FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Stopper i DMT
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Stopper i DMT
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  20:39:53  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej allesammen jeg stopper i DMT fra i aften af, af den ene grund at jeg syns ikke reglerne er up to date i forhold til de internationale turneringer, syntes i burde følge de regler. men det er jo bare min mening.

Tak for en god tid i DMT - Kommer tilbage lige så snart der sker nogle ændringer i reglsættet!

Mvh. Michael - Arsenal

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  20:44:41  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
... nej du gør ikke ...eftersom du får karantæne ved udtrædelse af turneringen i utide ...

måske du skulle overveje en anden model istedet?

sæsonen slutter om 4 uger ... 6 kampe tilbage ... i pausen kan du jo forsøge at få lavet reglerne om ... er sikker på mange er enige med dig omkring at visse ting skal forbydes ...

som udgangspunkt laves reglerne ikke om midt i en turnering pånær i helt ekstreme tilfælde (som rocketshot) - ellers bliver regelændringer forbeholdt tiden mellem turneringer for at vi ikke forvrider konkurrencen undervejs i en sæson ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  20:46:36  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
og ville da være rart hvis du sagde hvad regel du snakker om.

Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  20:48:38  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
helt enig med Ole, hvilke regler er det du mangler?

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  21:04:06  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
indkast bugs er da tilladt i esl

Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  21:16:07  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOL da :D

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  21:48:00  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
det var nu ikke pga. det :) men se hvad jeg også skrev i den anden som var en fejl at jeg fik oprettet

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 22 Jan 2007 :  22:00:16  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by atuz

jeg bestemmer da helt selv om jeg vil stoppe eller ej! om jeg så får karantæne så må jeg jo tage det med.

Skal det tolkes som om, du fuldkommen er ligeglad med dine modstandere, eller hvad..?

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 23 Jan 2007 :  12:13:24  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ta jer en tuborg og nyd livet for på fjeldet er det hvide strender af sne

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 23 Jan 2007 :  17:13:31  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Sne???.... hvilken slags sne???? Cola???? Ellers bare frost på toppen af fjeldræven?

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 24 Jan 2007 :  12:19:18  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ellers bare frost på toppen af fjeldræven! ;)

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.190.239.189