godt nu er jeg træt af jer allesammens pis så alle dem der har noget pis at sige om mig skriv det her så i kan komme ud med det
Jeg vil ikke svine dig til, men syntes du virker som en på 9-10 år, især med din kommentar på msn, om Dennis og gay. Jeres log af jeres samtale, vidner også om minimum hjerne aktivitet, fra jer begge. Tag nu begge 2 og kom videre, vi er her vel alle for at have det sjovt og spille noget Fifa.
Jeg sytes at det er et fremrivende og enormt poetisk emne vi de sidste par dage har været vidne til.... Jonas: "nu er jeg træt af jer allesammens pis" Hvem er jer alle sammen? 1. Forståeligt at folk reagerre som de gør. 2. Den eneste som du p.t. har raget dig uklar med er Dennis. 3. Hvad vil du selv gøre for at sådanne situationer som den med Dennis ikke gentager sig?
Lukke topic.... næææ hvorfor.. Det har da samlet DMT's medlemmer mere end noget andet de sidste måneder...
Jeg sytes at det er et fremrivende og enormt poetisk emne vi de sidste par dage har været vidne til.... Jonas: "nu er jeg træt af jer allesammens pis" Hvem er jer alle sammen?
Altså det er klart man går og blir lidt træt hvis man drikker alles pis. Det ville jeg nu også stærkt fraråde..
Jeg sytes at det er et fremrivende og enormt poetisk emne vi de sidste par dage har været vidne til.... Jonas: "nu er jeg træt af jer allesammens pis" Hvem er jer alle sammen?
Altså det er klart man går og blir lidt træt hvis man drikker alles pis. Det ville jeg nu også stærkt fraråde..
Hvem er det der tisser i drengenes termokander?
sorry my bad ... toilettet er i stykker ... men omvendt, det frisker op ... dog ikke når det har været i kog ... så lugter det af sild eller nordmand?