Author |
Topic |
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 13:57:30
|
|
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 14:14:41
|
Jeg må ikke skrive noget herinde. Uden at eBold.dk skal blive svinet til på vejen. |
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
Edited by - Apollo on 28 Nov 2006 18:52:52 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 14:28:26
|
For det første martin, så husk injurier er ikke tilladet her på forum.
Apollo ved ikke hvem du hentyder til, men lad vær med at svine DMT til fordi du røg ud pga af mange sæsoners useriøsitet.
Jeg troede at DMT og Ebold.dk skulle arbejde sammen men tilsvining er åbenbart ebolds eneste vej ud af deres "hul" |
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 17:09:40
|
Hm.. Nu er jeg slet ikke med??
Injurier??
Så skulle jeg have svinet Ravnen til - hvilket ikke er tilfældet.
I KAN TA DET! |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 17:13:45
|
Nej så havde Lagmus blevet smidt ud i 06 |
|
|
|
MR-LarZEN
Fast mand på førsteholdet
492 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 17:22:36
|
Thomas: Du er en god dreng. Og så vidt jeg ved så har du aldrig slået mig, selvom du lagger.. Så lag du bare min dreng.
Martin: Du er en god dreng. Og så vidt jeg ved så har du aldrig slået mig, selvom du ikke lagger.. Så lad du bare være med at lag min dreng.
Lagmus: Du er en god dreng. Og så vidt jeg ved har du aldrig slået mig, selvom du lagger. MEN HAVE VÆRET SMIDT UD SKULLE DU SATME
Ole: Undskyld på forhånd |
Michael Larsen AC Milan 1. Division Bronze T2 2002
- Billede under udarbejdelse =) |
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 18:19:03
|
Må ikke skrive noget herinde, uden at folk skal svine eBold.dk til. |
Edited by - Apollo on 28 Nov 2006 18:53:49 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 18:26:05
|
quote: Originally posted by Apollo
quote: Originally posted by caleb22
For det første martin, så husk injurier er ikke tilladet her på forum.
Apollo ved ikke hvem du hentyder til, men lad vær med at svine DMT til fordi du røg ud pga af mange sæsoners useriøsitet.
Jeg troede at DMT og Ebold.dk skulle arbejde sammen men tilsvining er åbenbart ebolds eneste vej ud af deres "hul"
Ole det er ikke om mig, du var ikke i ledelsen og hvorfor blande eBold ind i dette? Du har altid haft noget i mod mig, så bland dig nu bare uden om, når du tydeligvis ikke har noget at skulle have sagt her.
Michael jeg har slået dig, lev nu bare med det
Hvis folk virkelig vil whine over lag, så gå ud af kampen indenfor 10 min. Hvis der går længere tid, så lev med at kampen er spillet, end at brokke dig efter kampen.
1 har ikke noget imod dig, men du kommer med en anklage at en ikke er blevet odenlig behandlet, så kom med navne osv i stedet for at skrive sådan,
Jeg er i ledelsen og jeg har altid holdt af DMT og gider at du tilsviner DMT.
Apollo du blev smidt ud efter du havde været useriøs i flere sæsoner og du har været sur over det ligesiden og havde set dit ebold.dk arbejde som en mulighed for at få igen.
Hvis du mener det er justitsmord der er sket så kom med eksemplet. |
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 18:33:39
|
Må ikke skrive noget herinde, uden at eBold.dk skal blive svinet til. |
Edited by - Apollo on 28 Nov 2006 18:54:41 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 18:50:47
|
Fordi apollo alle kan sidde og fyrer noget af og at du ikke tør nævne sagen da du ved du ikke har ret.
Og at du siger jeg ikke sætter mig ind i tingene er vist ikke helt sandt.
Jeg husker på et tidspunkt hvor din bror deltog i DMT og aldrig var på, mente du at hans modstander skulle ringe til ham for at aftale kampene, hvilket viser du kan være meget farvet.
Du skrev i dit første indlæg at ledelsen i DMT smider folk ud fordi folk lagger, men du vil ikke komme med sagen.
Det er en tilsvining da du ingen bevis har eller retter en injurie. |
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 18:57:14
|
Fordi apollo alle kan sidde og fyrer noget af og at du ikke tør nævne sagen da du ved du ikke har ret.
Og at du siger jeg ikke sætter mig ind i tingene er vist ikke helt sandt.
Jeg husker på et tidspunkt hvor din bror deltog i DMT og aldrig var på, mente du at hans modstander skulle ringe til ham for at aftale kampene, hvilket viser du kan være meget farvet.
Du skrev i dit første indlæg at ledelsen i DMT smider folk ud fordi folk lagger, men du vil ikke komme med sagen.
Det er en tilsvining da du ingen bevis har eller retter en injurie.
Har fjernet det, da du skal blande eBold.dk ind i alt, hvis jeg skriver noget herinde.
Burde du ikke som en ordenlig leder have fjernet det, istedet for at hælde benzin på ilden? (dette må du gerne tage som en direkte tilsvinning af dig som leder) |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 19:02:55
|
nahhh, DMT bygger på frihed til at sige sin mening, men man skal også have noget at bygge det på.
Hvis jeg bare fjerner det, er det censur og magtmisbrug. |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 19:11:25
|
eBold.dk har INTET med denne sag at gøre, så lad venligst være med at blande eBold ind i det. Tak (Ole!).
@ Topic: Tag dig ikke af whine når du vinder - det er ikke personligt at det er uanset om du scorer et heldigt mål, dommeren giver modstanderen rødt kort, du scorer flere mål på hjørnespark eller 1000 andre ting, så vil en (dårlig) taber altid tude.
Dermed ikke sagt at du ikke skal arbejde på at få løst dit lag-problem. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 19:15:00
|
nahhh, DMT bygger på frihed til at sige sin mening, men man skal også have noget at bygge det på.
Hvis jeg bare fjerner det, er det censur og magtmisbrug.
så husk injurier er ikke tilladet her på forum
Sikker Ole? |
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 28 Nov 2006 : 19:20:27
|
Hej, Jeg hedder Martin og jeg er en meget dårlig taber |
|