FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - ER DU USPORTSLIG???
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 ER DU USPORTSLIG???
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  21:36:47  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address
Jonas Nielsen d. 2/4/2007 6:34:52 PM:

JEG VIL GODT HAVE SPILLET KAMPEN MEN JEG HAR VÆRET MEGET FORHINDRET!!
JEG LAVER MEGET ANDET END AT SPILLE FIFA HELE JULEN! SÅ I SKAL FANDME IK SIGE JEG ER USPORTSLIG .........................................................

Hey, Jonas.. dette er dine egne ord! Men så skal vi vel bare aftale en tid at spille så???
For hvis du ikke er USPORTSLIG! Kan du vel godt se, at jeg ikke har haft nogen mulighed for at komme den tirsdag!!???

Og når man ikke er USPORTSLIG! så lad da kampen blive til noget! og ikke bare lade den blive dømt væk??????????????

Hvad siger du????

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  21:55:25  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address
kids...

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  21:58:40  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address
Morfar = NØRD!!!

Hvorfor ikke bare blande sig uden om???

JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  22:04:40  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address
VM I KÆMPE BØRNEHAVE!

Kom nu videre for dælen da - det er da utroligt, at forum skal bruges til den slags "fnidder-fnadder"!

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Edited by - Esben Lauritsen on 06 Feb 2007 22:05:59
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  22:14:07  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
Jamen i kan jo bare ignore det?

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  22:26:23  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address
Eller vi lukker emnet.

Kampen kan ikke spilles, da udvalget har behandlet sagen til fordel for Jonas.

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  22:37:13  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address
Censureret af ledelsen.

Tak Kasper!!!!

ER I LIGEGLADE!!! SÅ LAD VÆR MED AT SVARE!!!

HVA FANDEN!!!

JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  22:46:56  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address
Helt ærligt Dennis... Det er jo ikke ligefrem sympati du får med dette togt du har gang i. Tag nu og accepter udvalgets beslutning. Og ydermere så ved du jo at folk blander sig når du offentligt prøver at få Jonas til at spille kampen. Lad det nu ligge og kom videre...

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  23:04:39  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address
Ikke det der ligner!!!

Nu har mindst 7 forskellige personer skrevet og fortalt de heller ikke FATTER hvorfor man har dømt som man har gjort!

Og jeg leder sgu ikke efter sympati eller folk der holder med mig!! det her var til Jonas! og kun til Jonas!!

Han siger, han ikke er USPORTSLIG..! så jeg spørg bare, om han så vil spille de kampe?????? det er skam alt!

JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  23:18:04  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address
Så vil en mail til ham måske være mere på sin plads?

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  23:19:39  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by NordenDK

det her var til Jonas! og kun til Jonas!!

Hmm... sorry... men... hvis det er envejskommunikation, skal du nok overveje at undlade at bruge et FORUM, der er defineret ved at facilitere kommunikation mellem mere end to personer.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  23:29:52  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address
quote:

Ikke det der ligner!!!

Nu har mindst 7 forskellige personer skrevet og fortalt de heller ikke FATTER hvorfor man har dømt som man har gjort!

Og jeg leder sgu ikke efter sympati eller folk der holder med mig!! det her var til Jonas! og kun til Jonas!!

Han siger, han ikke er USPORTSLIG..! så jeg spørg bare, om han så vil spille de kampe?????? det er skam alt!

jeg hæfter mig ved to ting. punkt 1. i den log du har lagt op på forum skriver du at du aldrig kan spille om tirsdagen, så spørger jeg hvad dag har vi i dag.

punkt 2. Jonas har svaret i den offentlige komunikation der har været at du altid har spurgt ham om han vil spille når du ved han ikke kan, han er de næste 5 dage hos sin mor, og kan derfor ikke spille.

kan også oplyse at han spiller sine kampe i denne t færdig og så stopper han

Edited by - JBN on 06 Feb 2007 23:35:10
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  23:45:04  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address
Er der nogen der siger vi skulle spille i dag FARMAND???

Ja, har godt set, han skriver jeg kun spørg, når han ikke kan!

MEN.. ser ingen steder i samtalen i mellem os, at han fortæller hvilke dage og uger han ikke kan??? (udover onsdage)

For det har han aldrig sagt til mig? Men hvad hentyder du?
at jeg bliver væk med vilje, for at kunne få den dømt
2 x 0-5? For det vil jeg hellere end at spille i mod ham????

Er det det, som FARMAND går i forsvar og prøver på at síge??

For det er da helt hen i vejret......... kan du forhåbentlig godt selv høre?????????

JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  23:48:00  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address
Du får lige en løftet pegefinger Dennis.... Stop med at provokere her i dette offentlige forum.

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 06 Feb 2007 :  23:53:22  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address
quote:

Er der nogen der siger vi skulle spille i dag FARMAND???

Ja, har godt set, han skriver jeg kun spørg, når han ikke kan!

MEN.. ser ingen steder i samtalen i mellem os, at han fortæller hvilke dage og uger han ikke kan??? (udover onsdage)

For det har han aldrig sagt til mig? Men hvad hentyder du?
at jeg bliver væk med vilje, for at kunne få den dømt
2 x 0-5? For det vil jeg hellere end at spille i mod ham????

Er det det, som FARMAND går i forsvar og prøver på at síge??

For det er da helt hen i vejret......... kan du forhåbentlig godt selv høre?????????

mener bare at det virker utroværdigt at man siger man aldrig kan om tirsdagen, og så bruger man så lang tid på at forsøge at sætte bogstaverne rigtig sammen på en tirsdag

mener ikke jeg har noget at forsvare, ikke mit problem at der er nogen der ikke kan holde deres aftaler

Edited by - JBN on 06 Feb 2007 23:58:58
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  00:13:42  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
bo hvorfor er du allrede leder ? troede det var efter endt T1 du skulle indtrede ?

Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.17.175.191