FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - FIFA til shgOpen...
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Non DMT Topics
 OFF topics
 FIFA til shgOpen...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 07 Feb 2007 :  22:48:09  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej drenge...

Så er det ud af hullerne... Den 16-18 februar afholdes shgOpen - Danmarks suverænt største LAN med 2000 gamere fra ind- og udland - og det er lykkedes at få en FIFA 07 turnering klemt ind i programmet...

Uden at skulle sælge turneringen alt for meget, så vil jeg kort sige, at det er nu folk skal vise om de vil noget med FIFA eller ej... det er nu chancen er der for at møde op i virkeligheden og game med og mod velkendte og endnu ukendte ansigter i fede rammer i Bella Centret i København... SHG har givet DIG chancen... grib den...

Billetten (den koster 375 dask) skal senest bestilles 11. februar via www.shgopen.dk og tilmelding til FIFA turneringen foregår på www.ebold.dk

Der bliver også spillet andre spil såsom CS, BF2 og CoD2, og FIFA turneringen bliver lagt således, at det er muligt at deltage i en anden turnering ved siden af...

Så... trop op og støt op og hav en fed weekend - hvis I gider noget med fifa... vi ses!

Mere info:
www.ebold.dk/6495

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 08 Feb 2007 :  06:49:47  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
skide godt Jonas.. jeg har nemlig gået og savnet at FIFA ikke var på SHGopen.. har holdt øje med deres site 2-3 uger i december uden resultat.. Og nu kan jeg selvfølgelig ikke i den pågældende weekend, men alligevel. Kanon godt kæmpet

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 09 Feb 2007 :  17:39:54  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Folk spørger lystigt, så her er lige en hurtig FAQ:

Q: Hvad er SHG?
A: Danmarks største computerturnering nogensinde med 2000 deltagere og 500.000 kroner i præmiepuljen fordelt over en række PC-spil.

Q: Kan jeg deltage i andre turneringer end FIFA turneringen?
A: Ja, FIFA 07 turneringen er en side turnering, der lægges således, at man kan deltage i en af de andre turneringer ved siden af.

Q: Skal jeg selv medbringe en computer?
A: Ja du skal selv medbringe din egen computer, og du er selv ansvarlig for at installere FIFA 07, drivers, patches og diverse værktøjer som turneringsreglerne kræver.

Q: Skal vi spille på keyboard?
A: Ikke nødvendigvis. Du kan bruge ethvert gamepad, som virker med din PC.

Q: Hvornår afvikles turneringen?
A: Lørdag. Formentlig efter kl. 18, men et præcist tidspunkt bliver meldt ud snarest.

Q: Er der en præmie?
A: Ja, der er en præmie i form af hardware.

Q: Hvordan deltager jeg?
A: Ved at købe en billet på shgOpens hjemmeside og tilmelde dig via tilmeldingslinket i nyheden foroven. Husk at billetten skal købes senest søndag d. 11 februar!!!

Q: Hvor kan jeg finde mere information om LANet og om hvad jeg skal medbringe?
A: Du kan finde meget mere info og en huskeliste på www.shgopen.dk

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  12:31:07  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Sidste dag til at købe billet er i morgen søndag. Den skal købes online på www.shgopen.dk via kreditkort.

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  12:34:18  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg gør stadig alt hvad jeg kan for at kunne få fri den weekend... det er det lille problem jeg har! ville så gerne lige komme og tage den 1ste plads :D og hilse på jer andre der kommer for at spille fifa

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  12:47:11  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by atuz

jeg gør stadig alt hvad jeg kan for at kunne få fri den weekend... det er det lille problem jeg har! ville så gerne lige komme og tage den 1ste plads :D og hilse på jer andre der kommer for at spille fifa

du behøver kun at tage fri lørdag aften
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  12:51:12  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
1 lans er røvsyge

2 det koster en bondegård

3 nej tak

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  12:54:40  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
spez det kan du ikke mene? det er da meget sjovt at møde dem man ellers kun spiller mod over nettet?

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  13:20:53  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Ja, hvis man aftaler en bytur, eller mødes til et stævne fx wcg. Jeg holder ikke til de der maraton arrangementer over flere dage. Det er for kedeligt synes jeg..

En stor hal fyldt med teenagere som lugter af sved og spiser fastfood og drikker cola. puha...

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  13:25:07  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

Ja, hvis man aftaler en bytur, eller mødes til et stævne fx wcg. Jeg holder ikke til de der maraton arrangementer over flere dage. Det er for kedeligt synes jeg..

En stor hal fyldt med teenagere som lugter af sved og spiser fastfood og drikker cola. puha...

Det kan du have ret i, men dette her behøver du jo faktisk kun at være der en enkelt aften

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  13:28:42  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
375 kr er for meget for en aften og så skal man til at slæbe sin spand afsted med det offentlige osv...

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  13:35:25  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

375 kr er for meget for en aften og så skal man til at slæbe sin spand afsted med det offentlige osv...

ja det er selvfølgelig rigtig nok, men altså vi bliver vel nødt til at bevare lidt aktivitet i dansk fifa

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 10 Feb 2007 :  17:51:01  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
for 375kr kan vi købe et org fifa07 til Asse-drengen , som vi jo alle gerne så deltage igen...

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 19 Feb 2007 :  01:37:24  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så kan alle dem, der valgte at blive hjemme (ja det var så dig) læse, hvordan turneringen endte:

http://ebold.dk/6512

Edited by - IstvaN on 19 Feb 2007 01:45:56
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 19 Feb 2007 :  02:20:21  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

Så kan alle dem, der valgte at blive hjemme (ja det var så dig) læse, hvordan turneringen endte:

du tabte da ikke Jonas!!??

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 19 Feb 2007 :  08:27:07  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:
Originally posted by IstvaN

du tabte da ikke Jonas!!??

Hehe jow, vandt nogle, tabte nogle... Spillede Xbox 360 versionen (helt andet spil) hele efteråret, så har kun trænet siden mine eksamener endte (omkring 3 uger), så er ikke så skarp, som jeg kunne ønske... Jeg forstår ganske enkelt ikke "logikken" i spillet, og så er det ret svært... :(

Håber jeg får mere tid og kan blive god inden DM, for jeg var ret skuffet over min spillemæssige præstation her i weekenden (ikke så meget over resultaterne, da jeg så det som en "træningsturnering" før DM), selvom mbu og HiGHDRA ikke er dårlige modstandere... Til DM skal man ikke bare være god for at vinde - man skal være ekstremt god og totalt undgå at lave fejl, for har man lidt uheld, så kan man tabe mod næsten enhver i de 2-minutters kampe... Og man kan ikke regne med at have heldet på sin side i alle kampe... :>

Edited by - IstvaN on 19 Feb 2007 08:28:39
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.35.234