FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - ea patch...
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 ea patch...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  02:47:47  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vente til der kommer en ny NO-DVD på www.gamecopyworld.com

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  10:12:51  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har endelig fået det fixet og jeg skulle bruge den nordiske patch.

Her var hvad jeg gjorde.

1 afinstalerede fifa helt

2 fjernede den fifa07 mappe der ligger i dokumenter og slettede den helt så der overhovedt ikke var noget tilbage af fifa 2007

3 instalerede fifa 2007

4 gik lige ind og lavede min profil der nå man starter og gik så ud igen med det samme

5 Jeg tog Den nordiske patchfil og så ville den godt ligge sig ind uden problemer.

6 jeg gik online uden problemer hvor den selvfølgelig også lige patchede den der easo fil og hvad der nu manglede og så var jeg klar til at game.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  10:33:15  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Kasper, som jeg har skrevet tidligere i denne post, ændrer patchen i fifa.exe, hvis du så ligger en anden exe fil ind så svarer det jo til at du ligger den gamle fil ind, og derved er exe filen ikke updateret, derfor må være være kommet et nyt patch... Ellers må du få det til at virke uden no dvd filen.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  14:55:03  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Okay.. Må jo vente på den på No-DVD Crack så ... kan ikke uden .

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 28 Oct 2006 :  18:10:04  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er altså ikke så svært det her, ihvertfald ikke her fra Østerbronx at se.

Hvad gjorde JJ ?

1. Gik ind i DMT filvælgeren, valgte EA FIL
2. Gik ind på update
3. Valgte Danmark i den øverest af mulighederne.
4. Sagde den skulle gemme filen i min dokumentmappe
5. Kørte filen da den var færdig.
6. Gik ind på EASO og bankede Bror Larsen sønder og sammen.

Meget nemt.

Ikke noget med at afinstallere.

Og inden man smider en no dvd crack på, bør man lige teste skidtet, så man kan se hvor fejlen er, hvis der er nogen fejl.

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 03 Nov 2006 :  22:50:58  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
intet nyt om den crack? håber da den kommer inden den 20 når vi starter..

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 04 Nov 2006 :  07:11:13  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Intet nyt, og spørgsmålet er jo så om en NO-DVD crack er lovligt, ph derfor noget vi ikke burde snakke om i DMT regi.

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 04 Nov 2006 :  10:48:53  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Her er Kulturministeriets reglel om kopiering af CD'er og DVD'er: http://www.kulturministeriet.dk/sw5386.asp

og jeg hæfter mig ved:

"Edb-programmer
Ovenstående regler gælder ikke for edb-programmer, herunder computerspil. Her må du ikke foretage kopiering til personlig brug, men derimod kun nødvendig brugs- og sikkerhedskopiering. Det er ikke forbudt at omgå kopispærringer, der beskytter edb-programmer."

og som jeg læser det må du gøre hvad du vil for at få programmet til at køre på din PC bare du ikke laver andet end en sikkerhedskopi

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 04 Nov 2006 :  13:24:36  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tror ikke så meget du skal kigge på hvad kulturministeriet siger, men mere hvad din EA licens giver dig ret til, og så vidt jeg kan se må man ikke ændre filerne ......

Men tror nu aldrig EA ville kører en sag, da man jo kun bruger en NO-DVD crack til at forhindre slid på sin højt elskede orginale spille DVD, så den kan holde i årevis.

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 04 Nov 2006 :  14:18:35  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Tror ikke så meget du skal kigge på hvad kulturministeriet siger, men mere hvad din EA licens giver dig ret til, og så vidt jeg kan se må man ikke ændre filerne ......

Men tror nu aldrig EA ville kører en sag, da man jo kun bruger en NO-DVD crack til at forhindre slid på sin højt elskede orginale spille DVD, så den kan holde i årevis.

Såvidt jeg er orienteret lever vi i Danmark, og her gælder dansk lov lidt endnu, heldigvis.
btw. så rejser du jo et interresant spørgsmål, hvis EA ikke tillader ændring af filer, falder hele DMT's samt den internationale fifa verden ikke sammen vi benytter os jo af forskellige "filændringer" og mods.

Edited by - JBN on 04 Nov 2006 14:19:59
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 04 Nov 2006 :  16:42:18  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN

quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Såvidt jeg er orienteret lever vi i Danmark, og her gælder dansk lov lidt endnu, heldigvis.
btw. så rejser du jo et interresant spørgsmål, hvis EA ikke tillader ændring af filer, falder hele DMT's samt den internationale fifa verden ikke sammen vi benytter os jo af forskellige "filændringer" og mods.

DMT har da næsten også være nødt til at lukke ned på grund af dette. Jeg mener at huske, at det kom frem omkring d. 1. april 2005 ...

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 04 Nov 2006 :  16:53:09  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Snyder jo heller ikke.. har cd'en men har ikke dvd drev kun Cd..

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 04 Nov 2006 :  16:56:52  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvad mener du med det??? CD'en....? Den er jo kun udkommet på DVD????

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 04 Nov 2006 :  19:42:10  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kasper Pedersen

Snyder jo heller ikke.. har cd'en men har ikke dvd drev kun Cd..

www.edbpriser.dk

køb et DVD-drev priser fra 150kr. eller snak med julemanden

Edited by - JBN on 04 Nov 2006 19:44:53
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 05 Nov 2006 :  13:47:45  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Bør nok indskyde at julemanden ikke findes, og hvis han gør, så er det ham med papkassen.

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.216.167.229