FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Don Corleone takker af.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Don Corleone takker af.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  23:34:37  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kære alle DMT,er

Den store Don har besluttet at dette var den sidste T .
Jeg håber stadig at min OLD BOYS turnering bliver til noget, men jeg er færdig med at spille i DMT regi foreløbigt.
Jeg holder mig en go pause.
Det var alt.

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  23:42:56  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er jeg ked af at høre...
men held og lykke fremover Torben

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  00:22:12  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
ærgerligt Torben, men håber vi får nogle hyggelige kampe i din Oldboys turnering, jeg er klar

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  00:37:55  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote

Min allerbedsteste ven forlader DMT..... VRÆÆÆÆL!
Håber at vi får trumfet den Old-Boys turnering igennem!
Men vi skal da stadigt game FIFA skal vi!!!

Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  00:47:32  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
tak for nu :) håber du kommer tilbage en dag

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  14:15:25  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tak for denne gang - og vi glæder os til at se dig tilbage i fremtiden!

Vi vil savne dig for: Din evige gode vilje og fantastiske evne til at spille i DMT fordi det er sjovt, og ikke fordi man skal vinde for hver en pris, og tude hvis man ikke gør. Tak for at være den gode rollemodel, som man altid kunne pege på, og sige til de nye: "Opfør jer som Torben, så bliver DMT et godt sted".

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  14:51:52  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja tak for denne gang torben.

Dig er en jeg kommer til at savne at kunne drille med dine kampe nå du har haft travlt

Vi to startede jo tilbage for en del år siden med et dårligt forhold som er blevet rigtig godt med tiden.

vi ses torben og jeg skal nok holde anders og jesper i ørene så du kan få startet den oldboys turnering.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  17:59:05  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Udmeldingen er ikke godtaget, Torben fortsætter derfor i T1 !

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  18:59:41  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
HØRT... For vi kan ikke undvære dig!!!!

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.55.25