FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - ea patch...
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 ea patch...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  13:39:03  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg havde forresten fundet en crack, der ikke fik drevet til at larme, men den virker vel som sagt ikke med patchen...

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  13:43:51  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Prøv, men jeg kunne ikke forstille mig det..

Husk at tage backup af den oprindelige exe fil..

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  15:07:44  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hm, det kunne den rent faktisk godt, men det skal lige siges, at man ikke kan gå på EASO med den crack.

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  15:20:15  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fucking lort , og atter lort.. det virker ikke selvom jeg geninstallere og ikke bruger cracken, forbandede LORT!

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  23:53:12  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Troede endelig jeg havde løst problemet, Kunne installere patchen... Weeeeeee :D :D :D tænker man lige..

da man så går ind i spillet og ser at intet er forandre, prøver derefter at connecte Daugård, men virker ikke :S er helt lost nu--

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  11:20:49  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Efter mislykkedes forsøg med at connecte til Kasper og omvendt gik jeg på EASO. Her spillede jeg 3 kampe uden problemmer efter endt patching...

En anden ting... Jeg oplever da at gameplayet på EASO har minus lag... Det køre simpelthen max selv om dem man spiller mod incl. undertegnet har en ping på over 200.
Intet lag overhoved! Men oplever gang på gang lag med direkte IP.... Hmmm.... Mon EA har gjort noget for at folk hellere skal bruge EASO end direkte IP... Det må forblive i det uvise... Men en ting er helt sikkert! Jeg vil foretrække EASO til hver en tid!

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  11:31:10  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kasper... Denne her burde fixe dit problem:
http://www.fifax.net/downloads/1490/

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  11:37:16  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Man kan også følge denne her internationale tråd vedrørende dette issue: http://www.soccergaming.tv/showthread.php?t=137991&page=1&pp=15

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  12:16:21  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Løsning på dit problem findes også her Kasper

www.roev.dk

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  12:41:58  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
virker stadig ikke :S

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  15:27:07  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace
Hvis nogen bruger no-dvd exe, så skal de skifte tilbage til den originale inden patchen smides på - og så høre på den støjende dvd indtil en ny no-dvd exe kommer på gaden...

Jeg har problemet med den siger old file... bla bla bla...

Hvad skal jeg så gøre, jeg bruger No-CD patch, har dog cd'en.

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  17:39:15  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Afinstaller fifa, Installer igen og brug ikke no-dvd...

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  18:38:46  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Derfor du altid skal gemme den originale fifa.exe fil (eller hvad for et spil det nu er), når du bruger NO-CD patch.

Edited by - Tem on 27 Oct 2006 18:39:05
Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  20:59:46  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har jeg også Tem

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  00:57:24  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Mit Virker stadig ikke :S Har geninstalleret og installerede Pathcen, men selvom jeg har installeret patchen virker det stadig ikke :S er det fordi jeg har NO-DVD crack? og hvad skal jeg så gøre ?

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 13.59.35.116