Author |
Topic |
NordenDK
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 00:19:22
|
Kan det være fordi, der er internet forbindelse på mit arbejde.. men intet FIFA???
|
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
|
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 00:20:46
|
quote: Originally posted by NordenDK
Kan det være fordi, der er internet forbindelse på mit arbejde.. men intet FIFA???
ikke ifølge din log med dine arbejdstider
http://www.fifa-online.dk/nyheder/include.asp?id=672
andet indlæg linje 13 fra bunden 5:30 - 17:00 hver dag |
|
Edited by - JBN on 07 Feb 2007 00:27:21 |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 00:32:46
|
Har børnehaven åben klokken 00:19? :)
Altså det er det sjove ved det her... Dennis - du arbejder i en børnehave... du arbejder med børn hver dag... så må du altså kunne takle den her situation lidt bedre :)
Come on guys... |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 00:36:05
|
DBT = Dansk Børnehave Turnering .
|
|
|
|
NordenDK
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 00:45:51
|
1. har aldrig arbejdet i en børnehave.. men fritidshjem.. :)
2. Kunne de tænkes, at det ikke er hver tirsdag, jeg skal arbejde til ud på natten???
3. Nogen gange bliver man kaldt på arbejde, hvis en pludselig ligger sig syg! Og så sker det, at man ikke kan komme hjem til tiden, for at spille en FIFA kamp.....
Er det okey???
eller.. nååå.. nej.. det var det jo så ikke... fandt jeg ud af! |
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
|
|
Don Corleone
Bold-bestyrelsen
427 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 00:55:12
|
Er du på arbejde nu? |
Vinder af DMT,s fairplay pris 2006. DMT Leder..så ka i lære det
torsoe666 på EASO |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 01:32:31
|
2. Kunne de tænkes, at det ikke er hver tirsdag, jeg skal arbejde til ud på natten???
3. Nogen gange bliver man kaldt på arbejde, hvis en pludselig ligger sig syg! Og så sker det, at man ikke kan komme hjem til tiden, for at spille en FIFA kamp.....
Er det okey???
eller.. nååå.. nej.. det var det jo så ikke... fandt jeg ud af!
Hvad du laver til langt ud på natten er din egen sag , DMT kan ikke tage højde for folks arbejdstider!!?
|
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 07:43:24
|
Er det okey???
eller.. nååå.. nej.. det var det jo så ikke... fandt jeg ud af!
ikke ifølge din egen besked hvor du afviser med fødselsdag som grund:kampforslag tirsdag d. 21/1 kl 21 afvist onsdag d 23/1 kl 22:20 pga: fødselsdag |
|
Edited by - JBN on 07 Feb 2007 07:49:56 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 07:47:17
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
bo hvorfor er du allrede leder ? troede det var efter endt T1 du skulle indtrede ?
Hej vidar, har De ligget aab
Vidar de 2 som blev valgt (Som blev Torben og Bo) var leder fra da valget sluttet, men er indtil T1 under oplæring men har stadig samme rettigheder som ledere. |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 08:04:32
|
quote: Originally posted by Mr.Corleone
Eller vi lukker emnet.
Kampen kan ikke spilles, da udvalget har behandlet sagen til fordel for Jonas.
Ved godt at du og Bo ikke har været ledere end os andre i særlig lang tid, derfor denne lille hjælp ....
Bemærk disse 2 punkter i reglerne.
Stk. 2. Afvikling på trods af manglende aftale om afvikling Møder man ikke ikke op til et aftalt tidspunkt, kan kampen uden videre dømmes 0-5,men det er stadig tilladt at afvikle den på et andet tidspunkt.
Stk. 3. Afvikling af dømte kampe Det er til enhver tid tilladt at afvikle en dømt kamp såfremt begge parter ønsker dette. Resultatet vil herefter erstatte det hidtidige resultat.
Med disse 2 regler in mente, så vil jeg bare sige at det er op til Jonas om han ønsker en sportslig afvikling af turneringen eller om han vil gå videre på en par dømte kampe fordi at Dennis var et fjols, som formentligt endnu ikke har undskyldt at han brændte Jonas af ....... men man skal nok være over 35 for at kunne undskylde for sine ugerninger, uden at blive alt for flov.
Men bottom line .............. det er op til Jonas.
Til Bo/Torben ...... en god ide, læs og lær reglerne, ellers skal regl politiet nok hjælpe af og til.
Ps.: Denne regl blev i sin tid lavet fordi at det VIGTIGESTE i denne turnering er at kampene bliver spillet og ikke at de bliver dømt.
|
|
|
|
Don Corleone
Bold-bestyrelsen
427 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 08:09:29
|
Tak JJ. Er taget til efterretning. |
Vinder af DMT,s fairplay pris 2006. DMT Leder..så ka i lære det
torsoe666 på EASO |
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 08:25:32
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
quote: Originally posted by Mr.Corleone
Eller vi lukker emnet.
Kampen kan ikke spilles, da udvalget har behandlet sagen til fordel for Jonas.
Ved godt at du og Bo ikke har været ledere end os andre i særlig lang tid, derfor denne lille hjælp ....
Bemærk disse 2 punkter i reglerne.
Stk. 2. Afvikling på trods af manglende aftale om afvikling Møder man ikke ikke op til et aftalt tidspunkt, kan kampen uden videre dømmes 0-5,men det er stadig tilladt at afvikle den på et andet tidspunkt.
Stk. 3. Afvikling af dømte kampe Det er til enhver tid tilladt at afvikle en dømt kamp såfremt begge parter ønsker dette. Resultatet vil herefter erstatte det hidtidige resultat.
Med disse 2 regler in mente, så vil jeg bare sige at det er op til Jonas om han ønsker en sportslig afvikling af turneringen eller om han vil gå videre på en par dømte kampe fordi at Dennis var et fjols, som formentligt endnu ikke har undskyldt at han brændte Jonas af ....... men man skal nok være over 35 for at kunne undskylde for sine ugerninger, uden at blive alt for flov.
Men bottom line .............. det er op til Jonas.
Til Bo/Torben ...... en god ide, læs og lær reglerne, ellers skal regl politiet nok hjælpe af og til.
Ps.: Denne regl blev i sin tid lavet fordi at det VIGTIGESTE i denne turnering er at kampene bliver spillet og ikke at de bliver dømt.
kan sagtens praktiseres i divisionerne, men her drejer det sig om en cup, hvor der var deadline for den næste kamp i mandags, og kampene er spillet og Benfica og Bochum mødes i finalen |
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 08:50:20
|
Det er meget naturligt at handle en smule overilet, hvis man føler sig uretfærdigt behandlet.
Især hvis andre vender sig imod en og syntes det er synd for en der aldrig er hjemme til at kunne spille FIFA og tit ytre at det er andres problem. Fred være med det. Men Så er det sikkert meget godt man tager en pause, hvis man syntes alle er nogle røvhuller. Vil dog lige sige at jeg syntes Jonas er en gæv og flink fyr, som man kan snakke fint med.
Dennis kunne måske bare ignorere det hele og sige Nåeh Ja.. Men han vælger at stå ved hvad han mener er rigtigt. OG I DET MINDSTE; han har ikke kaldt nogen for hverken det ene eller det andet. Han er måske bare en smule ærekær og stædig.
Men når alt kommer til alt. Glem den kamp - Nogen føler sig forfulgt og nogen er sikkert blevet uretfærdigt behandlet.
Men dommeren så det ikke...
Det er en alvorlig situation, hvis denne stil fortsætter - for så er der ikke mere DMT.
Move on - Lad os holde en fest og ryge en LUNA-peacepibe..
DET BAR FIFA!
|
|
Edited by - Murphie75 on 07 Feb 2007 09:01:09 |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 09:17:50
|
Godt skrevet der Kværulanten |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 09:20:30
|
Synes efterhånden Dennis er blevet dårlig behandlet.
Don't hate Dennis , hate the game |
|
|
|
Topic |
|