FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Lag
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Lag
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:26:54  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address
hehehe spændende tråd, den er åbenbart udset til at blive benyttet som et reklame fremstød, for et andet fifa site(nævner ingen navne er bange for at blive beskyldt for tilsvining)kan ikke se på nogen måde at Ole sviner dette site til. og kunne egentlig heller ikke se appollos
indlæg som han nu har slettet havde nogen som helst relevans for denne tråd.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:31:16  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by IstvaN

eBold.dk har INTET med denne sag at gøre, så lad venligst være med at blande eBold ind i det. Tak (Ole!).

@ Topic: Tag dig ikke af whine når du vinder - det er ikke personligt at det er uanset om du scorer et heldigt mål, dommeren giver modstanderen rødt kort, du scorer flere mål på hjørnespark eller 1000 andre ting, så vil en (dårlig) taber altid tude.

Dermed ikke sagt at du ikke skal arbejde på at få løst dit lag-problem.

Istvan så bed din medleder af Ebold.dk om at komme med tilsvining af DMT.

Du sagde intet og dermed sammentykker du jo.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:44:52  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address
Ej please - fat nu at det intet har med eBold at gøre - JBN (reklamefremstød - hvad fanden snakker du om?) og Ole. Færdig punktum.

Jeg har ingen ret over hvad Apollo skriver eller ej. Og han nævnte INTET om eBold - det var Ole der pludselig mente han kunne se en konspirationsteori eller noget i den stil mht eBold "som åbenbart er inde i et hul" - tak for den Ole.

Kom nu tilbage til hvad topic handler om, og lad være med vrøvle løs.

TAK!

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:50:23  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Murphie75

Hej, Jeg hedder Martin og jeg er en meget dårlig taber

Hej, jeg hedder Andreas, og jeg er en dårlig taber, men knap så dårlig som Martin

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:50:43  Show Profile
Ja, tilbage til topic. Jeg er en whiner!

Et tudefjæs af karat!

Ps. til Istvan: Smut over på EgoBold - der er anti-vrøvlesuppe iaften (du kan ta det!)

Edited by - Murphie75 on 28 Nov 2006 19:55:06
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:55:14  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Murphie75

Ja, tilbage til topic. Jeg er en whiner!

Et tudefjæs af karat!

Ja sku, husker stadigt min første kamp mod dig :D

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

MR-LarZEN

492 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:57:54  Show Profile  Click to see MR-LarZEN's MSN Messenger address
Ebold.dk? Er det en billig kopi af bold.dk?

hahahahah

Michael Larsen
AC Milan
1. Division
Bronze T2 2002

- Billede under udarbejdelse =)
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:58:55  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by MR-LarZEN

Ebold.dk? Er det en billig kopi af bold.dk?

hahahahah

Nej de er en samarbejdspartner.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  19:59:49  Show Profile
Bold.dk er faktisk en ret OK side - de skriver tit om AGF !!!!

Det kunne I andre lære noget af!

Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  20:14:56  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address
Jamen dog! Hvis jeg var mødeleder til dette møde ville jeg nok for længe siden have bedt folk om at holde sig til punktet på dagsordenen. Tænk hvad en smule lag kan medføre. Her er den første tekst i tråden. Nogen der kan huske den?
Hej allesammen!
Når jeg spiller online - bide ip og på EASO oplever både jeg og modstandere voldsom lag. Det varer som regel ca et sekund og kommer ca en gang i minuttet. Resten af tiden flyder det hele sublimt. Selvfølgelig kan det have indflydelse på spillet...mål osv, men som regel betyder det ikke det store. Nu har jeg efterhånden spillet 5-6 kampe her i T1 og må konstatere at alle på nær een modstander, jeg enten har spillet uafgjort med eller vundet over, efter kampene har klaget over dette lag, og sagt at det har kostet dem sejren (det er altid rart at have noget at skyde skylden på ikke?). Hmm jeg har nu ikke været helt enig, men det er sgu dødsygt at skulle undskylde en sejr(havde været meget sjovere at hovere). Faktum er at jeg har dette lag og at jeg ikke pt kan gøre noget ved det. Jeg har kontaktet min internetudbyder men pt uden resultat. Jeg må også konstatere at jeg ikke gider undskylde for lag i resten af T1(i fald jeg skulle vinde flere kampe) hvilket betyder at jeg så må forlade en T i utide - hvilket ville være pisse ærgerligt - både for mig for 1 division. Personligt generer det mig kun kosmetisk at spille med lidt lag hist og her(under 10 sek sammenlagt i hver kamp) men det er tilsyneladende et stor problem for mine modstandere - derfor foretrækker jeg at trække mig frem for at være til gene.

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  20:44:17  Show Profile
Ravn!

Du er hermed æres-medlem i Kværulanternes Loge!

Husk - Jeg ka ik la vær!

Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  20:55:07  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address
jubiii!!! eksponering - thats what its all about

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  22:30:02  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address
Så tror jeg lige at vi stopper denne tråd.
Ole.... Som en af lederne i DMT skal du lige holde hovedet koldt et øjeblik...
Da Apollo har redigeret i sine indlæg kan jeg ikke direkte kommentere hvad der er sket her i denne tråd. Men en ting som jeg bestemt ikke finder tilpassende eller politisk korrekt er at der fra begge lejre (Ole og Martin) beskyldes ditten og datten samt EBOLD.DK og DMT nævnes i samme fatning. Hvis i begge bliver sexuelt opstemt af at tirre hinanden så hold det for jer selv. Punktum! Ellers må jeg bede dig om at gå af som leder Ole hvis ikke du kan holde fatningen i sådanne situationer. Vis dog at du kan håndtere situationer som disse på en professionel måde.
Og Martin... Hvad du nu end har skrevet som ikke er så smart kan du skrive privat til de folk som det omhandler, og ikke offentligt på DMT's forum....

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  22:35:14  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
meget kort bo, finder mig ikke i at ledelsen i DMT, godt nok før min tid, bliver svinet til med en beskyldning uden dækning for noget.

Har man sagt A må man også sige B og jeg talte som privat person og at du siger jeg skal gå af hvis jeg ikke kan holde hovedt koldt, kan jeg kun sige at du ville have sagt som jeg har sagt(det meste af det i hvertfald) hvis torben var blevet udsat for samme beskyldninger, også¨selvom du var leder.

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  22:51:17  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address
Det kan godt være Ole... Men du er stadigt DMT´s ansigt udadtil.... Bare lige så vi får nogle rene retningslinier... Privat person eller ej..

Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.198.245