 gange i en sæson og derfor mangler der er resultat på kampen i runde 20/22, jeg går ikke ud fra at en kamp kan tælle for 2....

Edited by - SpeZ on 23 Oct 2006 16:36:10
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  19:34:20  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Anders vinder uanset ??

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  19:40:05  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tv3-Luna

Jeg ved at det er mig der bliver hentydet til. Men Buhu!! Jeg er ved at finde ud af DMT er så korrupt Jeg har spillet min kamp mod Arsenal. Jeg vandt 4-3, Anders nævnte bagefter at jeg valgte regnbane, dette havde jeg ikke opdaget i min sejres rus. Jeg tilbyder Anders en ny kamp, som Anders lidt tilbageholdene tøver lidt over, og siger at det er pænt af mig. Jeg havde så ikke tid den dag til at spille den nye kamp. Og siden har jeg ikke fået aftalt noget med Anders.

Og i behøver ikke at indføre saktioner mod Real de Madrid el Spania primerea divisóni. Da jeg stopper på toppen, Og genopstår som Buffer spiller med Real de Zaragoza ella Amatór el Spania le kontrá angréb i i verdens el klasse,

Som Peter er inde på tager du fejl.

Kampen på regnbanen er afgjort og indsendt, hvilket du burde vide da du selv har godkendt den... Altså 4-3 kampen ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  09:01:14  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Helt ærlig Peter ......... Vinderen af suppen vinder på en dømt kamp, syns sku du giver Anders meget lidt kredit her.

1. Der var vel ca. 99,99999999 % chance for at han ville vinde den dømte kampe.

2. Du kunne jo bare have slået ham i begge jeres opgør, så havde du jo vundet superligaen.

Så mon ikke Anders er den rigtige vinder ?

Men kan sagtens følge dig i at det er pænt irreterrende med de dømte kampe, men tror desværre ikke at vi kan gøre særlig meget ved det. Det med - point hjælper jo ikke i den sæson kampene ikke bliver spillet i.

Men det kan godt være at man burde se på om målscoreren overhovedet skal spille en rolle i turneringen, andet end i indbyrdes opgør. For her gør dømte kampe jo en stor forskel.

Edited by - Keyboardcowboy on 24 Oct 2006 09:02:08
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  16:54:43  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Keyboardcowboy Posted - 24/10/2006 : 09:01:14 Helt ærlig Peter ......... Vinderen af suppen vinder på en dømt kamp, syns sku du giver Anders meget lidt kredit her.

1. Der var vel ca. 99,99999999 % chance for at han ville vinde den dømte kampe.

2. Du kunne jo bare have slået ham i begge jeres opgør, så havde du jo vundet superligaen.

Så mon ikke Anders er den rigtige vinder ?

Men kan sagtens følge dig i at det er pænt irreterrende med de dømte kampe, men tror desværre ikke at vi kan gøre særlig meget ved det. Det med - point hjælper jo ikke i den sæson kampene ikke bliver spillet i.

Men det kan godt være at man burde se på om målscoreren overhovedet skal spille en rolle i turneringen, andet end i indbyrdes opgør. For her gør dømte kampe jo en stor forskel.

Kære JJ

Jeg kan ikke læse ud fra dette om det er ironisk eller om det er en provokation. Det virker i hvert fald som om du har misforstået mig.

Det her har intet med mig at gøre som sådan.

Jeg accepterer fuldt ud at Anders har vundet mesterskabet i 2006 T3 og det prøver jeg skam ikke at lave om på.

Det jeg konstaterer er at vi nu i de sidste 2 T'er har oplevet at meskerskabet er vundet på baggrund af dømte kampe i sidste runde. Det mener jeg ikke vi kan leve med i en seriøs turnering som DMT.

Derfor skal der gøres noget ved problemet og derfor jeg har fremlagt et forslag. Om det lige skal være på den måde, eller som Jesper er inde på med en regel opstramning ved jeg ikke. Men det er det som vi skal finde ud af, for noget SKAL der gøres.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  17:04:16  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey Peter !

Tror det var lige dele provo/ironisk !

Men hæfter mig ved at du stadigvæk skriver

""i de sidste 2 T'er har oplevet at meskerskabet er vundet på baggrund af dømte kampe i sidste runde.""

Jeg mener bare at det ikke lige er det som afgør mesterskabet, der er 4 dømte kamp i denne sæsons superliga, må være det mindste nogensinde "eller tæt på", og de har hverken afgjort nedrykning eller mesterskab, de har kun afgjort mesterskabet såfremt du mener at Anders ville tabe til Real M igen, jeg siger ikke at det ikke kunne lade sig gøre, men tror vi på det ??
+ at mesterskabet afgøres ikke i en kamp ....

"Jeg er sikkert bare ordkløver, eller også har du misforstået det du selv skriver ... hehe "

Men er helt enig i, at skulle nogen sidde med den gyldne løsning så vi undgår dømte kampe, så skal den da bare tages i brug hurtigere end hurtigt.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  18:33:07  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Keyboardcowboy Posted - 24/10/2006 : 17:04:16
Jeg mener bare at det ikke lige er det som afgør mesterskabet, der er 4 dømte kamp i denne sæsons superliga, må være det mindste nogensinde "eller tæt på", og de har hverken afgjort nedrykning eller mesterskab, de har kun afgjort mesterskabet såfremt du mener at Anders ville tabe til Real M igen, jeg siger ikke at det ikke kunne lade sig gøre, men tror vi på det ??
+ at mesterskabet afgøres ikke i en kamp ....

Nå så er jeg nok tvunget til at kommentere igen...

Nu vil jeg nok tillade mig at sige, at mesterskabet blev afgjort af 1 kamp... Var kampen spillet var alt gået fair til.

Så blev kampen fair dømt og det er det som jeg synes er ærgerligt. Det er trods alt bedre at spille bold i forhold til at sidde bag skrivebordet og vinde på en skrivebordssejr.
Anders og jeg har snakket om det og han var også ærgerlig.

JJ, jeg tror ikke at vi bliver enige på lige det punkt.
Men vi kan da i det mindste blive enige om at vi skal have minimeret/bekæmpet dømte kampe. Det er jo ikke så meget det at de bliver dømt, det er mere det der løber forud. At folk ikke gider spille deres kampe.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  20:58:47  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er da altid noget vi er enige om at være uenige, mener stadigvæk at mesterskabet afgøres i 1 kamp, mener nu at alle 22 er lige vigtige, for ellers vil jeg da bare nøjes med at vinde den vigtige og så tabe de resterende 21

Syns nu at det med målscoren er det aller vigtigeste i det her.

Så vidt jeg kan se, så slutter dig og Anders i denne sæson med ens point, så er det indbyrdes kampe der tæller, såvidt jeg lige så endte kampene med det samme resultat 4-3 sejr til begge. "og hvis ikke, så leger vi det lige"
Derefter er det målscoren som afgør det, her er Anders så bedre uanset størrelsen af sejren i den dømte kamp, men man kan sagtens ende i en situation hvor der er mange flere dømte kampe, og de dermed får en uheldig indflydelse i sådanne en situation som vi har her. Derfor mener jeg at målscoren ikke skal betyde noget som helst (med mindre at ingen af holdene er ramt af dømte kampe), skulle et eller begge hold være ramt af dømte kampe, så mener jeg at man skal spille ny og afgørende match.

Ved så godt at man "hvis man er langt ude" kan spekulere i at få en dømt kamp, for at få omkamp ......

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  21:52:42  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
LoL Jesper.. eller sku jeg sige nice du lige havde fået en Roma spiller ind.

Heller dårlige reklame som ingen

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

TuRk3y
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 02 Nov 2006 :  20:18:13  Show Profile  Send TuRk3y an ICQ Message  Click to see TuRk3y's MSN Messenger address  Reply with Quote
Og **** Cassano anyways ;)

Toke Nielsen
THE TOTTI
Alemannia Aachen 2. Division A
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.137.142.253