FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - ER DU USPORTSLIG???
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 ER DU USPORTSLIG???
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  15:38:36  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by NordenDK

At du for fanden kan blive ved med at koge suppe på jeg ikke dukkede op???????

FOR FANDEN VEJLE!!! TAG DIG NU SAMMEN!!!!

Nu arbejder jeg på et hjem med phykisk og fysiks udviklingshæmmede mennesker! Og når en melder sig syg, er der brug for en anden arbejds kræf!
Ellers står der et mindre antal fra personalet med 11 mennesker, der hver i sær har sine specielle behov!!!!

For ellers kommer beboerne ikke i bad, får ikke mad, kommer ikke på tur, eller den sociale omgang med andre mennesker, som de VIRKELIG sætter pris på!!!

Og ja! dumme mig, der vægtede det højere end at komme hjem og spille FIFA!

Så luk nu for fanden med jeg ikke dukkede op gider i???
Så slemt har det heller ikke været, at sidde og vente på mig?
når man er 14 år, og sidder ved en comuter, er jeg sikker på, man sagtens kan få tiden til at gå et par timer?????

det er ikke for at fornærme dig, men nu når du arbejder på et hjem med psykiske syge, så ved du godt at der er nogen der skal have tingene at vide flere gange før de fatter det, og at gentagelsen fremmer forståelsen, og det ser ud til at det har hjulpet, du har fattet at hvis man ikke dukker op til en aftale man selv har lavet så risikere man at få en straf

og du får i præmie et ønske opfyldt jeg er ude af den debat her

svar til JJ jeg gør hvad jeg kan for at opmuntre ham til at få spillet sine kampe, men når den er dømt tænker man fremad på næste kamp hvor der jo faktisk kun var 3 dage til at få lavet aftale på den og få den spillet inden deadline

Edited by - JBN on 07 Feb 2007 15:43:22
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  15:45:36  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address
quote:

Sikkert ikke være end det var for dig at sige undskyld da du dukkede op senere ...... ups !

Elsker bare at stikke til folks dårlige moral/holdninger.

Hvor er du Vidar, vi har gang i en debat her ....

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  15:46:52  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address
Over and out !

Siger ikke et kvæk mere i denne debat ....

Naaarj jeg gør det ikke.

Skal bare have indhentet BirtheK's ufattelige mængde af posts, så stopper jeg, jeg lover det

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  15:55:14  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address
syns efterhånden den her sag er løbet lidt af sporet! hvorfor ikke bare lade det ligge og komme videre?

Edited by - atuz on 07 Feb 2007 15:57:29
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  16:27:29  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Det er ik så meget debat at skrive i . DOMMEREN HAR DØMT.

DIKTATOREN HAR LAGT SIN DOM.

Jeg er bare fornøyd med hans gravide mor her oppe på fjeldet.

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  16:46:42  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address
quote:

At du for fanden kan blive ved med at koge suppe på jeg ikke dukkede op???????

FOR FANDEN VEJLE!!! TAG DIG NU SAMMEN!!!!

Nu arbejder jeg på et hjem med phykisk og fysiks udviklingshæmmede mennesker! Og når en melder sig syg, er der brug for en anden arbejds kræf!
Ellers står der et mindre antal fra personalet med 11 mennesker, der hver i sær har sine specielle behov!!!!

For ellers kommer beboerne ikke i bad, får ikke mad, kommer ikke på tur, eller den sociale omgang med andre mennesker, som de VIRKELIG sætter pris på!!!

Og ja! dumme mig, der vægtede det højere end at komme hjem og spille FIFA!

Så luk nu for fanden med jeg ikke dukkede op gider i???
når man er 14 år, og sidder ved en comuter, er jeg sikker på, man sagtens kan få tiden til at gå et par timer?????

1) Manden hedder Jan, og ikke Vejle
2) Stav nu ordentligt, så man nogenlunde kan forstå dig
3) Kom videre i livet
4) Til moderatorerne: Luk nu for helvede den her tråd og smid enhver der opretter en ny med samme emne ud!!

Edited by - Tem on 07 Feb 2007 16:47:36
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  17:02:11  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Det er ik så meget debat at skrive i . DOMMEREN HAR DØMT.

DIKTATOREN HAR LAGT SIN DOM.

Jeg er bare fornøyd med hans gravide mor her oppe på fjeldet.

Godt sagt af en nordmand!

Edited by - BL on 07 Feb 2007 17:05:24
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  17:04:34  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Over and out !

Siger ikke et kvæk mere i denne debat ....

Naaarj jeg gør det ikke.

Skal bare have indhentet BirtheK's ufattelige mængde af posts, så stopper jeg, jeg lover det

Det er ok JJ , det er vidst første gang i denne tråd du benytter dig af ordet ; "Kvæk"

Så kom frisk!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  17:25:08  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
Ville det ikke være super-optur hvis man lukkede dette Topic?

Go to Top of Page

joey
Grusbane fejeknægt

23 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  17:35:41  Show Profile  Click to see joey's MSN Messenger address
Ja...lad os game noget fifa i stedet!

Don't hate game hate the player...

Johan Buus superliga newcastle
Og det er så her man skriver sine bedrifter. Men jeg har sku ik rigtig nogen:D
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  17:41:31  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
You scream!, i scream! - we all scream, for ice cream!

Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt

28 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  12:29:09  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address
Hold da op, sikke en børnehave af format. Kan sgu godt forstå at der er krig nogen steder, når folk (Norden & Jonas) kan ryge i cyperspace totterne over en kamp de ikke har kunne blive enige om at få afviklet på en fornuftig måde. Suk!

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  12:55:20  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Vega

Hold da op, sikke en børnehave af format. Kan sgu godt forstå at der er krig nogen steder, når folk (Norden & Jonas) kan ryge i cyperspace totterne over en kamp de ikke har kunne blive enige om at få afviklet på en fornuftig måde. Suk!

Det er ærgeligt at en kvartfinale skal afgøres på den måde syns jeg nu nok

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  14:14:54  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
I go tuborg and you go out.

We go to the pub and twist and shout.

You go lotta and I go mad
The its time to giver her some sa(æ)d

Morfar we have a game are you up for it fool ?

Go to Top of Page

Strudal
Fast mand på førsteholdet

488 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  16:49:54  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det her???, Dennis jeg fatter simpelthen ikke du gider bruge mere tid på det her, kom nu videre mand, for ellers beviser det jo bare at Jonas/istvan havde ret med jeres lille fifa tur, hvor du på udemærket vis, viste at du er en dårlig taber, og Jonas du er sgu undskyldt pga din alder, DERFOR SKAL DER SÆTTES EN ALDERS GRÆNSE PÅ 16 år så slipper vi for det her.

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY

Edited by - Strudal on 11 Feb 2007 16:50:40
Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000