FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - .
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 .
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  20:55:46  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg bestemmer da helt selv om jeg vil stoppe eller ej! om jeg så får karantæne så må jeg jo tage det med.

Det skal lige siges at det også har noget at gøre med at jeg ikke har så meget tid mere til at spille de kampe her om aftenen når alle andre har tid. Vælger at priortere(?) andre ting frem for FIFA

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  21:03:40  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvorfor starter du en ny tråd?

ifølge straffelovens §12 stk. 3 er det "...strafbart med hæfte eller bøde at afholde fra deltagelse i på internettet organiserede sportsturneringer, herunder action, rolle- og simulationsspil. ... kendes man skyldig straffes man med hæfte op til 2 år"

... desværre det er ikke noget du selv bestemmer

P.S. ovenstående kan være sarkastisk/sort/mærkeligt

Men lad være med at bruge andet som undskyldning end at du ikke gider ... det er sq for wankeragtigt ... og synes stadig du skal overveje din deltagelse

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  21:49:39  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
haha :D

For at være helt ærlig så er det en blanding af begge at jeg ikke rigtig har tid, og at jeg syns reglerne er for langt fra andre turneringer§

det var ikke med vilje at jeg fik oprettet en ny tråd skal det lige siges

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  22:07:37  Show Profile  Reply with Quote
Du har stadig ikke kommenteret hvilke regler der er så forskellige fra andre turneringer ?

Ikke fordi du skal, men ville da være fint nok at vide hvad folk er utilfredse med
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  22:22:14  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
DMT er da den mest fede turnering der findes, og reglerne er da gode, her er plads til alle uaset hvad niveau man spiller på, der bliver ikke stillet nogen krav til en bortset fra at man mindst skal spille 4 kampe på 14 dage, og mht. regler så findes der ikke en turnering noget sted, der har mere demokratiske regler, vi har nemlig selv vedtaget dem.
at man så ikke altid er enig i fortolkningen af dem gør jo ikke noget, så får man sig jo bare en god diskution omkring det.

SÅ ATUZ op på krikken og få spillet dine sidste 6 kampe, det er hurtigt overstået

Edited by - JBN on 22 Jan 2007 22:24:08
Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng

78 Posts

Posted - 23 Jan 2007 :  19:04:06  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Helt enig med jan!

EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 24 Jan 2007 :  08:44:52  Show Profile  Reply with Quote
Atuz..

Hvis du fortsætter stilen, kommer du med i kværulantens klummeklub - for det der er da brok whining af 1. grad. Så vidt vides er det kun mig der har tilladelse til at være SÅ pinlig!

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 24 Jan 2007 :  08:55:37  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
haha :D

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.149.238.67