Author |
Topic |
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 22 Dec 2006 : 21:25:59
|
Her vil valgkampangen kører.
Deadline er Søndag 31/12 kl 24, hvorefter der vil følge 2 ugers afstemning, men mere om det senere.
De 5 opstillede er:
Bo Daugaard (AS Monaco) Bror Larsen Kasper Pedersen (Roma) Rasmus Pedersen (Bayern M) Torben Sørensen (Reserve/PSV)
De opstillede kan skrive om sig selv og hvorfor burde blive leder og folk kan komme med spørgsmål og kommentare.
Husk at holde det sobert og ikke kører bevidst smædekampagne; Er du ikke enig med en person så vis det med at stemme på dem du er enig i med.
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 23 Dec 2006 : 21:18:59
|
Bo Daugaard er navnet... De fleste kender mig som DMT's grafikker eller banner creatør. Hvorfor være leder... Tjaa, det har jeg spurgt mig selv om en del gange efterhånden. Men jeg føler nu at jeg aller helst ville have haft at Jesper og Anders havde fortsat deres ellers glimrende arbejde med DMT. Men nu er det jo altså sådan at de har valgt at stoppe imens legen var god. - Nå? tænkte jeg... hvad nu... DMT's fremtid o.s.v. Jeg har været med siden slutningen af 1999 og kender DMT i snart alle afkroge og afskygninger.. Har mødt en masse sjove, kedelige, utilregnelige, usmagelige, dejlige, intetsigende, glimrende, grumme, unikke personer igennem tiden. Og når nu de to gamle damer ikke har tiden mere, så må jeg hellere træde til. Ellers ser jeg DMT's fremtid som en gammel forladt landsby. OG DET MÅ IKKE SKE! Det skal jeg nok sørge for... God Jul! |
|
|
|
Don Corleone
Bold-bestyrelsen
427 Posts |
Posted - 23 Dec 2006 : 22:34:32
|
Kære DMT,er. Mit navn er Torben Sørensen aka Don Corleone. Jeg har været med i DMT siden 2000 hvor jeg spillede med i Old Boys turneringen. En turnering der skal sparkes liv i igen, om Anders vil det. Min motivation for at stille op til ledelsen er ganske enkelt. Jeg kan ikke stillesiddende se på at alt det arbejde som er lagt for dagen ska gå til spilde. Ledelsen har brug for folk som kan holde hovedet skarp i tilspidsede situationer. Og de egenskaber ( sorry Rasmus og Kasper) dem tror jeg ikke i besidder endnu. Så bliver man sikkert spurgt om hvad man vil gøre anderledes. Ikke noget PT. Det første der skal gøres er at finde ind i et fornuftigt samarbejde, hvor hver enkelt ved hvad hans arbejde består i. Der må bare ikke herske nogen tvivl på det område. Jeg vil slutte mit llle indlæg med ønsket om en Glædelig jul til jer alle.
|
Vinder af DMT,s fairplay pris 2006. DMT Leder..så ka i lære det
torsoe666 på EASO |
Edited by - Don Corleone on 23 Dec 2006 22:41:27 |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Dec 2006 : 19:30:25
|
Undertegnede er på det seneste, mest kendt under initialerne BL ; L for Larsen og B for Bror, men det fulde navn er Bror Bødtker-Næss Larsen
Min mærkesag til dette valg er "stemme-pligt" Dvs jeg mener at alle skal ha tilsendt en "valg-seddel" som skal besvares,den kan naturligvis svares "blankt". Konsekvensen af ikke at svare en "valg-seddel" vil så være et givet antal advarsler.
For at nævne et andet eks. så jeg gerne at der for ladder-kampe indføres regler om at sende/godkende ladder-resultater SAP og ikke spille yderlige ladders inden evt tidligere resultater er sendt/godkendt.Overtrædelser vil føre til degradering på listen.
Min indstilling til ledelses-formen er at forligne med Torbens; Samarbejde og fælles-nævnere er første prioriteter.
Jeg vil runde af med et lille citat fra en C.V Jørgensen tekst;
"Gud skal vide at jeg hader; at se dig holdt for nar!"
|
|
Edited by - BL on 27 Dec 2006 19:34:31 |
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 27 Dec 2006 : 19:44:04
|
Jeg kunne da godt tænke mig at høre noget fra Kasper og Rasmus, hvorfor de har valgt at stille op.. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører
233 Posts |
Posted - 27 Dec 2006 : 19:58:29
|
Hej.
- Lidt om mig selv : Hedder Kasper Pedersen, og er opvokset og bor i Kolding, Bor stadig der hjemme ved de gamle, men regner med at flytte ind til byen med en kammerat om et års tid. Jeg spiller i 1div med Roma. Startet som reserve med SønderjyskE i 1div 05, t2 . Hvor det mildt sagt gik af lort, så startet jeg med Roma i 2div, også skulle jeg love for at det gik fremmad, hvor jeg blandt andet kom med i BMT efter kval. hvor jeg så blev nummer 3 og røg i subben, og vandt første runde, men derefter tabte til "Goodpeace" . Med lidt held vandt jeg 2div t3. og spiller nu i 1div hvor det går "okay" .
- Hvad kan jeg tilføje DMT? Jeg mener der skal nye krafter til DMT og synes derfor det kunne være sjovt og spændene og prøve det. Jeg synes vi skal holde nogen flere DMT-træf. Synes Blandt andet forskellige regler skal strammes. F.eks at alders grænsen skal være + 12 eller 13 . Og karentæner skal strammes. Og ligesom Ebold laver præmier synes jeg også vi skal prøve på. jeg må indrømme at jeg ikke er den skarpeste til koder osv. på siden, men er meget aktiv, og er parrat til at ligge en del fritid til.
Mvh Kasper / Roma .
- > Godt nytår |
Vinder af 2Div. |
Edited by - Kasper Pedersen on 27 Dec 2006 20:01:24 |
|
|
AaB-ern
Fast mand på førsteholdet
357 Posts |
Posted - 27 Dec 2006 : 21:46:00
|
quote: Originally posted by Kasper Pedersen
1.Alders grænsen skal være + 12 eller 13 . Og karantæner skal strammes.
2. Og ligesom Ebold laver præmier synes jeg også vi skal prøve på.
1. Så vidt jeg ved er der ingen under 13 her, hvertfaldt ingen under 12.
2. Hvordan vil du få penge til præmier?
Nu fik vi jo så fra Kasper.
Hvad med Rasmus? |
Strandfelta på EASO |
Edited by - AaB-ern on 27 Dec 2006 21:46:54 |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 27 Dec 2006 : 21:50:28
|
quote: Originally posted by Mr.Corleone
Ledelsen har brug for folk som kan holde hovedet skarp i tilspidsede situationer. Og de egenskaber ( sorry Rasmus og Kasper) dem tror jeg ikke i besidder endnu.
Der er jeg meget enig, og de 2 sammen i ledelsen giver jeg ikke længe, da de blokerer hinanden på Irc og MSN
En anden ting, som det ser ud til ingen af de opstillede ejer, er kendskab til kodning. |
Strandfelta på EASO |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 27 Dec 2006 : 21:54:19
|
well det er jo en del af ordningen at jesper og anders er til rådighed, så meget som de kan og ønsker og kan give råd.
De vil bare af med ansvaret og efter flere år er det forståeligt. |
|
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 27 Dec 2006 : 21:58:41
|
quote: Originally posted by caleb22
well det er jo en del af ordningen at jesper og anders er til rådighed, så meget som de kan og ønsker og kan give råd.
De vil bare af med ansvaret og efter flere år er det forståeligt.
Of course!
Er fuldt fortjent at de tager pause! |
Strandfelta på EASO |
|
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører
233 Posts |
Posted - 27 Dec 2006 : 22:00:54
|
Andreas... Det er forholdsvis nemt at finde sponser til præmier osv.. og hvis det ikke er, så er jeg ikke en fattig mand og vil da gerne give lidt præmier ud.. Men sponser skal der nok kunne findes.
Desuden har jeg unblocket Rasmus, men han siger ikke det er nødvendigt, da vi kan skrive på mirc, som engentlig også er rigtigt. |
Vinder af 2Div. |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 27 Dec 2006 : 22:30:22
|
quote: Originally posted by Kasper Pedersen
Andreas... Det er forholdsvis nemt at finde sponser til præmier osv.. og hvis det ikke er, så er jeg ikke en fattig mand og vil da gerne give lidt præmier ud.. Men sponser skal der nok kunne findes.
Desuden har jeg unblocket Rasmus, men han siger ikke det er nødvendigt, da vi kan skrive på mirc, som engentlig også er rigtigt.
Så det bare om Rasmus vil gøre det samme... |
Strandfelta på EASO |
|
|
AaBManden
296 Posts |
Posted - 29 Dec 2006 : 18:04:58
|
Som den sidste af de opstillede kommer nu min valgtale.
Først vil jeg lige fortælle lidt om mig selv… Jeg hedder Rasmus (Pedersen), jeg er 13 år gammel og dermed også DMTs yngste medlem. Jeg bor i Hornum en lille by i Nordjylland. Jeg spiller i DMT med mit favorit hold AaB i 1. division. - Det var små facts om mig!
Grunden til jeg har meldt mig til ledervalg er, at jeg synes vores regelsystem, er for slapt, der skal strammes op for quit midt i en turnering.. og så vil jeg gerne gøre en god indsats for bedre fair play i DMT.
Men, jeg har en ting jeg sætter højere en de andre ting… Bufferne… Vi har fået et nyt system som JEG synes der er svært at komme i gang med, Så jeg vil gerne give dem ekstra hjælp, og lave nogle ekstra Turneringer for dem da jeg synes det også er lidt slapt på det område, Og så ved jeg at jeg har været lidt kritisk overfor søndags cuppen, men den vil jeg arbejde på at få med ind i DMT også som en fast cup…
Jeg er 13 år, og DMTs yngste men det betyder ikke jeg er useriøs. Jeg vil lægge alt ind i DMT som leder hvis jeg bliver valgt.
ps. jeg har unblocket kasper i dette øjeblik! |
Ingen Kode-Ole - Ingen DMT
|
Edited by - AaBManden on 29 Dec 2006 18:10:18 |
|
|
Hugobart
472 Posts |
Posted - 02 Jan 2007 : 16:20:08
|
For at DMT skal overleve denne krise, der kom efter at Jesper og Anders annoncerede, at de ville stoppe som ledere kræver det, at der bliver valgt nogle dygtige og meget engagerede ledere ind.
For det første mener jeg at en leder MINIMUN bør være 18 år gammel. Det kræver fornuft og livserfaring at kunne lede et så forholdsvis stort foretagende som DMT nu engang er, og det har en ung mand på under 18 altså ikke.
Der er absolut ingen tvivl om at hvis Rasmus bliver valgt ind, så er DMT ude og skide. Rasmus, som jeg er desværre er kommet til at kende via. min tid på DMT's chat, er stadig en dreng og absolut ikke klar til at kunne lede noget som helt. Husk på at knægten er i STARTEN af sine teenage år og foregår der ikke så meget andet end pik og patter. Rasmus er så absolut ikke klar til at være leder.
Kasper, i slutningen af sine teenage år, også ALT for ung i mine øjne og ud over det, ganske usympatisk og jeg har taget ham i direkte at lyve. Ingen tvivl om at Kasper er engageret i Fifa, men det er ikke nok til at kunne lede og fordele i DMT-regi.
Bror Larsen er givet over 18, men dette retfærdiggører på ingen måde hans beretigelse i at være DMT-leder. Prøv engang at se på hans forholdsvise korte historie i DMT. Han har allerede gjort sig bemærket på mange uheldige måder og har aldrig vist sig stabil. Og stabilitet er så absolut en nødvendighed som leder.
Bror Larsen har ikke kvaliteterne til at være DMT leder.
Det lader os tilbage med 2 kandidater og jeg vil på det kraftigste appelere Jer til at stemme på Bo og Torben, som har det der skal til og lidt til.
Jeg tror jeg er en af dem der har været med i DMT længst tid, dog her de sidste par år på sidelinen. Jeg ved hvad det kræver jeg jeg kender folk godtnok til at vide hvem der har det.
|
Lars
|
Edited by - Hugobart on 02 Jan 2007 16:43:03 |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 02 Jan 2007 : 16:24:03
|
Hmm, skal vi ikke lade dem klare deres kampagne?
Og den over 18 er jo lam, håber aldrig du får den gennemført! |
Strandfelta på EASO |
Edited by - AaB-ern on 02 Jan 2007 16:25:13 |
|
|
AaBManden
296 Posts |
Posted - 02 Jan 2007 : 16:32:37
|
quote: Originally posted by Hugobart
Der er absolut ingen tvivl om at hvis Rasmus bliver valgt ind, så er DMT ude og skide. Rasmus, som jeg er desværre er kommet til at kende via. min tid på DMT's chat, er stadig en dreng og absolut ikke klar til at kunne lede noget som helt. Husk på at knægten er i STARTEN af sine teenage år og foregår der ikke så meget andet end pik og patter. Rasmus er så absolut ikke klar til at være leder.
Uderover det, vil jeg foreslå at DMT indfører en regl om at medlemmer bør være over 18.
jeg vil kun tale for mig selv, til denne latterlige post!
først pik og patter... nej ... DMT er noget af det der betyder allermest for mig og derfor har jeg valgt at melde mig som kandidat.
Den regel med 18 år for at være medlem af DMT, den holder heller ikke en meter.. nu tager vi bare i eks.
Jonas Nielsen, er et enestående talent i fifa. Skal sådan et talent holdes udenfor at være med for sjov og træne?
det mener jeg ikke,.. Jonas har et gigantisk talent i forhold til hans alder og det er der ingen der må ta' fra ham.
Lars dine meninger giver jeg ikke en 25 øre for... |
Ingen Kode-Ole - Ingen DMT
|
|
|
Topic |
|