FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - T3 Slut
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 T3 Slut
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  15:36:48  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja overskriften siger jo sig selv.

Hvordan synes i T3 har været?
Personligt synes jeg den har været top i orden for mig selv.

Har i lært noget i T3 ? - Personligt har jeg lært en dårlig side af mig selv, troede ikke jeg var sådan en dårlig taber, beklager

Vinder af 2Div.

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  15:41:26  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tecos sætter sin lid til at drengene kan løfte et trofæ i T3 ... ellers ryger træneren ud ... så BMT er sidste chance ...

Tilfredsstillende sæson generelt i superligaen, og imponerende sæson i 2. division - flot arbejde ...

1. division har ikke kørt super godt her til sidst desværre.

Vi vidste i ledelsen at der ville være problemer i forhold til udgivelsen af FIFA 07, men pga. sommerferie er det svært at planlægge anderledes, hvis vi skulle have en T3.

Derudover har der været alt for meget brok og alt for meget usportslig opførsel ... og det håber jeg VIRKELIG stopper ... er træt af quit, whine, vanvittige tilsvininger af med/modspillere, beskyldninger og endda forsøg på snyd ...

Nogle DMT´ere må virkelig tage sig sammen på det punkt her ... er bare for trættende i længden at skulle forsøge at holdet humøret oppe, hvis stemningen bliver for negativ ...

Så opfordring til super fairplay i T1 og mindre whine, brok og anklager tak

Er trods alt et meget lille mindretal i DMT der har en dårlig opførsel, men de fylder desværre utrolig meget både for os ledere, og for deres modstanderes opfattelse af DMT og den generelle spirit for turneringen...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  15:44:11  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Tja startede okay, fik en krise i midten af sæsonen.

Kom så oven på igen, men smed nogle dumme point.

Smed desværre point mod bundholdene hvorimod jeg vandt over tophold.

Havde en tendens til at gå i stå i kampene, kørte som regel vildt godt i første halvleg og i anden gik jeg død hvor intet fungerede.

Mit spil bar til tider præg af at jeg ikke fik trænet nok.

Jeg lærte at hvis man vil være på toppen, skal man træne og holde tunden lige i munden og bevare begge ben på jorden. Man skal være opsat til alle kampe der er ingen kampe som er walkovere.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  09:09:39  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har lært utrolig meget her i T3 !

Var meget overrasket over at finde ud af at jeg stadigvæk er den bedste Fifaspiller på denne planet.

Samtidig var det godt at se at jeg stadigvæk ikke hovere når jeg vinder, jeg er også god til at lade andre vinde så de stadigvæk gider at spille med mig "derfor jeg ikke vandt nogle titler i år"

Brokkede mig aldrig over lag, koder, dårlige målmænd eller EA når jeg tabte.

Lærte også at træning, træning, træning og atter træning bare er spild af tid, man skal bare have de rigtige finter af vide så kører det "Thx. Anders"

Her på toppen af talerstolen, hvor jeg kan se den moderate mængde af Quitters som altid vil være a pain in the ass her i DMT, vil jeg blot sige til dem, &%"¤&"%&"#¤&%¤#"%#"!%¤" frit oversat ..... TAG JER SAMMEN .... den var til dig JQ .... aka John Quitter

Det var så T3 set her fra Østerbronx

Edited by - Keyboardcowboy on 24 Oct 2006 09:10:09
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.138.102.163