FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - FIFA til shgOpen...
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Non DMT Topics
 OFF topics
 FIFA til shgOpen...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 19 Feb 2007 :  08:51:30  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Anyway i lyset af det meget lave deltagerantal vil jeg gerne høre, hvad der skal til, før du møder op til en turnering?

Hvad skal præmien være?
Hvad skal prisen være?
Hvor skal turneringen foregå?
Hvor lang tid skal den tage?
Hvilken platform skal turneringen afvikles på (pc, xbox 360, ps2 osv)?

Eller er det måske en dødsdømt idé med at få folk ud af kælderen og mødes i virkeligheden?

Jeg har selv nogle idéer om, hvad der skal til, og jeg ved at SHG-turneringen kom sent, var dyr, havde relativt lav præmie, var på PC og andre ting, der måske sænkede deltagerantallet... Men vil gerne høre, hvorfor du blev væk, og hvad der skal til, for at du møder op næste gang... (???)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 19 Feb 2007 :  12:39:16  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
at det foregår i forum og at entreprisen er minimal.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 19 Feb 2007 :  12:46:11  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
En fifa turnering er fin.

Jeg har tilmeldt mig dm i fifa i politikens hus. Der skal jeg bare møde op, her på ps2, som næsten er det samme som pc.
Til wcg afholdes stævnet et sted hvor der er pc'ere i forvejen, så man ikke skal slæbe sin egen spand med. Det er fint når bare man skal have sit eget pad med.
Prisen til dm er i år 76 kr, og den pris er ved at have nået max grænsen.
375 kr er skudt meget langt over målet. Det er alt for voldsomt. Samtidigt har jeg ingen intensitioner om at møde op til en lan som varer så mange dage. Men hvis man udelukkende kunne møde op til fifa turneringen (som varede en dag/eftermiddag), og der var spiludstyr og prisen var overkommelig, så ville jeg være mødt op.

Præmien, tja. Udstyr som til ebold åbningscup er nok for mig, det behøver ikke at være penge præmier. Nu ved jeg ikke hvad præmierne har været denne gang osv.

Shg open har været ret stort slået op og det har været meget i medierne, men hver gang har de kun snakket om counter strike og de artikler man har kunne læse på nettet der har der heller ikke stået noget om fifa.. Jeg viste faktisk slet ikke at der var fifa med.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 19 Feb 2007 :  17:02:03  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

Anyway i lyset af det meget lave deltagerantal vil jeg gerne høre, hvad der skal til, før du møder op til en turnering?

Hvad skal præmien være?
Hvad skal prisen være?
Hvor skal turneringen foregå?
Hvor lang tid skal den tage?
Hvilken platform skal turneringen afvikles på (pc, xbox 360, ps2 osv)?

Eller er det måske en dødsdømt idé med at få folk ud af kælderen og mødes i virkeligheden?

Jeg har selv nogle idéer om, hvad der skal til, og jeg ved at SHG-turneringen kom sent, var dyr, havde relativt lav præmie, var på PC og andre ting, der måske sænkede deltagerantallet... Men vil gerne høre, hvorfor du blev væk, og hvad der skal til, for at du møder op næste gang... (???)

''Hvad skal præmien være? ''
Ligemeget. Er der kun for at have det sjovt.

''Hvad skal prisen være?''
hmm. under 500kr.
Synes ikke det var vildt dyrt her i dette LAN, når man tænker på det er 2-3dage.

''Hvor skal turneringen foregå?''
Også ligemeget.

''Hvor lang tid skal den tage?''
Tjaa. ligemeget.

''Hvilken platform skal turneringen afvikles på (pc, xbox 360, ps2 osv)? ''
Helst PC.

Hvis der havde været flere medlemer her fra DMT til shg lan, havde jeg klart mødt op.

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.24.176