Author |
Topic  |
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts |
Posted - 15 Jan 2007 : 20:41:38
|
Er enig !
Undre mig over at ting først bliver forbudt i DMT når det bliver forbudt andre steder. Indtil det er forbudt andre steder så er det jo bare en luderting, som vi hylder og elsker "red. Peter, Jonas og andre" men når det bliver forbudt på ESL, sååååå er det cool nok .... tænker her lidt otb osv.... men er enig, forbyd lortet. |

|
 |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts |
Posted - 16 Jan 2007 : 00:17:55
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Er enig !
Undre mig over at ting først bliver forbudt i DMT når det bliver forbudt andre steder. Indtil det er forbudt andre steder så er det jo bare en luderting, som vi hylder og elsker "red. Peter, Jonas og andre" men når det bliver forbudt på ESL, sååååå er det cool nok .... tænker her lidt otb osv.... men er enig, forbyd lortet.
Well der er forskell på det her og OTB...
1) Det her ser meget grimmere ud, men begge dele var grimt 2) OTB kunne faktisk forsvares til en hvis grænse, og det krævede en del skill at bruge og forsvare. Rocketshot kræver ingen skill og er ikke til at forsvare sådan rigtigt...
Og ja.. ligeså snart WCG, ESL og andre store turneringer banlyser noget, så giver det da kun et ekstra rygstød...
Husker ikke, at særlig mange hyldede OTB tilbage i 2005 - jeg var glad, da det blev banlyst, og det er FIFA 2005 uden OTB som jeg husker tilbage som det mest succesfulde og sjoveste spil...
|
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
 |
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts |
Posted - 16 Jan 2007 : 18:29:17
|
Er ikke uenig, bare ærlig over at DMT altid venter og ser hvad der sker rundt omkring.... |

|
 |
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts |
Posted - 16 Jan 2007 : 21:54:56
|
I det hele taget er det her Fifa 07 så proppet med målgivende bugs og ludermål, at man sgu må tage hatten af for EA. Det ødelægger det for dem selv og os: Lange udspark fra målmanden, mål direkte på hjørne, spillere der lunter forbi forsvareren på baglinjen og kan løbe bolden i mål, frispark lige uden for feltet er lettere at score på end straffespark! og så de her rocketshots. Så hjælper det jo ikke stort at gameplayet og realismen i øvrigt er rigtig god. Jeg mener i øvrigt at man også bør forbyde mål direkte på hjørne. Det ville være ok hvis kunne dække op for det, men det virker ikke sådan. Er der er ikke en haj herinde, der kan lave spillefil, der begrænser alle de her irritationsmomenter?
|
Thomas Ravnkilde, Werder Bremen |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 17 Jan 2007 : 12:01:39
|
quote: Originally posted by IstvaN
Er enig !
Undre mig over at ting først bliver forbudt i DMT når det bliver forbudt andre steder. Indtil det er forbudt andre steder så er det jo bare en luderting, som vi hylder og elsker "red. Peter, Jonas og andre" men når det bliver forbudt på ESL, sååååå er det cool nok .... tænker her lidt otb osv.... men er enig, forbyd lortet.
1) Det her ser meget grimmere ud, men begge dele var grimt 2) OTB kunne faktisk forsvares til en hvis grænse, og det krævede en del skill at bruge og forsvare. Rocketshot kræver ingen skill og er ikke til at forsvare sådan rigtigt...
Og ja.. ligeså snart WCG, ESL og andre store turneringer banlyser noget, så giver det da kun et ekstra rygstød...
Husker ikke, at særlig mange hyldede OTB tilbage i 2005 - jeg var glad, da det blev banlyst, og det er FIFA 2005 uden OTB som jeg husker tilbage som det mest succesfulde og sjoveste spil...
@ Istv4n
Det går an og forsvare sig mod det :D Spørg bare Jan  |
 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 17 Jan 2007 : 12:04:50
|
@ Ravnbrilde Jo der er en haj :D
Hajen hedder Hugobart og han siger : Spil PES6 |
 |
 |
|
JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts |
Posted - 17 Jan 2007 : 12:16:23
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
quote: Originally posted by IstvaN
Er enig !
@ Istv4n
Det går an og forsvare sig mod det :D Spørg bare Jan 
ikke hvis man øver det og ligger sin spillestil efter det 11 mand på egen bane og kun skud fra egen banehalvdel og som jeg sagde det i det første indlæg det lader sig også gøre med andre spillere end målmanden og bruger man andre spillere end målmanden rammer de ikke en af modstanderens angribere og ryger i egen kasse 
opret det forbud nu med det samme,
næste træk er at offentliggøre hvordan man laver det(velvidende at det vil ødelægge fifa totalt og man kan glemme alt om de nye tricks og finter), så der er ens odds for alle, for det er svært at lade være med at bruge når man kender til det, specielt i kampe hvor man er lidt presset, og der intet forbud er,
skulle det hænde at VB kommer i en kamp hvor der er en titel på spil vil i se et betonforsvar og alle mand på egen banehalvdel og de vil sende raketter afsted mod modstanderens mål så snart de får chancen
|
 |
Edited by - JBN on 17 Jan 2007 12:20:44 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 17 Jan 2007 : 16:23:40
|
"Jeg har på intet tidspunkt oplevet disse kanonkonger og hjørne tryllerier"  |
 |
 |
|
AaB-ern

357 Posts |
Posted - 17 Jan 2007 : 17:04:31
|
Og hvordan kan det bevises at ens modstander laver et rocketshot? |

Strandfelta på EASO |
 |
|
JBN

427 Posts |
Posted - 17 Jan 2007 : 17:13:06
|
quote: Originally posted by AaB-ern
Og hvordan kan det bevises at ens modstander laver et rocketshot?
ved hjælp af demotools som kommer sammen med multitools eller demoviewer jeg kan ikke lige huske hvad den hedder |
 |
Edited by - JBN on 17 Jan 2007 17:26:23 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 18 Jan 2007 : 14:06:04
|
quote: Originally posted by daugaard
Som nyvalgt leder vil jeg gerne have reglen indført asap. Men jeg/vi skal lige have snakket et generelt forbud sammen. Reglen vil efter min mening blive indført i starten af T2.
Forhåbentligt inden T2  |
 |
 |
|
JBN

427 Posts |
Posted - 18 Jan 2007 : 14:12:34
|
ledelsen har vist pondus og handlekraft |
 |
Edited by - JBN on 19 Jan 2007 13:23:36 |