Author |
Topic |
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 15:38:36
|
quote: Originally posted by NordenDK
At du for fanden kan blive ved med at koge suppe på jeg ikke dukkede op???????
FOR FANDEN VEJLE!!! TAG DIG NU SAMMEN!!!!
Nu arbejder jeg på et hjem med phykisk og fysiks udviklingshæmmede mennesker! Og når en melder sig syg, er der brug for en anden arbejds kræf! Ellers står der et mindre antal fra personalet med 11 mennesker, der hver i sær har sine specielle behov!!!!
For ellers kommer beboerne ikke i bad, får ikke mad, kommer ikke på tur, eller den sociale omgang med andre mennesker, som de VIRKELIG sætter pris på!!!
Og ja! dumme mig, der vægtede det højere end at komme hjem og spille FIFA!
Så luk nu for fanden med jeg ikke dukkede op gider i??? Så slemt har det heller ikke været, at sidde og vente på mig? når man er 14 år, og sidder ved en comuter, er jeg sikker på, man sagtens kan få tiden til at gå et par timer?????
det er ikke for at fornærme dig, men nu når du arbejder på et hjem med psykiske syge, så ved du godt at der er nogen der skal have tingene at vide flere gange før de fatter det, og at gentagelsen fremmer forståelsen, og det ser ud til at det har hjulpet, du har fattet at hvis man ikke dukker op til en aftale man selv har lavet så risikere man at få en straf
og du får i præmie et ønske opfyldt jeg er ude af den debat her
svar til JJ jeg gør hvad jeg kan for at opmuntre ham til at få spillet sine kampe, men når den er dømt tænker man fremad på næste kamp hvor der jo faktisk kun var 3 dage til at få lavet aftale på den og få den spillet inden deadline |
|
Edited by - JBN on 07 Feb 2007 15:43:22 |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 15:45:36
|
Så slemt har det heller ikke været, at sidde og vente på mig?
Sikkert ikke være end det var for dig at sige undskyld da du dukkede op senere ...... ups !
Elsker bare at stikke til folks dårlige moral/holdninger.
Hvor er du Vidar, vi har gang i en debat her ....
|
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 15:46:52
|
Over and out !
Siger ikke et kvæk mere i denne debat ....
Naaarj jeg gør det ikke.
Skal bare have indhentet BirtheK's ufattelige mængde af posts, så stopper jeg, jeg lover det |
|
|
|
atuz
Stribemaskinefører
181 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 15:55:14
|
syns efterhånden den her sag er løbet lidt af sporet! hvorfor ikke bare lade det ligge og komme videre? |
|
Edited by - atuz on 07 Feb 2007 15:57:29 |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 16:27:29
|
Det er ik så meget debat at skrive i . DOMMEREN HAR DØMT.
DIKTATOREN HAR LAGT SIN DOM.
Jeg er bare fornøyd med hans gravide mor her oppe på fjeldet.
|
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 16:46:42
|
At du for fanden kan blive ved med at koge suppe på jeg ikke dukkede op???????
FOR FANDEN VEJLE!!! TAG DIG NU SAMMEN!!!!
Nu arbejder jeg på et hjem med phykisk og fysiks udviklingshæmmede mennesker! Og når en melder sig syg, er der brug for en anden arbejds kræf! Ellers står der et mindre antal fra personalet med 11 mennesker, der hver i sær har sine specielle behov!!!!
For ellers kommer beboerne ikke i bad, får ikke mad, kommer ikke på tur, eller den sociale omgang med andre mennesker, som de VIRKELIG sætter pris på!!!
Og ja! dumme mig, der vægtede det højere end at komme hjem og spille FIFA!
Så luk nu for fanden med jeg ikke dukkede op gider i??? Så slemt har det heller ikke været, at sidde og vente på mig? når man er 14 år, og sidder ved en comuter, er jeg sikker på, man sagtens kan få tiden til at gå et par timer?????
1) Manden hedder Jan, og ikke Vejle 2) Stav nu ordentligt, så man nogenlunde kan forstå dig 3) Kom videre i livet 4) Til moderatorerne: Luk nu for helvede den her tråd og smid enhver der opretter en ny med samme emne ud!! |
|
Edited by - Tem on 07 Feb 2007 16:47:36 |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 17:02:11
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Det er ik så meget debat at skrive i . DOMMEREN HAR DØMT.
DIKTATOREN HAR LAGT SIN DOM.
Jeg er bare fornøyd med hans gravide mor her oppe på fjeldet.
Godt sagt af en nordmand!
|
|
Edited by - BL on 07 Feb 2007 17:05:24 |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 17:04:34
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Over and out !
Siger ikke et kvæk mere i denne debat ....
Naaarj jeg gør det ikke.
Skal bare have indhentet BirtheK's ufattelige mængde af posts, så stopper jeg, jeg lover det
Det er ok JJ , det er vidst første gang i denne tråd du benytter dig af ordet ; "Kvæk"
Så kom frisk!
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 17:25:08
|
Ville det ikke være super-optur hvis man lukkede dette Topic?
|
|
|
|
joey
Grusbane fejeknægt
23 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 17:35:41
|
Ja...lad os game noget fifa i stedet!
Don't hate game hate the player... |
Johan Buus superliga newcastle Og det er så her man skriver sine bedrifter. Men jeg har sku ik rigtig nogen:D |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 17:41:31
|
You scream!, i scream! - we all scream, for ice cream!
|
|
|
|
Vega
Grusbane fejeknægt
28 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 12:29:09
|
Hold da op, sikke en børnehave af format. Kan sgu godt forstå at der er krig nogen steder, når folk (Norden & Jonas) kan ryge i cyperspace totterne over en kamp de ikke har kunne blive enige om at få afviklet på en fornuftig måde. Suk! |
|
|
|
atuz
Stribemaskinefører
181 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 12:55:20
|
quote: Originally posted by Vega
Hold da op, sikke en børnehave af format. Kan sgu godt forstå at der er krig nogen steder, når folk (Norden & Jonas) kan ryge i cyperspace totterne over en kamp de ikke har kunne blive enige om at få afviklet på en fornuftig måde. Suk!
Det er ærgeligt at en kvartfinale skal afgøres på den måde syns jeg nu nok |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 14:14:54
|
I go tuborg and you go out.
We go to the pub and twist and shout.
You go lotta and I go mad The its time to giver her some sa(æ)d
Morfar we have a game are you up for it fool ?
|
|
|
|
Strudal
Fast mand på førsteholdet
488 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 16:49:54
|
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det her???, Dennis jeg fatter simpelthen ikke du gider bruge mere tid på det her, kom nu videre mand, for ellers beviser det jo bare at Jonas/istvan havde ret med jeres lille fifa tur, hvor du på udemærket vis, viste at du er en dårlig taber, og Jonas du er sgu undskyldt pga din alder, DERFOR SKAL DER SÆTTES EN ALDERS GRÆNSE PÅ 16 år så slipper vi for det her. |
Thomas Nebel Brøndby IF FORZA BRØNDBY
|
Edited by - Strudal on 11 Feb 2007 16:50:40 |
|
|
Topic |
|