FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Det er slut, og følgende...
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Det er slut, og følgende...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  01:41:32  Show Profile  Reply with Quote
takker af; H. Rostock/Brøndby/Betis/Lyon/Arsenal/Valencia

De sidste kampe nærmer sig, og inden det sker vil jeg da gerne lige sige tak for den tid jeg har haft i DMT gennem de sidste 8 år. Især fordi at jeg laver en "Jesper" her mod slutningen, og ikke vil være så meget online grundet arbejde.

Tak for det gode sammenarbejde i ledelsen, som jeg har haft med de forskellige gennem tiderne. Ikke mindst de sidste par år hvor det har været bestående af Claus, Ole og ikke mindst Jesper. Jeg syntes at vi kan være stolte af det arbejde og udvikling som vi har nået over de sidste par år.
Håber at det nye team med Bo, Torben og Ole kan tilfører DMT endnu mere. Alt held og lykke til dem for fremtiden.

På det spillemæssige plan kan jeg vel på en måde også sige tak fordi i lod mig vinde et par gange. Men nu er spille glæden og gejsten for at vinde så også væk :)
Det må derfor også være på tide at trække mig tilbage, som aktiv deltager i selve turneringen. Tak for massere af gode tider. Har gennem DMT mødt mennesker, som jeg i dag ser ofte i det virkelige liv, og er blevet gode venner med.

Til sidst vil jeg blot ønske DMT alt mulig held og lykke for fremtiden. Jeg håber at turneringen vil kører videre de næste mange år.

Med venlig hilsen
Anders Nørgaard
H. Rostock, BRØNDBY IF, Betis, Lyon, Arsenal og Valencia

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  01:50:39  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
o_O

Damn... min evige rival som jeg af uransagelige aldrig kom til at møde i en betydende kamp offline :S

Håber du vender tilbage engang... indtil da... GLHF med hvad du ellers får tiden til at gå med :)

ciao m8

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet

302 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  02:14:29  Show Profile  Reply with Quote
En Dmt legende stopper.

Farvel Anders, håber du vender tilbage igen!

Edited by - Tv3-Luna on 28 Jan 2007 02:19:03
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  07:39:56  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
ses m8

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  11:14:18  Show Profile  Reply with Quote
Superfair & Superflink.

Hils Derude!

Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer

536 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  11:47:36  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Hej Anders

Tak for alle årene du er en af de efterhånden få der har været her længere end Jeg om det så lige er et godt tegn ved jeg ikke ;-)

Men Anders eller Mr Brøndby du er den i særklasse bedste spiller i DMT´s historie. Aldrig har der været en gamer der år efter år har fået det bedste ud af spillet. Tillige har du altid været fair og spillet fairplay og ikke været en bugrider.

Jeg er sikker på dette ikke er et farvel men et på gensyn. Vi har alle op og nedture i DMT nu er turen så kommet til dig.

Jeg vil ønske dig god pause og samtidig tilslutte mig dine ord omkring den bedste ledelse nogensinde i DMT´s historie
I har løftet DMT op på et niveau Jeg ikke troede var mulig.

Tak for et godt arbejde gutter

God vind Anders ses

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  13:51:38  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tak for din tid i DMT... Stormester kan man vel godt kalde dig. Tak for dit venlige væsen som har båret sjælen i DMT. Håber at vi kan løfte arven Torben, Ole og jeg. Men på det web baseret håber jeg stadigt vi kan trække lidt på dig i ny og næ. Hold dig munter.....
Sad day man.....

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  14:31:51  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
snøft snøft, det var en sørgelig nyhed :(

Tak for din tid i DMT - tak for kampene, både de vigtige og de ligegyldige. Du har med dit altid eminente spil vundet langt de fleste, hvis ikke dem alle, men det har alligevel ikke været uudholdeligt at spille mod dig.

Jeg vil også sige tak for din indsats i ledelsen - DMT bør være dig dybt taknemmelig for den store frivillige indsats og de mange timer - og for det flotte og velfungerende resultat: sitet som det kører idag!

Du ved selvfølgelig at du er velkommen, hvis et fremtidigt fifa kan få lidt spillelyst tilbage i fingrene - vi glæder os til at se dig til den tid!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  14:46:24  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tak for alt og alle kampene..

Velkommen tilbage...

Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  14:51:48  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Anders, håber du vinder tilbage en dag, held og lykke med work..

hvis du har samme talent som i fifa så skulle du måske starte i bif

hygge -

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  15:05:00  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
En stor konge inden fifa trækker sig tilbage. Vil bare ønske dig alt godt i framtiden og takke for alt arbejde som er utallige timer frivillig arbejde du har gjordt for DMT.

Resultatet er brilliant.

Velkommen tilbage når BIF er ledige

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  16:52:00  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

En stor konge inden fifa trækker sig tilbage. Vil bare ønske dig alt godt i framtiden og takke for alt arbejde som er utallige timer frivillig arbejde du har gjordt for DMT.

Resultatet er brilliant.

Velkommen tilbage når BIF er ledige

LOL det bliver de aldrig igen og nødskov er her ikke til at fuske dem til anders,

Nej Anders, det var noget af et chock dig og jesper gav mig for et par måneder siden, især at du stoppede helt, men jeg har forstået hvorfor og det er helt fair.

Jeg har spillet imod dig og beskyldt dig for at snyde lige siden det sidste af fifa 99 og så frem til idag, dog med nogle små og store pauser undervejs.

Lige fra vennetjeneste klikke tiden, til du var bagud 6-13 eller sådan noget og vandt returkampen og gik videre til finalen med en mand i undertal i returkampen.

Fra det store træf i 2001 hvor du sov dig til at vinde single turneringen selvom du ville hjem og sove, frem til idag hvor du har vundet mange pokaler undervejs .

Jeg vil savne samarbejdet i ledelsen særdeles meget og især som person, der mange gange var med til at sætte pædagoiske jesper på plads og jeg håber du returnere efter en tiltrængt pause og har fundet nye koder .

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  21:23:03  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kongen checker ud .....

Tak for tæv !
Tak for sportmanship
Tak for dit frivillige arbejde
Tak for din måde at være på

med andre ord tak for alt ..... bukker mig i støvet

Go to Top of Page

Strudal

488 Posts

Posted - 28 Jan 2007 :  22:14:36  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
tak for nu Anders, du må godt få bif hvis du bliver ellers må du have det godt og tak for alt det arbejde du har lagt i dmt det er sindsygt at i gider, jeg har dybt respekt for jer, håber du kommer tilbare en dag.

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 29 Jan 2007 :  21:03:11  Show Profile  Reply with Quote
Tak for de mange pæne ord.....
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 29 Jan 2007 :  21:30:40  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BIF

Tak for de mange pæne ord.....

Skulle da bare mangle og kan vidst ikke ses i for store portioner.

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.141.32.252