FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - ea patch...
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 ea patch...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 25 Oct 2006 :  20:37:21  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
================
FIFA 07 PC PATCH README
Last Updated 10-10-2006
=================

Thank you for downloading the EA SPORTS FIFA 07 PC Patch.

==========================================================
PATCH FIXES
==========================================================
1. Reduced accuracy of goalkeeper's lobbed passes and through balls.
2. Updated squad database:
- Added 257 new players
- Edited 13 players
- Updated approx. 2500 lineups, jersey numbers and positions
- Updated captain, kick takers and formation data for 51 teams
3. Fixed crash bug dealing with uploading a crest for your EASO Club.
4. Fixed crash bug dealing with goalkeeper backing into goal post while
using pace control.

- ser IKKE ud til at der er fixet halftime crashes....

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 25 Oct 2006 :  20:38:40  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
patch til den engelske udgave af spillet:

http://largedownloads.ea.com/pub/patches/Fifa/07/FIFA07_ENG_Patch.zip

patch til den danske udgave af spillet:
http://largedownloads.ea.com/pub/patches/Fifa/07/FIFA07_NORDIC_DA_Patch.zip

Edited by - GoodPeace on 25 Oct 2006 20:39:06
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 25 Oct 2006 :  20:55:29  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Det er den nye officielle???

Den kan man bare uden videre installere???

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 25 Oct 2006 :  21:02:31  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
prøv din start menu - programmer - ea shits - fifa 07 - check for updates, så kommer du til den side, hvor disse 2 filer ligger...så ja, det er vist as good as it gets - dvs røvballe ligegyldigt siden det er ea shits...

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 25 Oct 2006 :  22:39:16  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
den vil ikke updatere.......

den skriver bare "old file not found bla bla bla" gad vide om det er pga spillefil...

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 25 Oct 2006 :  22:42:52  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

den skriver bare "old file not found bla bla bla" gad vide om det er pga spillefil...

Det er pga spillefilen ja. Der ændres i config.dat (config.bat) som updateres af patchen. patchen vil dog kun opdatere hvis det er den originale config fil

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 25 Oct 2006 :  22:56:40  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Så måtte jeg reinstallere.....

Nu har jeg installeret igen og updateret, men nu kan jeg ikke komme på EASO. Den siger bare at min exe fil er out of date og jeg skal updatere, men det har jeg gjort.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 25 Oct 2006 :  23:02:33  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg har personligt ikk prøvet EASO, men har auto sign-in på, og der er ingen probs

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 25 Oct 2006 :  23:21:16  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Nå jeg skulle åbenbart installere denne her:

FIFA07_NORDIC_ENG_Patch

hvis jeg tog

FIFA07_NORDIC_DA_Patch

så fattede den ikke at jeg havde updateret.

men nu ser det ud til at virke...

En anden ting, så skal spillefilen vel updateres, idet der nu er en ny config.bat fil......

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  00:21:51  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

Har prøvet dem begge to nu, og ingen virker når jeg prøver at installere dem.. skriver bare det pis med "old file not found bla bla bla" ... Håber nogen kan hjæpe , er blank

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  00:25:50  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vil lige dertil tilføje at jeg godt kunne installere patchen. Men når jeg skal til at game et simpelt hurtigt spil så lige når den går ind i kampen "loadet ind" crasher spillet... Tilbage til windows... WTF!

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  01:16:21  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er formentlig korrekt, at skidtet ikke fungerer sammen med Jesper's spillefils-vælger, men det er næppe pga config.dat, da den så vidt jeg ved ikke berøres af spillefilen.

Peter, jeg fik det også kun til at virke med den der nordic_eng patch - men tilgengæld gjorde jeg det mens jeg havde spillefils-vælgeren inde, dog stod den vist på EA orig fil - og jeg har ikke prøvet at køre en testfil ind, for at se om det virker...

Jeg fik desværre ikke tjekket hvilke specifikke filer der blev påvirket af patchen, men ved heller ikke hvor nemt det er at se pga det tool de bruger til at patche - det laver ikke som sådan nye filer, men redigerer bare direkte i filen, og dermed er datotimestamp (måske) uændret.

Bo, det lyder til din patch bare virkede fint fint - ligesom man kan forvente med endnu en kvalitets-leverance fra EA

Hvis nogen bruger no-dvd exe, så skal de skifte tilbage til den originale inden patchen smides på - og så høre på den støjende dvd indtil en ny no-dvd exe kommer på gaden...

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  01:26:21  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Goodpeace skrev : Hvis nogen bruger no-dvd exe, så skal de skifte tilbage til den originale inden patchen smides på - og så høre på den støjende dvd indtil en ny no-dvd exe kommer på gaden...

Hmm okay :S har No-DVD ,, Men har den originale CD men kan ikke gøre spillet uden den crack :S

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  10:32:59  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg havde spillefilsvælgeren inde, så trykkede jeg på EA ikonet så den gik tilbage til original.

Da jeg skulle installere FIFA07_NORDIC_DA_Patch sagde den det med den gamle fil ikke stemte overens osv..

Så geninstallerede jeg spillet og installerede FIFA07_NORDIC_DA_Patch, så måtte jeg ikke komme ind på easo fordi den sagde at jeg ikke havde installeret patchen og jeg skulle gå ind på www.easports.com og hente den.

Så geninstallerede jeg spillet igen og installerede i stedet FIFA07_NORDIC_ENG_Patch og så virkede det endelig.

Nu venter jeg så på en ny spillefil, men man kan da spille på easo imens :)

Edited by - SpeZ on 26 Oct 2006 10:34:01
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  13:19:22  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Okay..

- Så jeg skal bare geninstallere spillet også vente med at sætte cracken ind til jeg har installeret patchen

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  13:34:45  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Ikke sikkert at den kan...

For når man installerer lægger den en ny fifa.exe ind, så du skal nok hente et nyt crack, som er lavet til denne patch.

Edited by - SpeZ on 26 Oct 2006 13:35:28
Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.21.44.115