Author |
Topic |
NordenDK
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 21:36:47
|
Jonas Nielsen d. 2/4/2007 6:34:52 PM:
JEG VIL GODT HAVE SPILLET KAMPEN MEN JEG HAR VÆRET MEGET FORHINDRET!! JEG LAVER MEGET ANDET END AT SPILLE FIFA HELE JULEN! SÅ I SKAL FANDME IK SIGE JEG ER USPORTSLIG .........................................................
Hey, Jonas.. dette er dine egne ord! Men så skal vi vel bare aftale en tid at spille så??? For hvis du ikke er USPORTSLIG! Kan du vel godt se, at jeg ikke har haft nogen mulighed for at komme den tirsdag!!???
Og når man ikke er USPORTSLIG! så lad da kampen blive til noget! og ikke bare lade den blive dømt væk??????????????
Hvad siger du????
|
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
|
Morfar
Fast mand på førsteholdet
286 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 21:55:25
|
kids... |
|
|
|
NordenDK
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 21:58:40
|
Morfar = NØRD!!!
Hvorfor ikke bare blande sig uden om??? |
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
|
|
Esben Lauritsen
372 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 22:04:40
|
VM I KÆMPE BØRNEHAVE!
Kom nu videre for dælen da - det er da utroligt, at forum skal bruges til den slags "fnidder-fnadder"! |
Esben Lauritsen Tidl. DMT-leder
|
Edited by - Esben Lauritsen on 06 Feb 2007 22:05:59 |
|
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører
233 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 22:14:07
|
Jamen i kan jo bare ignore det? |
Vinder af 2Div. |
|
|
Don Corleone
Bold-bestyrelsen
427 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 22:26:23
|
Eller vi lukker emnet.
Kampen kan ikke spilles, da udvalget har behandlet sagen til fordel for Jonas.
|
Vinder af DMT,s fairplay pris 2006. DMT Leder..så ka i lære det
torsoe666 på EASO |
|
|
NordenDK
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 22:37:13
|
Censureret af ledelsen.
Tak Kasper!!!!
ER I LIGEGLADE!!! SÅ LAD VÆR MED AT SVARE!!!
HVA FANDEN!!! |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 22:46:56
|
Helt ærligt Dennis... Det er jo ikke ligefrem sympati du får med dette togt du har gang i. Tag nu og accepter udvalgets beslutning. Og ydermere så ved du jo at folk blander sig når du offentligt prøver at få Jonas til at spille kampen. Lad det nu ligge og kom videre... |
|
|
|
NordenDK
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 23:04:39
|
Ikke det der ligner!!!
Nu har mindst 7 forskellige personer skrevet og fortalt de heller ikke FATTER hvorfor man har dømt som man har gjort!
Og jeg leder sgu ikke efter sympati eller folk der holder med mig!! det her var til Jonas! og kun til Jonas!!
Han siger, han ikke er USPORTSLIG..! så jeg spørg bare, om han så vil spille de kampe?????? det er skam alt!
|
|
|
Esben Lauritsen
372 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 23:18:04
|
Så vil en mail til ham måske være mere på sin plads? |
Esben Lauritsen Tidl. DMT-leder
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 23:19:39
|
quote: Originally posted by NordenDK
det her var til Jonas! og kun til Jonas!!
Hmm... sorry... men... hvis det er envejskommunikation, skal du nok overveje at undlade at bruge et FORUM, der er defineret ved at facilitere kommunikation mellem mere end to personer. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 23:29:52
|
Ikke det der ligner!!!
Nu har mindst 7 forskellige personer skrevet og fortalt de heller ikke FATTER hvorfor man har dømt som man har gjort!
Og jeg leder sgu ikke efter sympati eller folk der holder med mig!! det her var til Jonas! og kun til Jonas!!
Han siger, han ikke er USPORTSLIG..! så jeg spørg bare, om han så vil spille de kampe?????? det er skam alt!
jeg hæfter mig ved to ting. punkt 1. i den log du har lagt op på forum skriver du at du aldrig kan spille om tirsdagen, så spørger jeg hvad dag har vi i dag.
punkt 2. Jonas har svaret i den offentlige komunikation der har været at du altid har spurgt ham om han vil spille når du ved han ikke kan, han er de næste 5 dage hos sin mor, og kan derfor ikke spille.
kan også oplyse at han spiller sine kampe i denne t færdig og så stopper han |
|
Edited by - JBN on 06 Feb 2007 23:35:10 |
|
|
NordenDK
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 23:45:04
|
Er der nogen der siger vi skulle spille i dag FARMAND???
Ja, har godt set, han skriver jeg kun spørg, når han ikke kan!
MEN.. ser ingen steder i samtalen i mellem os, at han fortæller hvilke dage og uger han ikke kan??? (udover onsdage)
For det har han aldrig sagt til mig? Men hvad hentyder du? at jeg bliver væk med vilje, for at kunne få den dømt 2 x 0-5? For det vil jeg hellere end at spille i mod ham????
Er det det, som FARMAND går i forsvar og prøver på at síge??
For det er da helt hen i vejret......... kan du forhåbentlig godt selv høre????????? |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 23:48:00
|
Du får lige en løftet pegefinger Dennis.... Stop med at provokere her i dette offentlige forum. |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 06 Feb 2007 : 23:53:22
|
Er der nogen der siger vi skulle spille i dag FARMAND???
Ja, har godt set, han skriver jeg kun spørg, når han ikke kan!
MEN.. ser ingen steder i samtalen i mellem os, at han fortæller hvilke dage og uger han ikke kan??? (udover onsdage)
For det har han aldrig sagt til mig? Men hvad hentyder du? at jeg bliver væk med vilje, for at kunne få den dømt 2 x 0-5? For det vil jeg hellere end at spille i mod ham????
Er det det, som FARMAND går i forsvar og prøver på at síge??
For det er da helt hen i vejret......... kan du forhåbentlig godt selv høre?????????
mener bare at det virker utroværdigt at man siger man aldrig kan om tirsdagen, og så bruger man så lang tid på at forsøge at sætte bogstaverne rigtig sammen på en tirsdag
mener ikke jeg har noget at forsvare, ikke mit problem at der er nogen der ikke kan holde deres aftaler |
|
Edited by - JBN on 06 Feb 2007 23:58:58 |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 00:13:42
|
bo hvorfor er du allrede leder ? troede det var efter endt T1 du skulle indtrede ? |
|
|
|
Topic |
|