Author |
Topic |
Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet
302 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 10:30:19
|
Jeg kan ikke se hvorfor Dennis ikke får lov at spille?
hvad er den bedste grund i kan gi mig ?
ik fyr en paragraf af
Dennis er game og det jeg sikker på Jonas osse er? |
|
|
|
JBNJUNIOR
329 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 10:52:01
|
Jeg vil godt spille den kamp men kan ikke af 2 grunde 1. semifinalen er spillet kamil i finalen mod bochum, og jeg tror ik kamil vil gå med til at skulle spille en semifinale til ligemeget hvem det blir mod det ville ik være fair over for kamil 2. Jeg er ved min mor de næste 5 dage så kan ikke pga internet forbindelsen |
|
|
NordenDK
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 12:06:14
|
Og det kommer du så frem med nu????
Alt den FUCKING ballade for at du så siger du gerne ville spille??????????
Det er jo helt til grin! Hvorfor bruge tid på, at få ledelsen og udvalget med i det? når jeg gang på gang har sagt, lad os nu få spillet den kamp!
Dennis Nordenbøl d. 2/4/2007 1:38:24 AM
Altså, både Chelsea og jeg burde kunne finde ud af det indbydes, derfor ingen mail til ledelsen om problemerne! Da en BMT kvart-finale mellem et af topholdene i superligaen og så de forsvarende mester, er en rigtig sjov kamp at skulle spille!???????
Men godt du har skyndt dig, at afvikle den semi finale, for så er du jo helt sikker på, ikke at give mig muligheden for at spille...
tsk tsk......
Nå men tillykke til Kamil! og bør vel ikke ligge skjuld på, at jeg er glad for, det er ham som står i "min" FINALE!!!! HURRA HURRA
Altså Vejle, hvis meningen var man skulle til en planlagt fødselsdag en tirsdag, men så bliver kaldt på arbejde? Og af den grund bliver tvunget til at blive væk!????
Det er utroligt, du bliver ved med at hendtyde, at jeg hellere vil ha kampen dømt i mod mig, så jeg kan tabe 5-0, frem for at spille kampen?? VÅGN NU OP FOR FANDEN!!!!!
Og få de farvede briller af! Du sidder i udvalget! Og hey, få lige styr på dine dato'er, det er 2007 du snakker om ikk??? tirsdag d. 21/1 kl 21 afvist onsdag d 23/1 Men fint du retter lidt på dato'erne, for at få det til at passe!
Det var alt for Bøllen!
|
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 12:29:25
|
quote: Originally posted by NordenDK
Og det kommer du så frem med nu????
Alt den FUCKING ballade for at du så siger du gerne ville spille??????????
Det er jo helt til grin! Hvorfor bruge tid på, at få ledelsen og udvalget med i det? når jeg gang på gang har sagt, lad os nu få spillet den kamp!
Dennis Nordenbøl d. 2/4/2007 1:38:24 AM
Altså, både Chelsea og jeg burde kunne finde ud af det indbydes, derfor ingen mail til ledelsen om problemerne! Da en BMT kvart-finale mellem et af topholdene i superligaen og så de forsvarende mester, er en rigtig sjov kamp at skulle spille!???????
Men godt du har skyndt dig, at afvikle den semi finale, for så er du jo helt sikker på, ikke at give mig muligheden for at spille...
tsk tsk......
Nå men tillykke til Kamil! og bør vel ikke ligge skjuld på, at jeg er glad for, det er ham som står i "min" FINALE!!!! HURRA HURRA
Altså Vejle, hvis meningen var man skulle til en planlagt fødselsdag en tirsdag, men så bliver kaldt på arbejde? Og af den grund bliver tvunget til at blive væk!????
Det er utroligt, du bliver ved med at hendtyde, at jeg hellere vil ha kampen dømt i mod mig, så jeg kan tabe 5-0, frem for at spille kampen?? VÅGN NU OP FOR FANDEN!!!!!
Og få de farvede briller af! Du sidder i udvalget! Og hey, få lige styr på dine dato'er, det er 2007 du snakker om ikk??? tirsdag d. 21/1 kl 21 afvist onsdag d 23/1 Men fint du retter lidt på dato'erne, for at få det til at passe!
Det var alt for Bøllen!
korekt jeg skriver forkert datoer, en stor grim fejl, beklager meget.
jeg antyder på ingen måde at du hellere ville ha kampen dømt, det er der vel ingen der ønsker. men du laver en aftale som du bryder og lader din modstander i stikken og kampen bliver dømt pga. der er en deadline.
i min verden overholder man sine aftaler ellers melder man afbud. ellers må man tage sin straf(men det lærer du nok når du bliver ældre(citat Dennis Nordenbøl)).
Dernæst prøver du på at give din modstander skylden og kaste et dårligt lys over ham fordi du ikke dukker op til den aftale som du selv har forslået tidspunkter til
semifinalen havde deadline i mandags og så laver du vrøvl over at den er blevet spillet. dvs at du ligefrem opfordre folk til at se stort på DMT's deadliner
mht. til udvalget ja jeg sidder i udvalget, men har været inhabil i denne sag, og derfor ikke haft nogen indflydelse på den. men derfor må jeg gerne ha en mening om den
min personlige holdning til kampe er at de skal spilles frem for at dømmes, men når det ikke kan lade sig gøre fordi de involverede personer ikke dukker op til deres aftaler, på trods af 3 dages udsættelse så må de nødtvungen dømmes. vi skulle jo gerne ha afviklet alle kampe i T1 inden T2 begynder |
|
Edited by - JBN on 07 Feb 2007 13:23:41 |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 13:33:39
|
quote: Originally posted by JBN
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
quote: Originally posted by Mr.Corleone
Eller vi lukker emnet.
Kampen kan ikke spilles, da udvalget har behandlet sagen til fordel for Jonas.
Ved godt at du og Bo ikke har været ledere end os andre i særlig lang tid, derfor denne lille hjælp ....
Bemærk disse 2 punkter i reglerne.
Stk. 2. Afvikling på trods af manglende aftale om afvikling Møder man ikke ikke op til et aftalt tidspunkt, kan kampen uden videre dømmes 0-5,men det er stadig tilladt at afvikle den på et andet tidspunkt.
Stk. 3. Afvikling af dømte kampe Det er til enhver tid tilladt at afvikle en dømt kamp såfremt begge parter ønsker dette. Resultatet vil herefter erstatte det hidtidige resultat.
Med disse 2 regler in mente, så vil jeg bare sige at det er op til Jonas om han ønsker en sportslig afvikling af turneringen eller om han vil gå videre på en par dømte kampe fordi at Dennis var et fjols, som formentligt endnu ikke har undskyldt at han brændte Jonas af ....... men man skal nok være over 35 for at kunne undskylde for sine ugerninger, uden at blive alt for flov.
Men bottom line .............. det er op til Jonas.
Til Bo/Torben ...... en god ide, læs og lær reglerne, ellers skal regl politiet nok hjælpe af og til.
Ps.: Denne regl blev i sin tid lavet fordi at det VIGTIGESTE i denne turnering er at kampene bliver spillet og ikke at de bliver dømt.
kan sagtens praktiseres i divisionerne, men her drejer det sig om en cup, hvor der var deadline for den næste kamp i mandags, og kampene er spillet og Benfica og Bochum mødes i finalen
Det har du sådan set ret i Jan ......
Men hvis nu man forudsatte det usandsynlige at ledelsen og udvalget kendte reglerne, så kunne de jo have præciseret mulighederne for de implicerede parter således at kampen evt. kunne være afviklet.
Vil så også lige indskyde at såfremt de 2 deltager havde kendt reglerne, så kunne kampen også være spillet.
Ikke fordi man absolut skal placere et ansvar, men mener at ledelsen, udvalget "incl. de inhabile" samt de 2 spillere selv er skyld i alt rodet.
Bare ærgeligt at det skal ende sådan her, når det kunne være undgået i flere omgange.
|
|
Edited by - Keyboardcowboy on 07 Feb 2007 13:34:35 |
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 13:52:59
|
der skal ikke herske nogen tvivl jeg så også helst kampen spillet, jeg ser helst alle kampe bliver spillet,
men her har vi en sitaution hvor en kamp bliver dømt af en leder. og anket til udvalget, som giver lederen medhold, og så er den stort set ikke længere, fordi deadlinen er overskredet og den næste deadline står for døren.
så er det simpelthen så usmagelig og usportslig at man begynder at køre hetz på den part der har rettet sig efter reglerne og sørger for at få spillet sine kampe og overholder sine aftaler, og faktisk tvinger ham ud af DMT fordi han har et temperament, der til tider får ham til at handle overilet
føj for den lede, jeg begynder så småt også at overveje min fremtid i DMT, er sgu for gammel til det pjat |
|
Edited by - JBN on 07 Feb 2007 13:53:57 |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 14:40:30
|
Man kan heller ikke blive ved med at få udsættelse.
kampen var allerede udsat 1 gang og så ved man hvor vigtige aftaler er i 3 dages udsættelse.
Og så kan man jo heller ikke blive ved med at holde dem der har spillet sine kampe til tiden og gået videre til grin ved at de skal vente lang tid.
Dennis har ene og alene fejlen og resultatet vil være det samme i erhvervslivet.
Det er endnu mere skuffende at Dennis fyrer en stemning op imod den vindene part i en sag som Dennis har gjort før nå han har tabt en sag.
sidst lavede han en kæmpe brøler imod Anders Heggen og prøvede bagefter også at kører en hetz op imod Anders Heggen.
Jeg dømte kampene og fik medhold af forskellige personer der var med til at dømme den sag, så må der jo være noget om snakken. |
|
|
|
joey
Grusbane fejeknægt
23 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 14:56:43
|
Kunne man evt.udskyde BMT finalen, så Jonas og Dennis kan spille, når Jonas er kommer hjem fra sin mor? |
Johan Buus superliga newcastle Og det er så her man skriver sine bedrifter. Men jeg har sku ik rigtig nogen:D |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 14:58:58
|
,,,, og faktisk tvinger ham ud af DMT fordi han har et temperament, der til tider får ham til at handle overilet
føj for den lede, jeg begynder så småt også at overveje min fremtid i DMT, er sgu for gammel til det pjat
well det første er en fatal fejl i dmt sammenhænge(kan tale for mig selv,det kan Ole også osv ;-)
Det sidste er jo netop grunden til at Old Boys Ligaen er ved at blive en realitet(forhåbentligt!) |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 14:59:50
|
der skal ikke herske nogen tvivl jeg så også helst kampen spillet, jeg ser helst alle kampe bliver spillet,
men her har vi en sitaution hvor en kamp bliver dømt af en leder. og anket til udvalget, som giver lederen medhold, og så er den stort set ikke længere, fordi deadlinen er overskredet og den næste deadline står for døren.
så er det simpelthen så usmagelig og usportslig at man begynder at køre hetz på den part der har rettet sig efter reglerne og sørger for at få spillet sine kampe og overholder sine aftaler, og faktisk tvinger ham ud af DMT fordi han har et temperament, der til tider får ham til at handle overilet
føj for den lede, jeg begynder så småt også at overveje min fremtid i DMT, er sgu for gammel til det pjat
Dette her er ved at udvikle sig til DMT's største farce nogen sinde..... Og det skal have en ende snarest! Som du skriver Jan, så er kampen dømt af en leder da kampen ikke er spillet inden for tidsgrænsen. Anket til udvalget som så nedstemmer anken. Enig med JJ at det hele skulle have været taklet anderledes. Og ja... havde ikke lige kigget reglerne igennem med hensyn til sagens agter, men det kan i bande på at det sker ikke igen, for hvis jeg kan forhindre disse til tider opskruet barnlige situationer så vil jeg med himmel og hav gøre det i henhold til reglementet.
Ole... inden der tages beslutninger med hensyn til at dømme ting og sager så drøft det lige med resten af ledelsen (Gælder os alle). Bare for en sikkerheds skyld så vi har livrem/seler og ble på!
Disse situationer og muderkastninger er destruktivt for DMT's infrastrukur. Det må bare ikke ske... Vi vil jo alle gerne spille fifa i konkurence med hinanden fordi det både er fedt og sjovt... Tænk på hvor meget EA stinker og aligevel sidder vi og konkurere jyder, sjællendere, fynboer og øboer imellem...
DMT FOREVER....
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 15:01:19
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
....... men man skal nok være over 35 for at kunne undskylde for sine ugerninger, uden at blive alt for flov.
|
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 15:08:59
|
quote: Originally posted by daugaard
Dette her er ved at udvikle sig til DMT's største farce nogen sinde..... Og det skal have en ende snarest! Som du skriver Jan, så er kampen dømt af en leder da kampen ikke er spillet inden for tidsgrænsen. Anket til udvalget som så nedstemmer anken. Enig med JJ at det hele skulle have været taklet anderledes. Og ja... havde ikke lige kigget reglerne igennem med hensyn til sagens agter, men det kan i bande på at det sker ikke igen, for hvis jeg kan forhindre disse til tider opskruet barnlige situationer så vil jeg med himmel og hav gøre det i henhold til reglementet.
Ole... inden der tages beslutninger med hensyn til at dømme ting og sager så drøft det lige med resten af ledelsen (Gælder os alle). Bare for en sikkerheds skyld så vi har livrem/seler og ble på!
Disse situationer og muderkastninger er destruktivt for DMT's infrastrukur. Det må bare ikke ske... Vi vil jo alle gerne spille fifa i konkurence med hinanden fordi det både er fedt og sjovt... Tænk på hvor meget EA stinker og aligevel sidder vi og konkurere jyder, sjællendere, fynboer og øboer imellem...
DMT FOREVER....
Bo 1 Jeg er BMT leder og jeg har ansvaret og rettighederne til at dømme, derfor man har et udvalg til at kunne vurdere .
2 Da en del af ledelsen på et tidspunkt gemte sig, drøftede jeg det faktisk med anders.
3 jeg dømte efter reglerne og du kan ikke sige min dom var forkert uanset hvad. jeg går ind for seriøsitet og at folk ikke skal sidde og være til grin med at vente.
4 samme kamp i en situation været dømt til anders eller jespers fordel havde der ikke været samme hysteri, som der er fordi en del ikke kan lide jonas.
|
|
|
|
NordenDK
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 15:23:53
|
At du for fanden kan blive ved med at koge suppe på jeg ikke dukkede op???????
FOR FANDEN VEJLE!!! TAG DIG NU SAMMEN!!!!
Nu arbejder jeg på et hjem med phykisk og fysiks udviklingshæmmede mennesker! Og når en melder sig syg, er der brug for en anden arbejds kræf! Ellers står der et mindre antal fra personalet med 11 mennesker, der hver i sær har sine specielle behov!!!!
For ellers kommer beboerne ikke i bad, får ikke mad, kommer ikke på tur, eller den sociale omgang med andre mennesker, som de VIRKELIG sætter pris på!!!
Og ja! dumme mig, der vægtede det højere end at komme hjem og spille FIFA!
Så luk nu for fanden med jeg ikke dukkede op gider i??? Så slemt har det heller ikke været, at sidde og vente på mig? når man er 14 år, og sidder ved en comuter, er jeg sikker på, man sagtens kan få tiden til at gå et par timer????? |
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
|
|
Yasir
256 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 15:26:06
|
Hvor er dog det her topic bare til grin. Kan virkelig ikke se en grund til at oprette den andet end provokation til Jonas. NordenDK--> hvis du vil have at ingen andre skal kommentere det her topic udtaget jonas, så send dog en mail til ham stedfor andre skal sidde for at læse det børnehavn diskussion som giver overhovedt ingen mening.
Det viser ikke andet end hvor dårlig taber du er. Man er her for at have det sjovt, og hvis DU ikke kan tåle at tabe, så er det her sted ikke noget for dig efter min mening.
Hvis du derimod kan acceptere ledelsen her i DMT og er med til at have det sjovt uden at provokere andre, så er du mere end velkommen.
Det giver for det første dårlig synsvinkel når andre logger ind på hjemmesiden og læser det her topic som under ingen omstændigheder er taget seriøst. Man tænker bare, NØØH hvor har dog små børn her i DMT det virkelig sjovt.
For det andet så tag dig lige sammen og komme videre. Shit happens. Live goes on. |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 07 Feb 2007 : 15:35:22
|
Mener ikke lige at jeg kører hetz på nogen "og hvis jeg gør, så er det alle parter".
Men Jan det er sku meget enkelt.
1. Lederen dømmer en kamp 2. Udvalget giver lederen ret, og oplyser begge parter om at man ifølge reglerne kan spille en dømt kamp.
Sværer er det faktisk ikke.
Faktisk er det... MEGET MEGET NEMT, og MEGET MEGET ENKELT.
Derudover så har du jo i egenskab af at være udvalgsmedlem et INDGÅENDE kendskab til reglerne i DMT, og i egenskab af at være Far til den ene, kunne man jo forstille sig at der faldt et lille stikord til sønnike hvor du lige fortalte om mulighederne.
Men så'n skulle det ikke være
Er såmænd fuldstændig enig i at Dennis kunne have håndteret det her bedre "tjaaah faktisk kunne det ikke være dårligere", men faktisk var der mange der kunne have forhindret denne udvikling, ..... Den gamle ledelse "Torben og Bo er sku undskyldt ... lidt", udvalget, og ikke mindst Jonas, for han har sku ikke gjort det nemmere.
At folk så stikker halen mellem benene når noget ikke lige går deres vej, eller at de føler sig uretfærdig behandlet .....
løbe kan man altid .... "Citat Kipketer"
Ps.: Ironi, dårlig humor, sarkasme, uretfærdigheder, nemesis, hævn, opfordring til vold og andet kan indegå i indlæget, alt bør tages med et gran salt "helst læsø sydesalt" |
|
|
|
Topic |
|
|
|