Author |
Topic |
|
Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet
302 Posts |
Posted - 18 Jan 2007 : 15:33:31
|
Jeg har installeret 07MonkeyDragon Series + CreationMaster min plan var at ændre farve på mål net, Det lykkedes også. Men der sker noget mystisk .
Jeg kan ikke køre med den opdateret spiller database. Spillerne forsvinder simpelthen, så jeg blir nød til at ændre min hold til orginal.
Det virker ikke at installere den opdateret file igen, det vil den ikke.
Ps. Her er iøvrigt et screenshot af mit blå net+ Champions L popup skærm
|
|
Edited by - Tv3-Luna on 18 Jan 2007 15:35:48
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 18 Jan 2007 : 16:55:43
|
oplever det samme ved brug af CM07, det hjalp mig at køre DMT-fil og så skifte til EA- fil altså at du læser DB filen ind igen |
|
|
|
Tv3-Luna
302 Posts |
Posted - 18 Jan 2007 : 18:37:20
|
quote: Originally posted by JBN
oplever det samme ved brug af CM07, det hjalp mig at køre DMT-fil og så skifte til EA- fil altså at du læser DB filen ind igen
Jan jeg køre ren EA, har ikke DMT filen installeret, så det kan vel ikke være en løsning for mig ? |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 18 Jan 2007 : 19:41:45
|
quote: Originally posted by Tv3-Luna
quote: Originally posted by JBN
oplever det samme ved brug af CM07, det hjalp mig at køre DMT-fil og så skifte til EA- fil altså at du læser DB filen ind igen
Jan jeg køre ren EA, har ikke DMT filen installeret, så det kan vel ikke være en løsning for mig ?
du skal bare have en ren fifa.db. hvor du får den fra er sådan set ligegyldig men DMT's filvælger indeholder jo en ren EA_fifa.db |
|
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 18 Jan 2007 : 20:49:03
|
quote: Originally posted by Tv3-Luna
Jeg har installeret 07MonkeyDragon Series + CreationMaster min plan var at ændre farve på mål net, Det lykkedes også. Men der sker noget mystisk .
Jeg kan ikke køre med den opdateret spiller database. Spillerne forsvinder simpelthen, så jeg blir nød til at ændre min hold til orginal.
Det virker ikke at installere den opdateret file igen, det vil den ikke.
Ps. Her er iøvrigt et screenshot af mit blå net+ Champions L popup skærm
Sidste år, havde jeg problemet, der var løsningen at slette mappen, D.Hold eller D.Teams inde i Fifa 07 mappen i dokumenter. |
Strandfelta på EASO |
Edited by - AaB-ern on 18 Jan 2007 20:49:19 |
|
|
|
Topic |
|