Author |
Topic |
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng
57 Posts |
Posted - 27 Nov 2006 : 21:18:53
|
Hej allesammen! Når jeg spiller online - bide ip og på EASO oplever både jeg og modstandere voldsom lag. Det varer som regel ca et sekund og kommer ca en gang i minuttet. Resten af tiden flyder det hele sublimt. Selvfølgelig kan det have indflydelse på spillet...mål osv, men som regel betyder det ikke det store. Nu har jeg efterhånden spillet 5-6 kampe her i T1 og må konstatere at alle på nær een modstander, jeg enten har spillet uafgjort med eller vundet over, efter kampene har klaget over dette lag, og sagt at det har kostet dem sejren (det er altid rart at have noget at skyde skylden på ikke?). Hmm jeg har nu ikke været helt enig, men det er sgu dødsygt at skulle undskylde en sejr(havde været meget sjovere at hovere). Faktum er at jeg har dette lag og at jeg ikke pt kan gøre noget ved det. Jeg har kontaktet min internetudbyder men pt uden resultat. Jeg må også konstatere at jeg ikke gider undskylde for lag i resten af T1(i fald jeg skulle vinde flere kampe) hvilket betyder at jeg så må forlade en T i utide - hvilket ville være pisse ærgerligt - både for mig for 1 division. Personligt generer det mig kun kosmetisk at spille med lidt lag hist og her(under 10 sek sammenlagt i hver kamp) men det er tilsyneladende et stor problem for mine modstandere - derfor foretrækker jeg at trække mig frem for at være til gene.
|
Thomas Ravnkilde, Werder Bremen |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 27 Nov 2006 : 21:23:43
|
bruger du wireless lan ? |
|
|
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng
57 Posts |
Posted - 27 Nov 2006 : 21:31:29
|
Nej |
|
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng
57 Posts |
Posted - 27 Nov 2006 : 21:32:37
|
Har en 10/10mbit LAN som er helt min egen |
|
|
AaBManden
Fast mand på førsteholdet
296 Posts |
Posted - 27 Nov 2006 : 21:46:40
|
vend ryggen til det, de fleste er dårlige tabere her (også mig!), så vi vil have noget at skylde skylden på..., jeg har klaret 2 sæsoner med, modstandere der klager over mit lag, nu har vi så fundet en løsning, og der er også en løsning til dig... så lad vær med at forlade denne T.. der findes en løsning på alt! |
Ingen Kode-Ole - Ingen DMT
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 27 Nov 2006 : 21:49:48
|
Seriøst - Fairness for alle er vel også vigtigt??
Det vil jeg mene.
Og dem der lagger - vænner sig vel til det - det gør vi andre ikke! At man så starter ud med en tråd på forum, hvor man får det til at lyde som om alle dem der føler sig generet, har jord i hovedet.. hmm.
Jeg syntes ikke det bare er noget man skal vende ryggen - for det ville ikke være den rigtige ånd herinde! Aldrig |
|
Edited by - Murphie75 on 27 Nov 2006 21:51:34 |
|
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng
57 Posts |
Posted - 27 Nov 2006 : 22:09:25
|
quote: Originally posted by Murphie75
Seriøst - Fairness for alle er vel også vigtigt??
Det vil jeg mene.
Og dem der lagger - vænner sig vel til det - det gør vi andre ikke! At man så starter ud med en tråd på forum, hvor man får det til at lyde som om alle dem der føler sig generet, har jord i hovedet.. hmm.
Jeg syntes ikke det bare er noget man skal vende ryggen - for det ville ikke være den rigtige ånd herinde! Aldrig
Jeg siger ikke mine modstandere har jord i hovedet, men som du måske også ved afhænger alt af øjet der ser. |
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 27 Nov 2006 : 22:14:38
|
Seriøst - sig nu bare din mening istedet for små hentydninger - det er sgu for piget! |
|
|
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng
57 Posts |
Posted - 27 Nov 2006 : 22:22:33
|
quote: Originally posted by Murphie75
Seriøst - sig nu bare din mening istedet for små hentydninger - det er sgu for piget!
Hvilke hentydninger? Mine modstanderes øjne ser lag, der frarøver dem bolden. Jeg ser blot tilfældig lag, der også ind imellem koster mig bolden, men de har måske allerede vænnet sig til det. Tja, det kan da godt være jeg er lidt tøset. |
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 08:36:56
|
Dog er det bemærkelsesværdigt at i vores kamp hakkede det når jeg var i angreb i dit felt - ikke når du var i angreb. Så hvor tit det lige sker for dig, er da yderst sjældent.... |
|
|
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng
57 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 10:53:51
|
For det første passer det ikke, at det kun hakkede når du var i angreb, men sådan har du måske følt det. Men jeg kan vel kun tolke din kommentar som en anklage for at jeg bevidst får spillet til at lagge når mine modstandere er i angreb...Eller hvad? Måske skulle du udtrykke dig lidt tydeligere, frem for at komme med hentydninger..det er sgu for piget. For det andet kan jeg ikke se hvordan du kan udtale dig om hvor tit det sker for mig i mine andre kampe. Men ok, nu har du set dig sur på mig, og fred med det - du må vel have et eller andet at være sur over. Jeg ville egentlig hellere høre fra nogen, der kunne komme med forslag til hvordan problemet kan afhjælpes, eller såfremt det ikke kan afhjælpes, om man i 1.div helst ser jeg ikke deltager i resten af T1. (men Murphie, hvis du føler trang til det må du da gerne smide et par spydige kommentare, eller anklager). |
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 11:05:33
|
Jeg er ikke sur, ej heller skuffet.
Men har nok en slags irritation over at de få der har problemet med deres modstandere brokker sig over at de lagger - begynder med "har du et problem med det, så er jeg ligeglad" - ser jeg som dårlig stil - er jeg alene om den mening, så bevares.
Jeg skal nok tie
DMTs nye motto: Jeg må også konstatere at jeg ikke gider undskylde for lag i resten af T1 |
|
|
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng
57 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 11:20:34
|
Jeg kan da sagtens forstå, at folk synes det er irriterende at spille med lag og efter kampen lader en kommentar falde om det - nogle gange synes jeg bare ikke det er fair at de ligefrem giver det skylden for deres nederlag. Hvor sjovt er det så at deltage i det her, hvis jeg skal være taknemlig hver gang jeg høre ordene:"Du får din sejr(selvom jeg ville have vundet hvis det ikke lige var for det der lag)". Men som jeg startede ud med, vil jeg grene trække mig såfremt det er den generelle instilling fra DMTs medlemmer. Hellere det end vinde 1.div pga. lag |
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 11:31:09
|
Nej nej - Vind du bare 1. div - så du rykker op, når jeg rykker ned |
|
|
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 11:43:58
|
min genrelle holdning til lag er at det selvfølgelig er irriterende at spille imod, og man bør gøre hvad man kan få at få afviklet kampene så anstændigt som muligt. MHT. lag whinerne har jeg ikke meget tilovers da de bare kan afbryde kampen pga. lag indenfor de første 10 min. og hvis de ikke gør det, har de i mine øjne accepteret kampen som spilbar. der er så det lille problem at lag kan opstå pludselig midt i en kamp. så fortsæt du bare Ravnbrilde, du vil ikke høre et ondt ord om lag fra min side, når du har banket mig i 1.div, hvis jeg har valgt at spille kampen færdig |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 12:03:53
|
ja fortsæt du bare Ravnen.
Men check din computer for spybots , tracking cookies etc. Det gik helt fint når jeg spillede mod dig i 06. |
|
|
|
Topic |
|