FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Klage topic
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Klage topic
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 05 Feb 2007 :  12:52:15  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

godt nu er jeg træt af jer allesammens pis så alle dem der har noget pis at sige om mig skriv det her så i kan komme ud med det

Gider du lige gå ned med skraldespanden

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 05 Feb 2007 :  14:15:37  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hahahaaa... Jan... Nice.... AFSTED JONAS!

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 05 Feb 2007 :  15:32:11  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nå men jeg kan da godt ligge ud med mit pis som ikke er familierelateret.
Da jeg første gang blev opmærksom på din og Dennis's børne leg var da du havde skrevet "Dennis Nordenbøl er et svin" i din MSN besked linie. Jeg gjorde dig på en høflig måde opmærksom på at jeg fandt det temmeligt barnligt. Du mente så at det måtte du da helt selv bestemme hvad du ville skrive i dette felt... Helt enig! Men stadigt ville jeg gerne have du fjernede det da vi ikke tolerere personlig tilsvining i DMT regi.... Og takker for at du så fjernede det....
Og til min skuffelse ser jeg så i dag din barnlige sjæl komme til udtryk igen:

Selv om du fik din vilje i sagen om BMT kvartfinale...
Øv siger jeg bare....

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 05 Feb 2007 :  15:47:33  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Nå men jeg kan da godt ligge ud med mit pis som ikke er familierelateret.
Da jeg første gang blev opmærksom på din og Dennis's børne leg var da du havde skrevet "Dennis Nordenbøl er et svin" i din MSN besked linie. Jeg gjorde dig på en høflig måde opmærksom på at jeg fandt det temmeligt barnligt. Du mente så at det måtte du da helt selv bestemme hvad du ville skrive i dette felt... Helt enig! Men stadigt ville jeg gerne have du fjernede det da vi ikke tolerere personlig tilsvining i DMT regi.... Og takker for at du så fjernede det....
Og til min skuffelse ser jeg så i dag din barnlige sjæl komme til udtryk igen:

Selv om du fik din vilje i sagen om BMT kvartfinale...
Øv siger jeg bare....

hvis personlig tilsvning er forbudt, vhorfor accepterer i så Jonas' opførsel?
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 05 Feb 2007 :  16:16:31  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
personlig tilsvining er forbudt på dmt og vores mirc chat.

msn kan man jo bare blocke folk.

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 05 Feb 2007 :  16:39:48  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ved godt at man bare kan blocke folk, men beskeden er jo stadigt til frit skue for os andre... Er blot utilfreds med Jonas's opførsel.

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 05 Feb 2007 :  16:57:53  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er ledelsen i DMT, og har bestemt at Jonas skal ha et års pause fra DMT.

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Feb 2007 :  17:51:43  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er havren. Jeg har bjælder på,. mer end tyve, tror jeg, på hvert Strå. Bonden kalder dem for mine Fold. Gud velsigne ham, den Bondeknold!

Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts

Posted - 05 Feb 2007 :  18:27:17  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mr.Corleone

det behøver i ikke jeg smutter ihvertfald 1 T efter denne T og så må vi se om jeg gider DMT igen senere
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Feb 2007 :  19:09:18  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:

det behøver i ikke jeg smutter ihvertfald 1 T efter denne T og så må vi se om jeg gider DMT igen senere

Jamen det er da altid sundt og konstruktivt at sætte sig nogle mål for fremtiden!

Edited by - BL on 06 Feb 2007 14:10:49
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 05 Feb 2007 :  23:47:33  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:

Man har jo lov at håbe...

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  09:12:47  Show Profile  Reply with Quote
Hvad kan jeg sige;

Der er dømt omfattende Tudefjæs på hele DMT.

Men I gør det med stil !

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  14:11:18  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Murphie75

Hvad kan jeg sige;

Der er dømt omfattende Tudefjæs på hele DMT.

Men I gør det med stil !

Man kan vel ikke gøre for at man har charme...

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  14:14:07  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:

Det var da altid noget...
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  14:15:46  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

personlig tilsvining er forbudt på dmt og vores mirc chat.

msn kan man jo bare blocke folk.

du er lidt en regel-ole .. (;

regler er firkantet men man kan jo altid smutte udenom hvis man ønsker ...
Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.139.239.25