FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Lag
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Lag
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  13:57:30  Show Profile

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  14:14:41  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address
Jeg må ikke skrive noget herinde. Uden at eBold.dk skal blive svinet til på vejen.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002

Edited by - Apollo on 28 Nov 2006 18:52:52
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  14:28:26  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
For det første martin, så husk injurier er ikke tilladet her på forum.

Apollo ved ikke hvem du hentyder til, men lad vær med at svine DMT til fordi du røg ud pga af mange sæsoners useriøsitet.

Jeg troede at DMT og Ebold.dk skulle arbejde sammen men tilsvining er åbenbart ebolds eneste vej ud af deres "hul"

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  17:09:40  Show Profile
Hm.. Nu er jeg slet ikke med??

Injurier??

Så skulle jeg have svinet Ravnen til - hvilket ikke er tilfældet.

I KAN TA DET!

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  17:13:45  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Nej så havde Lagmus blevet smidt ud i 06

Go to Top of Page

MR-LarZEN
Fast mand på førsteholdet

492 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  17:22:36  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address
Thomas: Du er en god dreng. Og så vidt jeg ved så har du aldrig slået mig, selvom du lagger.. Så lag du bare min dreng.

Martin: Du er en god dreng. Og så vidt jeg ved så har du aldrig slået mig, selvom du ikke lagger.. Så lad du bare være med at lag min dreng.

Lagmus: Du er en god dreng. Og så vidt jeg ved har du aldrig slået mig, selvom du lagger. MEN HAVE VÆRET SMIDT UD SKULLE DU SATME

Ole: Undskyld på forhånd

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

- Billede under udarbejdelse =)
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  18:19:03  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address
Må ikke skrive noget herinde, uden at folk skal svine eBold.dk til.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal

Edited by - Apollo on 28 Nov 2006 18:53:49
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  18:26:05  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Apollo

quote:
Originally posted by caleb22

For det første martin, så husk injurier er ikke tilladet her på forum.

Apollo ved ikke hvem du hentyder til, men lad vær med at svine DMT til fordi du røg ud pga af mange sæsoners useriøsitet.

Jeg troede at DMT og Ebold.dk skulle arbejde sammen men tilsvining er åbenbart ebolds eneste vej ud af deres "hul"

Ole det er ikke om mig, du var ikke i ledelsen og hvorfor blande eBold ind i dette?
Du har altid haft noget i mod mig, så bland dig nu bare uden om, når du tydeligvis ikke har noget at skulle have sagt her.

Michael jeg har slået dig, lev nu bare med det

Hvis folk virkelig vil whine over lag, så gå ud af kampen indenfor 10 min. Hvis der går længere tid, så lev med at kampen er spillet, end at brokke dig efter kampen.

1 har ikke noget imod dig, men du kommer med en anklage at en ikke er blevet odenlig behandlet, så kom med navne osv i stedet for at skrive sådan,

Jeg er i ledelsen og jeg har altid holdt af DMT og gider at du tilsviner DMT.

Apollo du blev smidt ud efter du havde været useriøs i flere sæsoner og du har været sur over det ligesiden og havde set dit ebold.dk arbejde som en mulighed for at få igen.

Hvis du mener det er justitsmord der er sket så kom med eksemplet.

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  18:33:39  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address
Må ikke skrive noget herinde, uden at eBold.dk skal blive svinet til.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal

Edited by - Apollo on 28 Nov 2006 18:54:41
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  18:50:47  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
Fordi apollo alle kan sidde og fyrer noget af og at du ikke tør nævne sagen da du ved du ikke har ret.

Og at du siger jeg ikke sætter mig ind i tingene er vist ikke helt sandt.

Jeg husker på et tidspunkt hvor din bror deltog i DMT og aldrig var på, mente du at hans modstander skulle ringe til ham for at aftale kampene, hvilket viser du kan være meget farvet.

Du skrev i dit første indlæg at ledelsen i DMT smider folk ud fordi folk lagger, men du vil ikke komme med sagen.

Det er en tilsvining da du ingen bevis har eller retter en injurie.

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  18:57:14  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address
quote:

Fordi apollo alle kan sidde og fyrer noget af og at du ikke tør nævne sagen da du ved du ikke har ret.

Og at du siger jeg ikke sætter mig ind i tingene er vist ikke helt sandt.

Jeg husker på et tidspunkt hvor din bror deltog i DMT og aldrig var på, mente du at hans modstander skulle ringe til ham for at aftale kampene, hvilket viser du kan være meget farvet.

Du skrev i dit første indlæg at ledelsen i DMT smider folk ud fordi folk lagger, men du vil ikke komme med sagen.

Det er en tilsvining da du ingen bevis har eller retter en injurie.

Har fjernet det, da du skal blande eBold.dk ind i alt, hvis jeg skriver noget herinde.

Burde du ikke som en ordenlig leder have fjernet det, istedet for at hælde benzin på ilden?
(dette må du gerne tage som en direkte tilsvinning af dig som leder)

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:02:55  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
nahhh, DMT bygger på frihed til at sige sin mening, men man skal også have noget at bygge det på.

Hvis jeg bare fjerner det, er det censur og magtmisbrug.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:11:25  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address
eBold.dk har INTET med denne sag at gøre, så lad venligst være med at blande eBold ind i det. Tak (Ole!).

@ Topic: Tag dig ikke af whine når du vinder - det er ikke personligt at det er uanset om du scorer et heldigt mål, dommeren giver modstanderen rødt kort, du scorer flere mål på hjørnespark eller 1000 andre ting, så vil en (dårlig) taber altid tude.

Dermed ikke sagt at du ikke skal arbejde på at få løst dit lag-problem.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:15:00  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address
quote:

nahhh, DMT bygger på frihed til at sige sin mening, men man skal også have noget at bygge det på.

Hvis jeg bare fjerner det, er det censur og magtmisbrug.

så husk injurier er ikke tilladet her på forum

Sikker Ole?

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:20:27  Show Profile
Hej, Jeg hedder Martin og jeg er en meget dårlig taber

Go to Top of Page