FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Disconnect ved halvtid på easo
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Disconnect ved halvtid på easo
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 14 Jan 2007 :  20:37:43  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Hej
Jeg har desværre et stort problem på easo. Ligegyldigt om jeg joiner eller hoster disconnecter 07 ved halvtid.

Har i prøvet dette spillet er selvfølgelig patchet efter kunstens regler

mvh René

Til Ledelsen: Fjern lige mit gamle banner for god orden skyld

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.

Edited by - Totorules on 14 Jan 2007 20:39:29

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 14 Jan 2007 :  20:44:31  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det gør du bare selv i Profile.

Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 14 Jan 2007 :  20:57:09  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
aner ikke hvordan man gør det og det havde været rart med svar på topic

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 14 Jan 2007 :  21:01:18  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
bruger du detail level: low?

skift til medium/high hvis di gfx kort kan trække det, så kommer problemet ikke mere...

Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 14 Jan 2007 :  21:11:55  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
det prøver jeg med det samme claus

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 14 Jan 2007 :  23:22:51  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

bruger du detail level: low?
skift til medium/high hvis di gfx kort kan trække det, så kommer problemet ikke mere...

Hvad hulan Claus... har du en løsning på DIT problem... nice... Det var godt nok også belastende!
Ang. dit banner... Klik på "profile" og du vil der inde kunne ændre dit signatur... Dvs. fjerne link til banner og skrive dit navn m.m. i stedet for.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 14 Jan 2007 :  23:35:05  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
tjaa, havde jo bare valgt en setting som var frit tilgængelig i spillet, det vil sige den var kodet af EA shits, så ja, det var da MIT problem.....

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 15 Jan 2007 :  00:36:21  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har lidt af det samme med 1280x1024.
Kan ikke "ALT+TAB"... Så låser EA grafikken...

Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 15 Jan 2007 :  00:38:41  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Hej Claus

Jeg har spillet 2 kampe nu uden disconnect. Jeg håber på det hjalp
Tusind tak for hjælpen

mvh René

Go to Top of Page

Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet

302 Posts

Posted - 15 Jan 2007 :  00:40:38  Show Profile  Reply with Quote
Claus vil du ikke være en guttermand og slette dit eget banner, så mine i forvejen udvidet propiller kan slappe af på forum.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 15 Jan 2007 :  11:08:56  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Claus du gør det inde på Profile vælger endre signatur og tar bort http://www.gothbanner.he

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 16 Jan 2007 :  00:48:09  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
gif banner sucks - so suck them in!

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 17 Jan 2007 :  11:56:59  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes vi skal forbyde alt af banners.

Især når man ik kan opdatere banner og vise forkert hold

Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 17 Jan 2007 :  17:59:29  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Samme her, men så spiller jeg da bare i windowed mode, i 1280x1024

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 17 Jan 2007 :  19:55:08  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

gif banner sucks - so suck them in!

kan du lave mig et som dit ... bare modsat sort istedet for hvid ??? (og evt. noget tekst med satan også)

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 17 Jan 2007 :  21:03:33  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaB-ern

quote:
Originally posted by daugaard

Samme her, men så spiller jeg da bare i windowed mode, i 1280x1024

Forklar venligst...

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.224.73.107